Gå til innhold

Kommer ikke inn på instagram. "Suspended" står det.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager har hendt og hvor kan jeg henvende meg for å be dem om å fikse feilen? 
Kommer ikke inn noe sted av betydning og pålogging lar seg ikke gjøre. :klo: Flere som har det slik nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne en av dere finne en e-post der til meg, så jeg kan henvende meg og kanskje få et svar og løsning? Plis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IG har ikke vanlig kundeservice. Du må fylle ut skjema, og følge instruksjonene.

Anonymkode: 61088...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

IG har ikke vanlig kundeservice. Du må fylle ut skjema, og følge instruksjonene. Anonymkode: 61088...892

...men jeg kommer jo ikke inn der. ;)  Hvor får jeg tak i skjema da? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingen feilmelding fra dem?

Ofte er det helt håpløst å prøve å få tak i noen fra disse sjappene, spesielt når du ikke er betalende kunde. Typisk må du bare lage en ny konto, og anse den gamle som tapt. Mulig også telefonnummeret ditt er blokkert.

Anonymkode: 0de33...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette finner du om du googler :) Ifølge hjelpesidene til Instagram (som alle med internett har tilgang til, trenger ikke konto for å lese de), så står det at du skal ha fått en e-post med informasjon om hvorfor kontoen er suspended. 

Link til hjelpesiden som forteller om dette: 

https://help.instagram.com/384216631681668

 

Anonymkode: 410ef...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (19 timer siden):

Hva i alle dager har hendt og hvor kan jeg henvende meg for å be dem om å fikse feilen? 
Kommer ikke inn noe sted av betydning og pålogging lar seg ikke gjøre. :klo: Flere som har det slik nå? 

En av mine Instagram kontoer ble stengt helt uten grunn, tror det er AI eller noe annet som sjekker kontoer og stenger. Jeg fikk min åpnet etter å ha sendt inn noe via Instagram kontoen min som ble stengt. 

Anonymkode: d3de6...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

En av mine Instagram kontoer ble stengt helt uten grunn, tror det er AI eller noe annet som sjekker kontoer og stenger. Jeg fikk min åpnet etter å ha sendt inn noe via Instagram kontoen min som ble stengt. 

Anonymkode: d3de6...601

Hva man må gjøre står i linken jeg la i mitt innlegg :)

Det er ytterst sjeldent at sosiale medier har egne mennesker som går imellom kontoer og deaktiverer de manuelt. Selvfølgelig er dette automatisert via algoritmer. Dere kan tenke dere hvor mange millioner av spamkontoer som blir opprettet hver eneste dag på disse mediene. Det er ikke mulig å gå imellom det manuelt. 

Anonymkode: 410ef...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen har du lagt ut bilde av puppen på insta? :ler: er det ikke bare brystvorter og kjønnsorgan de ikke tåler der, da? 
 

Ei venninne opplevde det samme. Hun plagdes akkurat som deg, og skjønte ikke hva i all verden som var greia, men det åpnet igjen etter noen dager. Tror det er en AI-sjekk som ikke helt henger på greip. 

Anonymkode: cd79f...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du får ingen feilmelding fra dem?

Ofte er det helt håpløst å prøve å få tak i noen fra disse sjappene, spesielt når du ikke er betalende kunde. Typisk må du bare lage en ny konto, og anse den gamle som tapt. Mulig også telefonnummeret ditt er blokkert.

Anonymkode: 0de33...739

Nei, ingen melding noe sted.

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dette finner du om du googler :) Ifølge hjelpesidene til Instagram (som alle med internett har tilgang til, trenger ikke konto for å lese de), så står det at du skal ha fått en e-post med informasjon om hvorfor kontoen er suspended. 

Link til hjelpesiden som forteller om dette: 

https://help.instagram.com/384216631681668  Anonymkode: 410ef...820

    Takk. :) 

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

En av mine Instagram kontoer ble stengt helt uten grunn, tror det er AI eller noe annet som sjekker kontoer og stenger. Jeg fikk min åpnet etter å ha sendt inn noe via Instagram kontoen min som ble stengt. 

Anonymkode: d3de6...601

Veldig rart, for jeg er aktiv der hver dag og hadde hatt morgenøkten min og alt var greit da, men så var det over og ut neste gang jeg skulle inn. Uten noe forvarsel. :klo: Aldri opplevd før. 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva man må gjøre står i linken jeg la i mitt innlegg :)

Det er ytterst sjeldent at sosiale medier har egne mennesker som går imellom kontoer og deaktiverer de manuelt. Selvfølgelig er dette automatisert via algoritmer. Dere kan tenke dere hvor mange millioner av spamkontoer som blir opprettet hver eneste dag på disse mediene. Det er ikke mulig å gå imellom det manuelt. 

Anonymkode: 410ef...820

Så hvorfor slå ut en som er aktivt inne hvert døgn, selv om jeg ikke har lagt ut et eneste bilde.
Jeg bare laiker, følger og ser på andres bilder. Kan det ha noe med saken å gjøre? Ingen bilder fra meg? 
Har hatt kontoen i mange år og tanken har ikke slått meg før nå. 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Næmmen har du lagt ut bilde av puppen på insta?  er det ikke bare brystvorter og kjønnsorgan de ikke tåler der, da? 
 

Ei venninne opplevde det samme. Hun plagdes akkurat som deg, og skjønte ikke hva i all verden som var greia, men det åpnet igjen etter noen dager. Tror det er en AI-sjekk som ikke helt henger på greip. 

Anonymkode: cd79f...d6b

Nei. Ingen kroppsdeler på avveie fra meg i dette livet noe sted som helst. Jeg er veldig ordentlig av meg.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et problem at jeg ikke kan få kontakt noe sted, for ingen steder fungerer når jeg er ute.
Trykker på link el.l. og ingen reaksjon noe sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forsiktig råd vil være å være glad for at forholdet til Instagram er over; sosiale medier er pest og kolera i forhold til tidsbruk, og man kaster bort tiden på ... egentlig ingenting.

Mye fornuftigere å bruke denne tiden på andre ting som man får mer glede og utytte av.

Anonymkode: f9e1c...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Et forsiktig råd vil være å være glad for at forholdet til Instagram er over; sosiale medier er pest og kolera i forhold til tidsbruk, og man kaster bort tiden på ... egentlig ingenting.

Mye fornuftigere å bruke denne tiden på andre ting som man får mer glede og utytte av.

Anonymkode: f9e1c...42d

    Du har helt rett. 🌹 :) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/12/2024 at 9:03 AM, AnonymBruker said:

Dette finner du om du googler :) Ifølge hjelpesidene til Instagram (som alle med internett har tilgang til, trenger ikke konto for å lese de), så står det at du skal ha fått en e-post med informasjon om hvorfor kontoen er suspended. 

Link til hjelpesiden som forteller om dette: 

https://help.instagram.com/384216631681668

 

Anonymkode: 410ef...820

 

On 3/12/2024 at 9:07 AM, AnonymBruker said:

Hva man må gjøre står i linken jeg la i mitt innlegg :)

Det er ytterst sjeldent at sosiale medier har egne mennesker som går imellom kontoer og deaktiverer de manuelt. Selvfølgelig er dette automatisert via algoritmer. Dere kan tenke dere hvor mange millioner av spamkontoer som blir opprettet hver eneste dag på disse mediene. Det er ikke mulig å gå imellom det manuelt. 

Anonymkode: 410ef...820

I lenken din står det: 

Hvis Instagram-kontoen din har blitt suspendert, blir du informert om det i en e-post og når du prøver å få tilgang til kontoen din i en app eller nettleser. Vi gir deg også beskjed om hvorvidt du kan anke suspenderingen hvis du mener at vi har gjort en feil. Følg instruksjonene på skjermen for å sende inn anken din etter at du har logget inn.

