Gå til innhold

Blandet følelse ang signaler fra jenter


MicoH01

Anbefalte innlegg

Hei. Dette er rettet til damer hovedsakelig men kanskje men kan ha erfaring som kan hjelpe og. 

Dette er oppriktig og seriøst spørsmål jeg blir litt plaget av for å være ærlig. 

Jeg er en såkalt late bloomer. Så har lite seksuelle erfaringer. Ganske nylig forstod jeg av kjæresten til en mann nær til mitt hjerte og hun også er god venninne. Jeg oppdaget at hun kikket ofte på skrittet mitt og smilte ofte litt når hun gjorde det sånn litt subtilt da. Men etter noen øl sammen i helgene viste hun det mer tydelig og sa ting som hintet.  Som at hun ville gjerne prøve det. Som jeg vet hun mente meg. Hun sa at katten hennes liker å bli koset av to samtidig osv. Andre venninner satte seg på fanget mitt og gned så den ble stor mellom der på hun. Men ofte hører jeg at jenter sier størrelse ikke har noe å si. Men samtidig så virker det som omtrent alle jenter jeg ser som ser der smiler og liker det. Hvordan henger dette sammen?

Dette er på en måte veldig behagelig og pirrende å se. Men har også litt skam for å være overfladisk og nesten litt pervers. Jeg kan jo ikke for at jeg er som jeg er. Setter pris på om noen kan hjelpe meg å forstå hva jenter egentlig tenker og hvordan skal jeg forholde meg til dette. Jeg ønsker av hjerte å være en ekte gentleman. Men tanken på dette har tatt veldig mye fokus etterhvert da det er veldig spennende å føle på den spenningen som oppstår. Spesielt med venninner jeg kjenner og føler begge håper å ta ting videre.. kan noen hjelpe meg å være en bra mann her??? 

Mvh

Mico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ…? Mye uklart her.

Men nei, jeg vet ikke hva venninna di tenker. Er ikke sånn at kvinner har en felles allsjel som tenker for alle :)

Du virker litt utenfor og «off». Jeg vil tro de er litt slemme med deg her og tuller med deg, dessverre. Du må nok se etter ei dame som ikke er opptatt!

Anonymkode: 47ade...2f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart av innlegget at funderingen din leder til overkomplisering ukompliserte situasjoner. Kvinner er rett og slett ikke er så opptatt av peniser som det menn er. Kvinner bruker typisk lite til ingen tankevirksomhet på menns underliv, og mye! tankevirksomhet på menn. Hvis du opplevde situasjonene ubehagelig er det grensesetting du burde fokusere på. Rett og slett si nei om du opplever enkelte kvinner som for nærgående.

Anonymkode: 92292...564

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (22 minutter siden):

Men ofte hører jeg at jenter sier størrelse ikke har noe å si. Men samtidig så virker det som omtrent alle jenter jeg ser som ser der smiler og liker det. Hvordan henger dette sammen?

Størrelsen har stor betydning for enkelte kvinner, men ikke alle.. Men du har også hørt at kvinner ikke fiser?😅

Tvil aldri på en kvinne, som smiler når hun ser på skrittet ditt. Husk at enkelte kvinner som sitter i fanget, vrikker litt ekstra på rompa.. de vil jo kjenne på responstiden til ereksjonen din.. Det gir dem tydelig nyttig info, om hvor lyst du har på henne🥰 Haha, dette er et lurt triks som er meget utpreget på vorspiel eller natchspiel.. for det er ingen vits å legge seg ned med en mann uten respons.. Jeg bruker nesten det samme trikset, men da går jeg med henne på ryggen.. hvis hun blir litt stille og rød i ansiktet, da får jeg "svaret" jeg ser etter🤭

Husk at jeg snakker sant.. Så motsvar her på KG, vil bare forvirre deg enda mere🙈

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ…? Mye uklart her.

Men nei, jeg vet ikke hva venninna di tenker. Er ikke sånn at kvinner har en felles allsjel som tenker for alle :)

Du virker litt utenfor og «off». Jeg vil tro de er litt slemme med deg her og tuller med deg, dessverre. Du må nok se etter ei dame som ikke er opptatt!

Anonymkode: 47ade...2f1

Hei. Jeg ville aldri gjort noe med jenta til han som er en nær person. Det kunne jeg ikke leve med. Så er ikke forelskelse her. Var bare at det var hun som gjorde meg først virkelig klar over at den er såpass stor egentlig . Har aldri tenkt på sånt for å være ærlig. Men etter det ble jeg mer ig mer glad for det. Så er jo takknemlig og ikke off føler jeg. Bare at jeg vil gjerne ha ett sunt og fint forhold snart til ei jeg kan det med da. Men opplever helt ærlig at de fleste jenter jeg kjenner fra før eller blir kjent med er veldig opptatt av å finne ut hvordan den er eller ser ut. Vet ikke altså.. derfor jeg spør dere jenter.. puhh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bryr meg ikke mye om størrelsen på penis til mine partnere. Klart, den må være liten nok til at jeg orker flere runder om lysten er der, og den må være lang nok til å nå frem til g-punktet.

