Gå til innhold

Spørsmål til dere som liker Puslespill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Putter det tilbake i esken. Om jeg liker puslespillet svært godt tar jeg vare på det, om jeg syns det var ok selger jeg det eller gir det videre.

Anonymkode: fcd88...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rubiks kube her. Samler på dem, og setter nye tidsfrister for meg selv og mine kube-nerder. Har ikke tålmodighet med 2D

Anonymkode: bc1f6...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 16.47):

Jeg lurer egentlig bare på hva dere gjør med puslespillene når dere har puslet ferdig? Rammer dem inn? putter dem i boksen igjen så dere kan pusle dem på nytt?

Jeg spør fordi jeg elsket å pusle når jeg var liten og kunne tenkt meg å begynne å pusle igjen men jeg har ikke plass til å ramme og hente opp masse puslespill. 

Anonymkode: e07c2...f46

Rammer gjerne dem som har mange biter og dem som ser ekstra stilige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pusler dem og når de er ferdige så går de rett i eska. Det tar under 5 min fra de er ferdige til de ligger i eska. Jeg driver med speedpusling så for 500 og 1000 er jeg mer opptatt av hvor fort jeg klarer å legge det. Kosepusler innimellom og da er det fra 3000 som gjelder.

Anonymkode: 28258...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som regel  1000 biters. 

Bytter/ låner eller selger videre.

Rammer ikke inn å henger opp ( syns personlig  det ser tacky ut) 

Ser det er tilbud på norli - * skynde meg å kjøpe et gøy med Disneymotiv*🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg putter bitene tilbake i esken. Har mange esker med puslespill stående, og vurderer nå å selge/gi vekk en del av de. Tenkte det ville være koselig å ta vare på, men tviler på jeg kommer til å pusle de på nytt, og kanskje dumt å ha et lager av puslespill (alle er på 1000 eller over) 😅

Anonymkode: 4c5ee...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg selger dem. Eneste jeg kunne tenkt meg å beholde og pusle på nytt, er puslespill med motiver fra verdenskunsten. Det er fordi man blir utrolig godt kjent med et kunstverk når man pusler det, så det har en stor pedagogisk verdi.

Henge opp puslespill på veggen synes jeg er helt merkelig.

Anonymkode: 25b84...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tenkt litt på det, har jeg begynt å selge en del av dem. Tar vare på de jeg kan tenke meg å pusle flere ganger. Har også mange julepuslespill liggende, men de får jeg vente med å selge til nærmere jul - er nok ikke marked for de motivene nå.

Anonymkode: 4c5ee...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg limer dem på lerret (kjøpt på Panduro eller PS) og henger dem så opp på veggen. Passer alltid på at motivet og størrelse passer inn før jeg kjøper. Har ikke pusslet noe nytt på en evighet, har rett og slett ikke plass ~

Endret av Jinx_lol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lar dem ligge en dag eller to før jeg tar dem opp og legger dem tilbake i esken igjen. Har to Odakasser med puslespill og det kommer kjapt et nytt et opp fra esken for å legges på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...