Peanut Skrevet 14. mars #41 Del Skrevet 14. mars Jeg hadde flere, Fiole, Daphne, Ophelia, Io. O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #42 Del Skrevet 14. mars Jeanett synes jeg var en så fint og nydelig navn! Hjalp jo ikke at jeg hadde ei venninne som var litt eldre som het dette. Beundret henne såååå mye! Synes fortsatt navnet er fint, og kunne fint byttet til noe slik idag. Men jeg passer ikke til det navnet, synes jeg selv da Anonymkode: 10d2a...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #43 Del Skrevet 14. mars Jeg kan aldri huske å ha tenkt over at jeg ville hete noe annet enn jeg gjør. Fascinerende å lese denne tråden, og at så mange tenke slik. Anonymkode: cfd87...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #44 Del Skrevet 14. mars Hadde aldri ønske om å hete noe annet , sjøl om jeg hadde et nokså uvanlig navn for min tid. Navnet mitt fikk et oppsving ca 20 år etter jeg var født. Men skulle jeg velge er Sunniva et fint navn. Anonymkode: 95832...142 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 14. mars #45 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Haha, lignet du mer på henne enn Ida eller Lina? Anonymkode: d46d5...f5a Mulig det var en likhet der ja🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #46 Del Skrevet 14. mars Jeg hadde lyst å hete både Silje, Merethe, Marthe og Janne. Og løy også på meg dobbeltnavn av og til 😊 Synes navnet mitt er helt greit i dag. Verken fint eller stygt. Jeg synes det fungerer litt dårlig i utlandet, med unntak av Skandinavia da. Anonymkode: d2a4b...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. mars #47 Del Skrevet 14. mars Jessica og Kylie, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 14. mars #48 Del Skrevet 14. mars Ramona,godt det gikk over og at ingen av barna heter det🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #49 Del Skrevet 15. mars Henriette ville jeg hete, og bestevenninnen min den gang ville hete Ingeborg. Så vi hadde noen år da vi kalte hverandre dette konsekvent. Begge har navn som var og forsåvidt er in-navn. Anonymkode: f991d...db2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #50 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ville hete Suzanne, mest sannsynlig fordi den kuleste jenten på skolen het vdet... 😉 Anonymkode: 3a90c...04b Jeg heter Susanne, men jeg var ikke særlig fornøyd med navnet mitt da jeg var liten. Jeg ville hete Hanne Marie, eller et C-navn (Caroline, Cecilie, Camilla etc.) 😄 Anonymkode: b81d9...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. mars #51 Del Skrevet 17. mars Jeg ville hete Camilla. Hadde en venninne som het det i 5. og 6. klasse og beundret henne sååå mye. Hun var en av de «kule» og jeg ikke og hun ville være venn med MEG, liksom. Men da vi begynte på ungdomsskolen dumpa hun meg fordi jeg ikke ville begynne å røyke 😂 Glad jeg har et litt mer tidløst navn idag. Camilla er veldig 70/80talls. Syns ikke det er stygt, men det passer ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #52 Del Skrevet 7. april Therese. Og gjerne et navn til. Jeg heter Anette, var ikke så spennende som barn sikkert 🤣 Anonymkode: e1a67...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #53 Del Skrevet 10. april Ville hete Michelle, Benedicte og Emilie. Benedicte syns jeg fortsatt er ganske fint. Anonymkode: f0e82...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #54 Del Skrevet 12. april Tracy eller Savannah ❤️ Prøvde meg på lillesøster, men hun fikk nok et helt annet navn. Jenta mi har nok heller ikke fått disse navnene Anonymkode: a7868...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #55 Del Skrevet 17. april Mitt navn hadde bare de 'kjedeligste' og 'vanligste' bokstavene, slik jeg så det. Cecilie hadde to C'er, så for meg var det et spesielt og fint navn. (Selvom mitt eget navn egentlig var mye mer sjeldent og spesielt enn Cecilie. Mange jeg møtte hadde aldri hørt det før.) Anonymkode: ee0ef...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. april #56 Del Skrevet 17. april (endret) Foreldrene mine skulle oppkalle meg etter min bestemor, men endret litt på navnet med en bokstav eller to. Det forandret navnet helt. Kunne ønske jeg hadde blitt direkte oppkalt etter bestemor, for hun hadde et nydelig navn. Istedet sitter jeg med det "lamme" navnet. Jaja. Men det er åpenbart flere i slekta som synes bestemors navn var så vakkert, for jeg har intet mindre enn 3 slektninger som er direkte oppkalt og heter det samme fornavnet som henne. De er alle yngre enn meg, da, så om mine foreldre hadde oppkalt meg direkte hadde jeg i det minste vært den første av oss - selv om vi skulle bli fire stk med navnet tilsammen senere. Uansett, jeg ønsket som barn at jeg hadde hett det samme som bestemor. Og gjør det forsåvidt ennå 😛 Endret 17. april av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #57 Del Skrevet 17. april Ikke et bestemt navn, men et navn som jeg slapp å stave eller rette på hver gang jeg oppga det 😅 Anonymkode: 8b016...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #58 Del Skrevet 17. april Molly eller Kathinka likte jeg godt som liten. Liker de fremdeles, men ville aldri gitt navnene til barna mine. Anonymkode: e0e19...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #59 Del Skrevet 17. april Jeg ville hete Lindex 😂 Jeg vil åpenbart ikke hete det lenger. Jeg ville også være gutt og heter Daniel. Jeg synes fremdeles det er et nydelig navn, og jeg ville navngitt en evt sønn det. Jeg fikk bare jenter, fire attpåtil 😅 (og ingen av dem heter Lindex 😂) Anonymkode: d46fe...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimona Skrevet 17. april #60 Del Skrevet 17. april Jeg ville hete det samme som havfrua. Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå