Gå til innhold

Sminke dere før frokost på hotellet ? 😉


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ordner meg som regel før frokost, enten jeg er på hotell eller hjemme. Hender jeg gjør unntak dersom jeg ikke har noe tidlig på kalenderen.

Anonymkode: 55077...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg synes det er ekkelt med ustelte folk. Må ikke ha sminke, men rent hår! 

Anonymkode: 21f75...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva jeg skal etterpå. Pleier alltid å dusje før frokost. Hvis jeg er på storbyferie så sminker jeg meg, hvis det er sommerferie og jeg skal sole meg og bade etter frokost så gjør jeg det ikke.

Anonymkode: 34077...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på formålet med hotelloppholdet. 

På ferie, nei. Da skal jeg som regel ned på en strand eller lignende etterpå, og gidder derav ikke å sminke meg. Er jeg på storbyferie vil jeg ta det rolig, så spiser først, og steller etterpå. 

I jobbsammenheng steller jeg meg først, liker å møte kollegaer når jeg føler meg fresh. 

Anonymkode: 95dff...d6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annas1992

Dusjer på kvelden og bruker ikke sminke. Så jeg vasker meg, smører ansiktet og går til frokost 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hiver på meg en joggebukse og en t-skjorte, tar håret i strikk og går ned. Dusjer og ordner meg etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer hvis jeg rekker det før frokosten stenger. Jeg sminker og pynter meg ikke for å spise frokost.

Anonymkode: b6077...ca1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja! Jeg synes det er ekkelt med ustelte folk. Må ikke ha sminke, men rent hår! 

Anonymkode: 21f75...6e8

Håret er vel ikke nødvendigvis skittent hvis det ikke blir vasket. Det anbefales ikke å vaske håret hver dag, så det er vel ikke helt naturlig at alle som stiller opp til frokost på hotell er nyvasket på håret. Men det er stor forskjell på å være dusjet, ha rene klær og være gredd på håret og de som kommer rett fra sengen.

Anonymkode: 34077...14d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer først, det gjør jeg alltid med en gang jeg står opp. 

Om jeg sminker meg først kommer an på. Er det kaffe på rommet kan jeg gjerne drikke en kopp mens jeg steller meg, jeg våkner vanligvis ikke dritsulten og føler jeg må løpe ned til buffeten. Så kan nesten fikse meg bare for å slå ihjel tid til jeg blir sulten nok.

Men det er ikke alltid jeg har allverdens tid og jeg liker jo å lufttørke håret litt før jeg føner det, så jeg er litt på den noen andre er her, jeg dusjer og vasker ansiktet og fuktighetskrem og alt det der, så frokost, og så hårføning og sminke når jeg kommer opp igjen.

Anonymkode: 91d14...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer og vasker hår. Noen ganger sminke før frokost, andre ganger etterpå. Jeg liker best å være ren når jeg skal tett innpå andre mennesker.

Anonymkode: fe1d0...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor vil du vite dette?

Anonymkode: d6e41...b12

Sikkert en utålmodig mann (gutt) som mener det er unødvendig for kjæresten å bruke tid på å ordne seg før frokosten for da må han vente…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sjeldent sminke generelt, så stort sett vasker jeg meg og tar på vanlige klær. Er bare der for å spise, ikke for å bli lagt merke til.

Anonymkode: 17f87...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg startet tråden i går så satt jeg ombord i flyet, og vi fikk faktisk ikke bagasjen bår i går heller.. vi skal få den til hotellet i dag! Jeg har dagslinser på, og brillene mine ligger så klart i kofferten. (Aldri mer i kofferten når jeg er på tur..)

MEN… nå har jeg kun fått kjøpt tannbørste og tannkrem + ansiktsrens i går kveld. 
Jeg har heldigvis børsten min 😅 Så nå skal jeg dusje, kle på meg klærne jeg reiste i og gå ned til frokost! Jeg føler meg så fæl! Savner toalettmappen min og sminken 🥹🙂❤️

Anonymkode: 29e99...a25

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følte jeg meg litt utenfor haha, jeg gidder aldri å stresse med det før jeg går til frokost. Jeg dusjer og steller meg etter frokosten, etter jeg har fått i meg litt kaffe og mat. 

Anonymkode: 699c6...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg startet tråden i går så satt jeg ombord i flyet, og vi fikk faktisk ikke bagasjen bår i går heller.. vi skal få den til hotellet i dag! Jeg har dagslinser på, og brillene mine ligger så klart i kofferten. (Aldri mer i kofferten når jeg er på tur..)

MEN… nå har jeg kun fått kjøpt tannbørste og tannkrem + ansiktsrens i går kveld. 
Jeg har heldigvis børsten min 😅 Så nå skal jeg dusje, kle på meg klærne jeg reiste i og gå ned til frokost! Jeg føler meg så fæl! Savner toalettmappen min og sminken 🥹🙂❤️

Anonymkode: 29e99...a25

Jeg sender faktisk aldri sminken min. Det er det eneste jeg ikke hadde klart å sette sammen ved en rask tur i butikkene. Samt badetøy, og et rent sett undertøy, som også kan være et mareritt å få tak i for ei på 175 på reise i andre verdensdeler. 

Anonymkode: a08ab...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer helt an på. Er ikke plaget av å gå til frokost uten sminke eller med vått hår for den del. 

Men som regel er jeg på jobbreise, og da liker jeg å ordne meg før jeg møter kollegaene til frokost fordi det blir for travelt etter frokosten rett og slett. De fleste vil møtes til frokost og begynne arbeidsdagen nokså umiddelbart etter vi har spist. 

På ferie kan jeg godt vente til etter frokost med å sminke meg, avhengig av planen for dagen. 

Anonymkode: d1b33...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på om det er privat eller jobb. Hvis jeg er på jobbreise så liker jeg å se ok ut før jeg går ned til frokost. Er det privat så kommer det litt an på hvor lenge frokosten varer. Hvis den stenger tidlig gidder jeg oftest ikke ordne meg. Prøver å ikke skremme folk da :P 

Ble overrasket i Singapore, der var det flere som kom ned til hotelllfrokost i pysj, sovemaske og kanintøfler. Det var.. spesielt. Sånn pysj med lange ermer og knapper i silke altså, ikke sånn bitteliten sexy sak :D 

Anonymkode: 9f3e8...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...