Gå til innhold

Synes du det er hyggelig å sleike ræv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du det er hyggelig å sleike ræv? 

Anonymkode: f73e6...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Synes du det er hyggelig å sleike ræv? 

Anonymkode: f73e6...605

Ingenting er som å slafse i seg donglebær med en kopp karsk ved siden av.

Anonymkode: 5e8c4...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over hvor mange analsex elskere det pleier å  være her, men her var de fraværende. 

Tror de er og slikker og puler hverandre i ræva. Beklager setningen, men tror genuint det er det de gjør. Eller fister hverandre og. 

Anonymkode: 1a936...703

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overrasket over hvor mange analsex elskere det pleier å  være her, men her var de fraværende. 

Tror de er og slikker og puler hverandre i ræva. Beklager setningen, men tror genuint det er det de gjør. Eller fister hverandre og. 

Anonymkode: 1a936...703

Det tror jeg og. Sikkert litt ekstra hyggelig å sutte hvis det er hemoroider der og.

Anonymkode: f73e6...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det faktum at mannen elsker det. Gjør det gledelig når han er nydusjet. 

Anonymkode: a0cc6...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette for en nedlatende tråd. Selvsagt gidder inne folk å svare seriøst på dette

Anonymkode: 67a06...f21

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævslikkere er det verste jeg vet, det er mange som er brun på tunga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kunne aldri falle meg inn. Rumpehullet er for avføring. Det vil jeg ikke ha i nærheten av munnen.

Anonymkode: fb211...49a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det gir meg (mann) enorm tilfredsstillelse når jeg er tiltrukket av dama. For meg er det rene kjærlighetserklæringing å gjøre det. Selvsagt liker jeg å få det tilbake også. 

Anonymkode: 580c6...2ee

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ganske utbredt praksis, da rumpehullet er en erogen sone og mange menn synes alt ved kvinners rumper er sexy. Og så prøver vel folk å være renslige for anledningen. Jeg liker ikke å bli rimma, og kunne aldri tenkt meg å rimme noen, men smaken er som baken!

Anonymkode: ba1a0...b2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min elsker å gjøre det på meg, jeg elsker det fordi han digger det så mye. Men jeg gjør det ikke på han.

Anonymkode: e4f97...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker denne episoden av Sex and the City hvor Miranda dated en fyr som slikket henne og ville at hun også skulle slikke ham. Til slutt måtte hun slå opp med ham.

jeg (kvinne) har aldri gjort det, kommer mest sannsynlig aldri til å gjøre det.

hvorfor lurer du på dette, ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordet hyggelig er vel ikke det jeg oftest bruker om noen type sex, egentlig   🤣 

Endret av Mezzosoprena
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ein sleikjar og kan sei eg tykkjer om dette.

Anonymkode: 251af...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nye kjæresten min, er den eneste som har tatt initiativ til å slikke meg, og fått se hvor hardt det tenner meg. Jeg får slikke tilbake, men hun har på langt nær samme følsomhet rundt anus. Hun vil heller at jeg tar henne analt, og det er jo kjempehyggelig. 

Anonymkode: f9617...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, prøvde en gang som 20 åring. Nå 58 år, har aldri prøvd det igjen og har ingen interesse av å prøve igjen!

Anonymkode: 4bb9f...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og flere av de jeg har hatt sex med har rimmet meg og det er jo turn on😊 Og jeg er nok renslig nok til at de synes det er greit og det er en «no go» fra meg om jeg ikke føler meg ren nok😳 Men jeg rimmer ikke, og det er nok litt slik typen forklarte det, rompa til ei dame er fin og sexy, noe vakkert altså og ræva på en fyr fremstår nok ikke på langt nær på samme måte😳 Men, jeg kan leke analt med mannfolk altså om de er åpne for det, da blir det med finger eller noe passende leketøy😊

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...