Gå til innhold

Isotretinoin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg startet på Iso-kur i går og skal enn så lenge gå i 6 måneder.

Jeg lurer på en del ting i forhold til denne kuren..

Har noen gått på kuren på sommeren og ikke hatt negativ effekt med sol?

Jeg blør aldri neseblod til vanlig. Jeg er nå 30 år og jeg var barn sist jeg blødde neseblod. Idag på dag nummer 2 av kuren så begynte jeg å blø neseblod på jobb. Er det normalt så tidlig i kuren?

 

Lurer også på hvor lenge etter kuren man må vente før man kan være normalt i solen og eventuelt bli gravid? Har ingen planer om graviditet men er jo livredd for om jeg blir gravid en gang at barnet skal bli helt skadet fordi jeg ikke ville ha akne... 😅

Ellers setter jeg pris på alt av tips og erfaringer med kuren.

Jeg håper denne kuren kan knekke kvisene mine i ansikt og rydd for godt og at ikke hele sommeren blir ødelagt av bivirkninger 🙏

 

Anonymkode: 68da6...b0d

Fjernet omtale av medisindosering. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente rygg* 

Anonymkode: 68da6...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for omtale av medisindosering. 

Minner om følgende regelpresisering 

Sitat

*Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. Diskusjon rundt dosering av medisiner og kosttilskudd, og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til legemidler/dosering kan man konferere med Felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...