 

Alle kvinner du møter ser i skrittet ditt? Det er spesielt dersom du ikke går med bukser som gjør at du kan se halverigert ut. Og da er det nok ikke med positiv fortegn de ser på bulen i buksa di..

Anonymkode: dd6a1...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg fint lite om størrelse, det viktigste er at man kan å bruke den. For stort er vondt, for liten kjenner man lite. 

Skjønner egentlig ingenting av innlegget ditt - hva vil du egentlig ha hjelp med? 

Om vi kvinner sitter og gnikker mot menn vi vil ha? Aldri gjort.

Men jeg har latt hånden stryke over buksa på de mennene jeg flørter med. 

Anonymkode: dd2f2...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 10.33):

Bryr meg fint lite om størrelse, det viktigste er at man kan å bruke den. For stort er vondt, for liten kjenner man lite. 

Skjønner egentlig ingenting av innlegget ditt - hva vil du egentlig ha hjelp med? 

Om vi kvinner sitter og gnikker mot menn vi vil ha? Aldri gjort.

Men jeg har latt hånden stryke over buksa på de mennene jeg flørter med. 

Anonymkode: dd2f2...08a

Nå er det først og fremst at den er veldig tykk og lengden er bare litt over normalen vil jeg tro. 

Det er nettopp jenter det ofte jenter sier at det er hvordan den brukes og at størrelsen ikke har betydning. Tror jo også at personlighet og kjemi er viktigst for både jenter og gutter.

De som legger merke til bilen eller badebukser om sommeren virker helt ærlig og ganske tydelig og at de liker tanken på hva som er under klærne mine. De smiler og opplever også at jenter sjekker meg opp delvis Tror jeg pga den men også at jeg er ifølge andre over gjennomsnittet kjekk. Er også intelligent. Intelligens er noe som jeg personlig synes er tiltrekkende... 

Men greia er at jeg må være helt bak mål som noen nevner her. Men er intelligent nok til å se forskjellen på hvilke signaler jenter gir meg da.. Men takker for svarene her dere. Er nok litt forvirret da jeg ikke har hatt lange forhold og heller ikke noe utsvevende sexliv.. Men noe livserfaring har jeg da..:)) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 10.33):

Bryr meg fint lite om størrelse, det viktigste er at man kan å bruke den. For stort er vondt, for liten kjenner man lite. 

Skjønner egentlig ingenting av innlegget ditt - hva vil du egentlig ha hjelp med? 

Om vi kvinner sitter og gnikker mot menn vi vil ha? Aldri gjort.

Men jeg har latt hånden stryke over buksa på de mennene jeg flørter med. 

Anonymkode: dd2f2...08a

Takk for svaret først og fremst.  

Jeg synes ærlig talt at det er vanskelig å stille ett helt spesifikt spørsmål. Men lurer kanskje på og håper å få ærlige svar. ;)

Nå vil jeg påpeke at jeg selv har aldri tenkt noe særlig på dette temaet selv opp igjennom. 

Det har vært venninner og bekjente som har vist det jeg opplever som ganske stor interesse. Men mer fra bekjente enn ukjente ja. Så tror de liker meg som person og enda mer for den ekstra "bonusen"? Haha. Bare ønsker å lære mest mulig for å være en best mulig mann.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 10.20):

Nei, jeg bryr meg ikke mye om størrelsen på penis til mine partnere. Klart, den må være liten nok til at jeg orker flere runder om lysten er der, og den må være lang nok til å nå frem til g-punktet.

 

Alle kvinner du møter ser i skrittet ditt? Det er spesielt dersom du ikke går med bukser som gjør at du kan se halverigert ut. Og da er det nok ikke med positiv fortegn de ser på bulen i buksa di..

Anonymkode: dd6a1...38e

Jeg er jo trygg på at jenter ikke kun er opptatt av dette med størrelsen. Men kanskje det er estetisk fint? Jeg er hetro men kan ærlig innrømme at det er noe vakkert med en trent mann med en fin først og fremst men også svær penis. Så kan det være det som jenter føler? Jeg liker jenter for mye mye annet mer en kroppen hennes.  Men om hun har en vakker rumpe og lår feks så er jo det veldig positiv men ikke avgjørende.  Er ikke spesielt overfladisk og ikke en som ligger rundt i det hele tatt.  Men det har nok vært en akilles hæl dette. For jeg blir så utrolig kåt av jenter som liker at den er stor. Det er her jeg sliter med min integritet og ønske om å være en gentleman. Når følelser tar litt over. Men klager ikke her. Jeg ønsker bare det beste for den kvinnen jeg egt håper å møte da.. 

