Gå til innhold

Tips til sminke som ikke er for dyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som er så gode på sminke😀.

Jeg er nå i 40 årene og har ikke brukt mye sminke. Har litt erfaring fra jeg var 16, men regner med at det er helt utdatert. 
Jeg trenger litt tips til hva jeg skal kjøpe inn. Liker ikke så god å ha så mye i selve ansiktet, men kunne tenke meg å sminke øynene litt. 

Jeg har kalde farger, lys hud og blågrå øyne og mellomblond-mørkblond hår (også kalt kommune farge 😁)

Noen som kan anbefale en sminke palett som kan passe meg? Hvilke merker kan jeg kjøpe som ikke er alt for dyrt?


 

Anonymkode: 3d5bd...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Essence, catrice,  NYx, loreal, maybelline for å nevne noen. Rimelige merker , mye har bra kvalitet. 

Anonymkode: f5c7c...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke glemme ELF merket. En grei palette er Nyx warm nudes øyenskygger feks. 

Anonymkode: f5c7c...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makeup mekka,når dem har salg

Anonymkode: f5434...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Essence, catrice,  NYx, loreal, maybelline for å nevne noen. Rimelige merker , mye har bra kvalitet. 

Anonymkode: f5c7c...2f2

Tusen takk, var innom lyko og kikket litt på paletter. Hvordan vet jeg hvilke paletter som har kalde farger og som passer mine øyne?

Anonymkode: 3d5bd...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For å ikke glemme ELF merket. En grei palette er Nyx warm nudes øyenskygger feks. 

Anonymkode: f5c7c...2f2

Så en tutorial med ELF makeup, som var veldig fin. Hvor kan jeg kjøpe det merke i Norge?

Anonymkode: 3d5bd...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...