Gå til innhold

Mora mi blander seg opp i hvordan jeg skal ha håret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må ikke klippe deg for kort, du burde ha pannelugg, du trenger ikke ta så mye av lengden osv...

Når hun holder på slik, kommer fjortisen min frem selv om jeg snart er 40. Og gjør det stikk motsatte av det hun håper på.

Ander som har mødre som skal blande seg i hvordan du skal klippe deg?

Anonymkode: 45b07...594

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har og et familie medlem som kommer med slikt. Har egentlig ikke skjønt hvorfor ho driver på slikt. Er nå mitt hode tenker jeg

Anonymkode: c2433...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har lært meg å bare ikke nevne det for henne hvis jeg skal klippe meg. "Du må ikke klippe for kort, du kommer til å angre!" og "Jaja, ikke kom til meg når håret ikke ble som det skulle, du skulle ha klippet deg sånn som jeg sa". Altså, da jeg var 13 hadde jeg en disaster-klipp og da angret jeg. Men det er over 20 år siden og jeg har da klippet håret noen ganger siden da uten å angre. Men hun drar det frem hver gang jeg uheldigvis sier at jeg skal klippe meg. "Klipp det nu ikke sånn og sånn, men heller sånn og sånn". La meg nu være i fred uten å lage en hel diskusjon hver gang jeg skal til frisør. Men artig at denne kom i dag, jeg klippet meg i går og tenkte på dette. Har selvsagt ikke sagt noe om at jeg skulle klippe meg, for jeg orker ikke at det skal være en greie hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortalt henne at du opplever det som provoserende, og at det eneste hun oppnår er at du har lyst til å gjøre det motsatte? 

Anonymkode: efe8c...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du fortalt henne at du opplever det som provoserende, og at det eneste hun oppnår er at du har lyst til å gjøre det motsatte? 

Anonymkode: efe8c...00a

Flere ganger, men det går liksom ikke inn. Da får jeg bare til svar, prøver jo bare å komme med råd også blir hun fornærmet. 

Anonymkode: 45b07...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...