Du nevner lengde. Men min erfaring er at tykkelsen har mest å si. Men det er kanskje individuelt.

Prøver som regel ikke å vise med vilje men går i jeans som gjør at det vises minst mulig faktisk... btw så jobber jeg tilfeldigvis som badevakt og instruktør.. lol :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 7.3.2024 den 7.54):

Størrelsen har stor betydning for enkelte kvinner, men ikke alle.. Men du har også hørt at kvinner ikke fiser?😅

Tvil aldri på en kvinne, som smiler når hun ser på skrittet ditt. Husk at enkelte kvinner som sitter i fanget, vrikker litt ekstra på rompa.. de vil jo kjenne på responstiden til ereksjonen din.. Det gir dem tydelig nyttig info, om hvor lyst du har på henne🥰 Haha, dette er et lurt triks som er meget utpreget på vorspiel eller natchspiel.. for det er ingen vits å legge seg ned med en mann uten respons.. Jeg bruker nesten det samme trikset, men da går jeg med henne på ryggen.. hvis hun blir litt stille og rød i ansiktet, da får jeg "svaret" jeg ser etter🤭

Husk at jeg snakker sant.. Så motsvar her på KG, vil bare forvirre deg enda mere🙈

Må le litt her for meg selv. Respons tiden var bare morsomt fortalt. Men jo har opplevd det men også jenter som vil ha meg på fanget. Haha. Så går nok litt begge veier dette med seksualitet. Tror jenter har like mye lyster som oss menn. Bare de klarer å styre seg bedre. 

Ja jeg er ikke veldig mye mer klok dessverre.. Men jeg har litt vann for å formulere spørsmålet mitt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke men prøver igjen å forklare hva jeg skriver her. Spørsmålet er ikke om størrelsen betyr noe.  

Det vet jeg at for noen/endel jenter så er det helt sikkert en fordel da jeg kan snakke utifra erfaring. 

Spørsmålet for å være kortfattet: hvordan ønsker eller dere jenter at jeg skal forholde meg uten å bli opptatt av det ytre. 

For det er mitt poeng her. Jeg ønsker å være en bra mann og ha sunne og gode forhold med jenter eller egentlig nok med ei. Men noen jenter og spesielt venninner jeg kjenner godt gir meg følelsen av at de har veldig lyst å være mer fysiske sammen. Det blir ett fokus som er litt feil da jeg ønsker venninner og venner mye mer en å ha sex. Men så har jeg også lyster og liker at de liker... hmmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette er rettet til damer hovedsakelig men kanskje men kan ha erfaring som kan hjelpe og. 

Dette er oppriktig og seriøst spørsmål jeg blir litt plaget av for å være ærlig. 

Jeg er en såkalt late bloomer. Så har lite seksuelle erfaringer. Ganske nylig forstod jeg av kjæresten til en mann nær til mitt hjerte og hun også er god venninne. Jeg oppdaget at hun kikket ofte på skrittet mitt og smilte ofte litt når hun gjorde det sånn litt subtilt da. Men etter noen øl sammen i helgene viste hun det mer tydelig og sa ting som hintet.  Som at hun ville gjerne prøve det. Som jeg vet hun mente meg. Hun sa at katten hennes liker å bli koset av to samtidig osv. Andre venninner satte seg på fanget mitt og gned så den ble stor mellom der på hun. Men ofte hører jeg at jenter sier størrelse ikke har noe å si. Men samtidig så virker det som omtrent alle jenter jeg ser som ser der smiler og liker det. Hvordan henger dette sammen?

Dette er på en måte veldig behagelig og pirrende å se. Men har også litt skam for å være overfladisk og nesten litt pervers. Jeg kan jo ikke for at jeg er som jeg er. Setter pris på om noen kan hjelpe meg å forstå hva jenter egentlig tenker og hvordan skal jeg forholde meg til dette. Jeg ønsker av hjerte å være en ekte gentleman. Men tanken på dette har tatt veldig mye fokus etterhvert da det er veldig spennende å føle på den spenningen som oppstår. Spesielt med venninner jeg kjenner og føler begge håper å ta ting videre.. kan noen hjelpe meg å være en bra mann her??? 

