AnonymBruker Skrevet 17. april #61 Del Skrevet 17. april Da jeg var liten, var Kitty det fineste navnet jeg visste om. Jeg spurte mamma om jeg heller kunne hete Kitty. Det fikk jeg selvfølgelig ikke lov til. Så jeg døpte dagboken min for Kitty, og det ble den hetende frem til jeg ble rundt 13 år. Anonymkode: 6a823...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #62 Del Skrevet 17. april Ville hete Lars i 1-3 klasse, for det var så mye mobbing blant jentene at jeg klippet håret kort og ville ha guttenavn for å slippe mobbingen. Byttet skole, mobbbingen stoppet og da avtok behovet for å bytte navn. Ingen av mine jenter heter Lars. Anonymkode: 26bff...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #63 Del Skrevet 17. april Charlotte da jeg var tre. Anonymkode: 5bb3b...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. april #64 Del Skrevet 17. april Camilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. april #65 Del Skrevet 18. april Silje, og etter hvert Jannicke. Ville at min yngste søster skulle hete Silje, men nei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #66 Del Skrevet 20. mai Da jeg skulle få navn,stod det mellom to. Foreldrene mine valgte det mest gammeldagse... Jeg husker at jeg syns det mer moderne navnet Ida var så fint,og ville heller hete det,eller det andre navnet foreldrene mine hadde på lista,som var Hanna. Anonymkode: 60306...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 20. mai #67 Del Skrevet 20. mai Yvonne og Jasmin😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #68 Del Skrevet 21. mai Jeg elsket bøkene til Anne-Cath Vestly som barn, og skulle ønske jeg het Guro. Den eldste av mine tre døtre fikk det navnet, og jeg synes fortsatt det er helt nydelig❤️ Selv har jeg et navn som er veldig vanlig i hele den vestlige verden, og har alltid syntes det var kjedelig. Liker særnorske navn. Anonymkode: 11cec...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #69 Del Skrevet 22. mai Jeg ville hete Aurora, Mina, Ariel eller Neri. Ja, jeg ble lett påvirket av bøker og tv i barndommen!😅 Anonymkode: 43bcf...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #70 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville hete Aurora, Mina, Ariel eller Neri. Ja, jeg ble lett påvirket av bøker og tv i barndommen!😅 Anonymkode: 43bcf...f80 Og Cindy! 😄 Anonymkode: 43bcf...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 22. mai #71 Del Skrevet 22. mai Lene pga Aqua-Lene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #72 Del Skrevet 25. mai Barbie, Penny, Samantha, Jasmin 😅 Anonymkode: 2ffd5...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #73 Del Skrevet 26. mai Jeg hsr et kort navn og et sjeldent etternavn. Etternavnet starter på en av de siste bokstavene i alfabetet, så jeg var alltid sist på lister og i rekker osv. Jeg ville hete noe sånt som Christina, Karoline, Charlotte eller noe annet langt. Helst med mellomnavn. Jeg ville også ha to etternavn hvor det siste begynte på en bokstav som kom tidligere i alfabetet. Nå syns jeg de navnene jeg nevnte er helt ok. "Alle" heter det, så de er ikke noe spesielle. Nå liker jeg faktisk korte og enkle navn bedre, og vår datter har fått det. Anonymkode: 71a1e...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #74 Del Skrevet 26. mai Ivar Alver. Anonymkode: e10d7...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #75 Del Skrevet 28. mai Kamilla eller Anne-Kamilla. Anonymkode: fb0f4...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #76 Del Skrevet 28. mai Amanda eller Celine. Anonymkode: de08b...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #77 Del Skrevet 28. mai Monica, viktig at det var med C Anonymkode: e790e...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #78 Del Skrevet 1. juni Jeg drømte om å ha et prinsessenavn, som Victoria, Madeleine, Katharina, Charlotte og...øh...Hilde Anonymkode: 3c4ce...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 1. juni #79 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 14.42): Hadde du et spesielt navn du drømte om som liten? Hva synes du om navnet i dag? Og hadde du noen navn du ville gitt til småsøsken, men foreldrene dine sa nei? Anonymkode: 0ee64...6a1 Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #80 Del Skrevet 1. juni Savannah, fordi jeg var obsessed med dramaserien Savannah som gikk på TV2 tror jeg det var Vurderte faktisk å studere der og haha. Jeg syntes Savannah var så stilig navn. Nå syns jeg det er litt harry. Anonymkode: f1b16...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå