Gå til innhold

Passer Ariana Grande sin parfyme "Clouds" til en 15 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Ariana Grande har kommet med en ny parfyme, og jeg kjøpte den til min snart 15 åring uten å tenke på om parfymen passer til henne.

Hun liker Daisy av Marc Jacobs, og lurer på om det er litt samme type lukt? 

Anonymkode: 8d8ec...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en ung duft men også populær hos voksne, om du mener den blå skyen.

Den nye passer nok de fleste. En fin gave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne? Den er ikke ny, men mulig hun kommer med en ny med samme navn, aka Juicy Couture har samme parfyme med samme navn men ulike farger på flaskene der feks den ene er en tyngre duftvariant til kveldsbruk

Hvis det er denne så vil jeg tro den passer til en 15-åring :) Datteren min hadde ikke fått øynene opp for parfyme enda da hun var 15, men hun ønsket seg denne da hun ble 17 år, og den passer bra til henne i allefall, ikke for tung eller intens.

image.thumb.png.82afbac453c9f122b3e2395b0a808464.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 minutter siden):

Er det denne? Den er ikke ny, men mulig hun kommer med en ny med samme navn, aka Juicy Couture har samme parfyme med samme navn men ulike farger på flaskene der feks den ene er en tyngre duftvariant til kveldsbruk

Hvis det er denne så vil jeg tro den passer til en 15-åring :) Datteren min hadde ikke fått øynene opp for parfyme enda da hun var 15, men hun ønsket seg denne da hun ble 17 år, og den passer bra til henne i allefall, ikke for tung eller intens.

image.thumb.png.82afbac453c9f122b3e2395b0a808464.png

Ja den så sånn ut på bildet hos "Bli Vakker", og jeg trodde den var ny siden jeg har sett reklame for den både her og der.

Hun har blitt en sminkejente de siste to årene, altfor mye etter min smak siden jeg ikke bruker annet enn mascara selv, men det er umulig å styre det.

Hun er besatt og kan sitte i timesvis å prøve ut nye teknikker og trender.

Håper at hun etterhvert interesserer seg for mer enn sitt utseende, for det er ikke bra å bli for selvopptatt.

Ts

 

Anonymkode: 8d8ec...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja den så sånn ut på bildet hos "Bli Vakker", og jeg trodde den var ny siden jeg har sett reklame for den både her og der.

Hun har blitt en sminkejente de siste to årene, altfor mye etter min smak siden jeg ikke bruker annet enn mascara selv, men det er umulig å styre det.

Hun er besatt og kan sitte i timesvis å prøve ut nye teknikker og trender.

Håper at hun etterhvert interesserer seg for mer enn sitt utseende, for det er ikke bra å bli for selvopptatt.

Ts

 

Anonymkode: 8d8ec...dfe

😂

 

Helt normalt, hun er tenåring og bryr seg om utseendet sitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men mange kjøper også den sko parfymen.

Anonymkode: b43d2...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja, men mange kjøper også den sko parfymen.

Anonymkode: b43d2...ff7

Hvordan er den lukten sammenlignet med skyen?

Anonymkode: 8d8ec...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan er den lukten sammenlignet med skyen?

Anonymkode: 8d8ec...dfe

Man kan si at Cloud er for dag, og Good Girl er for kveld. Men nå finnes mange versjoner av Good Girl. 
 

De passer også sammen til layering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...