Gå til innhold

Hvordan er det i dyreparken i mai?😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er alt åpen da, eller det mer i høysesongen? Når er høysesongen, egentlig?😅

Anonymkode: 0e439...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke sjekke det ut på Dyreparkens egne nettsider 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en egen kalender for hvor mye som er åpent. Los-dagen er i Mai og heeeelt overfylt dyrehage type 17000 besøkende. 

Anonymkode: ea9a5...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bromance skrev (53 minutter siden):

Hvorfor ikke sjekke det ut på Dyreparkens egne nettsider 🤔

Ja, jeg har sjekket den🙈😊 

Jeg var egentlig også ute etter andres erfaringer, jeg fikk det bare ikke med i hi🙈😄

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

De har en egen kalender for hvor mye som er åpent. Los-dagen er i Mai og heeeelt overfylt dyrehage type 17000 besøkende. 

Anonymkode: ea9a5...e43

Hva er Los-dagen?😊 

Kjenner at jeg kanskje vil unngå den dagen🙈

Mannen og jeg tenkte å ta to dager der, og det er jo dyrene som er grunnen til at jeg/vi vil dit, så om attraksjoner ikke er åpen da, så gjør ikke det så mye😊

Hva er oddsen for ok vær der, i slutten av mai?🙏

Anonymkode: 0e439...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

eg var egentlig også ute etter andres erfaringer, jeg fikk det bare ikke med i hi🙈😄

Okay ;) 

Los dagen er en dag som de som har LOS som strømleverandør får gratis inngang til parken. Jeg trodde egentlig denne dagen var i september, ikke i mai, men det kan hende de har endret dato siden jeg var kunde der. 

Vi bor i Norge, det er uforutsigbart med været, men det burde være en rimelig sjanse for at det kan bli bra vær i slutten av mai. Kan dere ikke bare sjekke værmeldingen på forhånd, altså ikke bestille noe før dere er sikre på godt vær? 

God tur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bromance skrev (12 minutter siden):

Okay ;) 

Los dagen er en dag som de som har LOS som strømleverandør får gratis inngang til parken. Jeg trodde egentlig denne dagen var i september, ikke i mai, men det kan hende de har endret dato siden jeg var kunde der. 

Vi bor i Norge, det er uforutsigbart med været, men det burde være en rimelig sjanse for at det kan bli bra vær i slutten av mai. Kan dere ikke bare sjekke værmeldingen på forhånd, altså ikke bestille noe før dere er sikre på godt vær? 

God tur :) 

Takk for svar😄🙏

Skal prøve å finne ut når den LOS-dagen er🙈😅

Vi skal kombinere det med en jobbreise for mannen, så det må bli i mai, men krysser fingrene for at det er ok vær og temp siden det er i slutten av mnd🤞😊

Anonymkode: 0e439...945

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...