Gå til innhold

Grunn til bekymring for kjemisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

er 14dpo idag (ons 13. mars). Får vanligvis mens 12dpo, og da denne ikke kom på mandag tok jeg en test på kvelden som var positiv. 

I går (13dpo, uke 4+1) tok jeg en test fra clearblue som sa gravid 2-3, som da tilsier uke 4-5. 

Synes allikevel at det er litt lite utvikling i testene, noen som tenker dette er grunn til bekymring? Skal til legen ila neste uke. 

Spoiler

 

 

Anonymkode: 003b9...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, 

er 14dpo idag (ons 13. mars). Får vanligvis mens 12dpo, og da denne ikke kom på mandag tok jeg en test på kvelden som var positiv. 

I går (13dpo, uke 4+1) tok jeg en test fra clearblue som sa gravid 2-3, som da tilsier uke 4-5. 

Synes allikevel at det er litt lite utvikling i testene, noen som tenker dette er grunn til bekymring? Skal til legen ila neste uke. 

  Vis skjult innhold

 

 

Anonymkode: 003b9...e76

Hmm vanskelig å tyde utifra dette.. Hvor sterke er strekene? Kan fort gå bra også! 

Anonymkode: 5a1ce...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, 

er 14dpo idag (ons 13. mars). Får vanligvis mens 12dpo, og da denne ikke kom på mandag tok jeg en test på kvelden som var positiv. 

I går (13dpo, uke 4+1) tok jeg en test fra clearblue som sa gravid 2-3, som da tilsier uke 4-5. 

Synes allikevel at det er litt lite utvikling i testene, noen som tenker dette er grunn til bekymring? Skal til legen ila neste uke. 

  Vis skjult innhold

 

 

Anonymkode: 003b9...e76

2-3 13dpo er ganske tidlig å få det.. Testene er ikke ment til å brukes til å vurdere styrke. Det kan være ulik mengde fargestoff i tester selv fra samme pakke. 

2-3 får man som regel når hcg nivået er over 150. 

Anonymkode: 40ccc...8e0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 er bra så tidlig. Du er jo bare 4 uker. Neste steg er jo 3+ som kan forventes i uke 5 tidligst 

Anonymkode: d5e46...32b

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta tester med 4-7 dagers mellomrom. Det er ikke så mye forskjell om det kun snakk om timer.

Anonymkode: 85469...f49

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...