Slik jeg forstår trådstarter så har hun ikke fått noen epost. Så da sitter hun i saksa. Vet ikke om problemet er at Instagram aldri har sendt trådstarter mail, om det er et spamfilter som har stoppet mailen eller om kanskje trådstarter har brukt en annen mailadresse enn den hun har sjekket da hun lagde instagram-kontoen. 

Anonymkode: 81ca3...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært slem?

Anonymkode: 29386...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rapportert andre brukere,  uten skjellig grunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

 

I lenken din står det: 

Hvis Instagram-kontoen din har blitt suspendert, blir du informert om det i en e-post og når du prøver å få tilgang til kontoen din i en app eller nettleser. Vi gir deg også beskjed om hvorvidt du kan anke suspenderingen hvis du mener at vi har gjort en feil. Følg instruksjonene på skjermen for å sende inn anken din etter at du har logget inn.

Slik jeg forstår trådstarter så har hun ikke fått noen epost. Så da sitter hun i saksa. Vet ikke om problemet er at Instagram aldri har sendt trådstarter mail, om det er et spamfilter som har stoppet mailen eller om kanskje trådstarter har brukt en annen mailadresse enn den hun har sjekket da hun lagde instagram-kontoen. 

Anonymkode: 81ca3...e99

Ingen e-post noe sted. Sjekket i spammen; nix. Jeg gikk på som vanlig på morgenen og litt etterpå var det stengt. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du vært slem?

Anonymkode: 29386...d00

    Nei, kjære vene. :klo: Uslemmere menneske enn meg finnes ikke. Jeg følger alltid reglene.

Motelvibes skrev (13 timer siden):

Har du rapportert andre brukere,  uten skjellig grunn? 

    Nei. Helt vanlig bruk og litt laiking på folk jeg følger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en slik tilbakemelding som dere har nevnt (seks dager etter utestengelsen) og de sier at de har funnet "mistenkeligheter" ved min konto, jeg forstår ingenting, men setter i gang "klage" ved å bekrefte e-post og telefonnummer som skal gi meg en kode...som ikke kommer. Jeg forsøker etter 30 sekunder å få en ny kode, men den kommer ikke. Jeg styrer såpass mye med dette nå (innafor grensene på tid som de har gitt meg), men nå skal jeg straffes for at de ikke sender meg noen kode, så nå er det 24 timer til neste gang jeg kan forsøke og da går det en **** i meg og jeg sletter alt jeg har på min maskin/mobil som har med Instagram å gjøre og nå er ALT ute av mitt liv og jeg skal ikke dit igjen. På lang tid.

                                                 :flagg:  Hurra! Da er jeg et fritt menneske igjen! :jolie: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

I dag fikk jeg en slik tilbakemelding som dere har nevnt (seks dager etter utestengelsen) og de sier at de har funnet "mistenkeligheter" ved min konto, jeg forstår ingenting, men setter i gang "klage" ved å bekrefte e-post og telefonnummer som skal gi meg en kode...som ikke kommer. Jeg forsøker etter 30 sekunder å få en ny kode, men den kommer ikke. Jeg styrer såpass mye med dette nå (innafor grensene på tid som de har gitt meg), men nå skal jeg straffes for at de ikke sender meg noen kode, så nå er det 24 timer til neste gang jeg kan forsøke og da går det en **** i meg og jeg sletter alt jeg har på min maskin/mobil som har med Instagram å gjøre og nå er ALT ute av mitt liv og jeg skal ikke dit igjen. På lang tid.

                                                 :flagg:  Hurra! Da er jeg et fritt menneske igjen! :jolie: 

Gratulerer med friheten, og tiden man sparer ved å stresse med dette maset, kan man bruke til å for eksempel lære seg å spille et analogt instrument; der er det ingen krav om passord eller koder, og man blir heller ikke utestengt om man gjør noe feil. smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Fortsatt riktig god helg.

Anonymkode: f9e1c...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett. Takk for gode ønsker og en vakker retur til deg. :farvel: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...