Gå til innhold

Beskriv sexlivet ditt med ett ord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glassdildo

Anonymkode: 0b4c8...1dd

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortvilt

Anonymkode: 5496f...597

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødt

Anonymkode: 2a90f...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått 😍

Anonymkode: 5ab37...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende.😈

Anonymkode: 9390d...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utilfredsstillende

Endret av Fighter83
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyrehånda

Anonymkode: fd5fa...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

Anonymkode: 1bd4e...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scatfylt

Anonymkode: 3061a...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvstendig 

Anonymkode: e6eb2...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreftsyk

Anonymkode: b8042...7f9

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting

Anonymkode: 0f624...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Gjennomgående virker det være ord som trekker på den negative siden. Om det er representativt for befolkningen er noe helt annet, men om det er, så er jo det sørgelig. Men som alt annet, det er jo de som har noe negativt å bemerke som gjør det. De som er noenlunde happy - som jeg håper de fleste er - så bryr de seg vel ikke om å svare, eller langt mindre befinner seg her på sex-forumet til KG.

For meg selv blir ordet skuffelse. Ikke over min kone, men over meg selv; at jeg ikke greier håndtere bedre at vi har ulik sexlyst. Skuffelse over at jeg ikke greier legge bort håpet om at det kan bli noe. Skuffelse over meg selv, at jeg ikke greier legge det bort, slik hun har gjort. At jeg er slik en idiot at jeg lever i håpet. Skuffelse over meg selv, at jeg ikke greier innse at det er dødt. 

Jeg kan ligge 3-4 timer lengre enn kroppen vil på søndagsmorgener, i håp om at det kanskje kan bli noe når hun våkner. Det er 6-7 år siden sist. Hvor tett i nøtta er jeg? Det er jo ikke rasjonelt. 

Så ja - skuffelse. Ikke over henne, men over meg selv. 

Anonymkode: 78d61...48a

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her.

Gjennomgående virker det være ord som trekker på den negative siden. Om det er representativt for befolkningen er noe helt annet, men om det er, så er jo det sørgelig. Men som alt annet, det er jo de som har noe negativt å bemerke som gjør det. De som er noenlunde happy - som jeg håper de fleste er - så bryr de seg vel ikke om å svare, eller langt mindre befinner seg her på sex-forumet til KG.

For meg selv blir ordet skuffelse. Ikke over min kone, men over meg selv; at jeg ikke greier håndtere bedre at vi har ulik sexlyst. Skuffelse over at jeg ikke greier legge bort håpet om at det kan bli noe. Skuffelse over meg selv, at jeg ikke greier legge det bort, slik hun har gjort. At jeg er slik en idiot at jeg lever i håpet. Skuffelse over meg selv, at jeg ikke greier innse at det er dødt. 

Jeg kan ligge 3-4 timer lengre enn kroppen vil på søndagsmorgener, i håp om at det kanskje kan bli noe når hun våkner. Det er 6-7 år siden sist. Hvor tett i nøtta er jeg? Det er jo ikke rasjonelt. 

Så ja - skuffelse. Ikke over henne, men over meg selv. 

Anonymkode: 78d61...48a

Du burde ikke være skuffet over deg selv for å ønske sex! Det er en helt naturlig biologisk drift. 

Selvsagt er du skuffet, skulle da bare mangle! Håper dere kan snakke ut om det og finne en løsning sammen❤️

Mitt ord er: Nytelse.

Ikke fordi jeg har sex så ofte akkurat, er singel så det er sykt lenge siden sist, men fordi jeg ikke vil inn i ett forhold med dårlig sex igjen. 

Anonymkode: caf6d...0e9

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig 🤩

 

K52

Anonymkode: 0cba4...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sinnsykt bra

m48

Anonymkode: 0c9ca...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! (Hver gang jeg møter elskeren, mannen er uinteressert i sex).

Anonymkode: e8a23...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittersøt (Fantastisk når det skjer, men ikke like ofte som jeg ønsker)

Anonymkode: 115a9...fb4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...