Gå til innhold

Færøyene, Bratislava, Zurich eller Geneve?


Pusle

Anbefalte innlegg

Jeg har noen ledige feriedager i sommer som jeg har lyst å bruke på å reise et sted jeg ikke har vært før og som er en kort flyreise fra Oslo.

Nå vurderer jeg Færøyene (Torshavn), Zurich, Geneve eller Bratislava (i kombinasjon med Wien).

Noen som har vært et eller flere av disse stedene og som har noen anbefalinger? Hvilket av disse stedene  ville DU valgt og hvorfor? :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomme alternativer med spenn. Jeg har vært alle stedene. Færøyene er veldig vakkert og fint når man er ute etter naturopplevelser. Zurich og Geneve er veldig ulike til å være i samme land, Zurich mer tysk og Geneve mer fransk. Jeg synes Zurich er en vakrere by. Begge har mange fine steder innen en dagsutflukt. Begge deler veldig dyrt, men Geneve verst. Bratislava er en annerledes by, gjerne en man besøker når man har vært de fleste andre steder. Fin gamleby, men liten sammenlignet med Praha og andre fine byer i nærheten. 

Anonymkode: e73d2...8f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Zurich og Bratislava. Sistnevnte var fort unnagjort, men fin gamleby og hyggelige mennesker. Zurich hadde mye mer å by på, og for meg var bare botanisk hage der verdt besøket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva du ønsker ut av ferien. Men Færøyene er jo uten tvil det mest særegne stedet av de fem. Eneste minus er været. 

Anonymkode: 16b50...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist mye, men Færøyene var en helt spesiell opplevelse. Men reis rundt, ikke bare bli i Torshavn. 

Anonymkode: ac89d...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Færøyene, absolutt det mest spesielle.. men som andre sier, reis litt rundt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har reist mye, men Færøyene var en helt spesiell opplevelse. Men reis rundt, ikke bare bli i Torshavn. 

Anonymkode: ac89d...36f

Kan man reise rundt med buss? 

Har ikke førerkorte

Ikke TS 

 

 

 

Anonymkode: 82add...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...