Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på å skrive ferdig bacheloroppgaven ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og fikk C eller bedre? 

Anonymkode: 9ecb2...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lå på gulvet i stua og skrev oppgaven på 14 dager. Fikk C… Ble innlagt på psyk dagen etter innlevering… det samme skjedde etter innlevert masteroppgave🙈 Masteroppgaven brukte jeg 6 måneder på, men 2 uker før innlevering sa veileder at jeg ikke kom til å bestå, jeg fikk C… 

Anonymkode: 5fd82...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet vel i desember og var ferdig i begynnelsen av mai. Fikk A. 

Anonymkode: e1dba...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev også min oppgave på 14 dager (to av dagene var språkvask). Fikk C. Ikke optimalt, men siden jeg måtte jobbe en del ved siden av måtte det bare bli sånn. Hadde på forhånd laget skisse, så jeg visste hva jeg skulle skrive og hvilken litteratur jeg skulle bruke. Tror ikke jeg hadde klart det på 14 dager dersom jeg ikke hadde gjort litt forarbeid. 

Anonymkode: 372b9...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet i februar og var ferdig i mai. vi var 2. Fikk B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annas1992

4 dager. Byttet problemstilling halvveis og ble så demotivert. Fikk C. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet i januar og ferdig i juni. Fikk B. Tenkte jeg skulle bruke litteraturstudie som metode, endte opp med en drøftingsoppgave.

Skal begynne og skrive master til høsten, men tror jeg må bruke et semester ekstra.

Anonymkode: d3f46...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgjorde problemstillingen hele tiden, skrev mesteparten de to siste dagene før fristen. Fikk C. Men: oppgaven på studiet mitt er svært liten (6000 ord), så var ikke mye jobb. Hadde dokumentanalyse, så kunne styre tiden som jeg ville

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tre intervjuer, mye tid gikk til transkribering. Totalt 6 uker inkludert skriving. Fikk B

Anonymkode: 7f27c...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mixed method, altså både intervju og spørreundersøkelse. Skrev hele oppgaven på tre uker, med transkribering og legge inn og tolke data i spss, fikk A (pluss pluss pluss som sensor sa 😆) , men skrev om noe jeg liker og forstår metode veldig bra. Så brukte lite til ingen tid på å finne ut av hvordan jeg skulle skrive oppgaven. 

Anonymkode: 2afe1...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev oppgaven innen tidsfirsten og fikk C

Leste alt og tok notater fortløpende, selve oppgaven skrev jeg på to dager.

Anonymkode: 83ef0...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig glad at i min bachelor så var studiet så tettpakket at det ikke var en egen bacheloroppgave i tillegg...

Anonymkode: fa340...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke. Sykepleie. 

Anonymkode: a5ac5...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en student som skrev den på mindre enn en uke. Hun fikk C. 

Anonymkode: b835e...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feb til mai, fikk A

Anonymkode: d3f06...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på fra Januar til april, men hadde 15 stp vi tok i tillegg i samme perioden så ren arbeidstid som ble brukt på oppgaven var kanskje 3- 4 uker, vanskelig å si. Kvalitativ studie så en del tid gikk jo til intervjuer og transkibering og slikt. Fikk A 

Anonymkode: 146ea...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele sjette semester var satt av til oppgaven.  Den skulle skrives i gruppe, og i tilknytning til praksis, så egentlig måtte man jobbe jevnt gjennom semesteret.  Min gruppe* var trolig den aller siste som fikk satt endelig problemstilling, så vi kom ikke i gang før tidlig i mars.

Bare bestått/ikke bestått (vi besto).

* Inntrykket var at folk gjerne valgte gruppe ut fra vennskap, heller enn fra interessefelt, og vi ble en slags "oppsamlingsgruppe" for studenter som kanskje ikke hadde knyttet tette vennskapsbånd.

Anonymkode: 79196...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager. B. Litteraturstudie. Anbefales virkelig, slipper sikker oppbevaring av intervju etc. Veldig fort gjort. 

Anonymkode: 9932a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet i februar og leverte i mai. Fikk A. Vi var to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte 3 uker og fikk B 

Anonymkode: bb392...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...