Mvh

Mico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ihvertfall jeg treffer ei snill budeie og ekte kvinne som elsker meg for meg og er venner også med glede og ekte kjærlighet.  Så er det nok om jeg skal være ærlig fint om hun er ei av de da som setter pris på en diger penis. Uten at vi starter i feil ende men det blir mer som kirsebæret som er på toppen av en kake. Hvis det går ann å si.. haha. 

Takker for svar ihvertfall da og stay happy and love herfra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 7.3.2024 den 7.54):

Størrelsen har stor betydning for enkelte kvinner, men ikke alle.. Men du har også hørt at kvinner ikke fiser?😅

Tvil aldri på en kvinne, som smiler når hun ser på skrittet ditt. Husk at enkelte kvinner som sitter i fanget, vrikker litt ekstra på rompa.. de vil jo kjenne på responstiden til ereksjonen din.. Det gir dem tydelig nyttig info, om hvor lyst du har på henne🥰 Haha, dette er et lurt triks som er meget utpreget på vorspiel eller natchspiel.. for det er ingen vits å legge seg ned med en mann uten respons.. Jeg bruker nesten det samme trikset, men da går jeg med henne på ryggen.. hvis hun blir litt stille og rød i ansiktet, da får jeg "svaret" jeg ser etter🤭

Husk at jeg snakker sant.. Så motsvar her på KG, vil bare forvirre deg enda mere🙈

Det du sier er jo det jeg opplever som riktig. Har spesielt en opplevelse hvor jeg var veldig full og ei nær venninne satte seg på fanget mitt og nærmest hoppet på meg. Jeg var såpass full at det tok litt tid før jeg skjønte hva hun gjorde. Men ja den ble jo stor og tykk og kjente tydelig at den havnet mellom ru.. skin.. hennes og så hun smilte veldig der. Må innrømme at jeg burde kanskje ha stoppet det der men helt ærlig så er det noe av det deiligste jeg har opplevd. Beklager hvis jeg blir veldig spesifikt i det jeg skriver her men det er liksom nettopp det jeg synes er litt vanskelig for meg å håndtere riktig. På en side så er sånne opplevelser noe jeg virkelig liker samtidig så ønsker jeg å ikke bli for opptatt av det. Men også at det er venninner som jeg er glad for vennskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🥱 :^)

Anonymkode: 1549e...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du legger nok alt for stor vekt på at du selv synes du har stor penis. Det merkes og kommer til å være et problem helt til du innser det selv.

Ta en tur i fellesdusj på spa eller svømmehall for en wake up call.

Anonymkode: 67d61...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 12.36):

Du legger nok alt for stor vekt på at du selv synes du har stor penis. Det merkes og kommer til å være et problem helt til du innser det selv.

Ta en tur i fellesdusj på spa eller svømmehall for en wake up call.

Anonymkode: 67d61...445

Du missforstår og burde gjort det klart at jeg har ikke vært opptatt av størrelsen på penis før venninne gjorde det veldig klart for meg.. dessuten handler dette ikke om størrelsen i seg selv. Men om tvert imot at jeg har etterhvert havnet i konflikt med megselv og kroppen/lystene mine

 

PS  jeg har jobbet som badevakt og svømme instruktør :)

Er nok rett att jeg vet nok og bare bli ferdig med dette og gå videre ja.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at menn er mer opptatt av dette temaet enn kvinner.... Men om jeg først lurte på det så ville spurt om. Er lengden så viktig når det er tykkelse og. Jeg ville tro at en tykk en vil føles mer og mest godt. 

Hvis noen damer føler for å si hva de mener og om dette er ett spørsmål dere i det hele tatt har betydning eller er noe dere tenker på om menn. Hvis ei gar en mann og venter en stund før sex. 

Vil det ha noe å si om etter de er blitt ett par som har god kjemi og godt forhold.  At de har sex første gang og om den er normal eller litt oi den er jo diger. Blir dere redd nesten? Lol. Eller whatever eller en bonus?

🤭🥵😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker egentlig mest på om jeg liker mannen for hvem han er. Er jo nyskjerrig på kroppen til menn jeg liker, men er ikke så alt for nyskjerrig på menn jeg ikke føler noe for. 

Har hatt en kjæreste med veldig stor. Vi hadde ikke sex, prøvde, men det gikk ikke. Han fikk den ikke inn. Men så prøvde vi ikke så mye heller, for jeg tror ikke noen av oss egentlig hadde de riktige følelsene. Jeg hadde ikke det. Var ikke redd han, og tenkte ikke spesielt mye på 🍆 hans. Men anerkjenner at den var stor. Sikkert fordi jeg ikke var forelsket i han. 

Anonymkode: 8c2db...6ce

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...