Gå til innhold

Permanent


Berga111

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer sterkt å ta en permanent. Synes krøller er så fint og har lyst på MYE krøller. Er det noen som har tatt det og kan anbefale hvilke type jeg skal spør etter? Hvor lenge holder det? Ser perm bra ut? Jeg hr veldig mye hår og normal tykkelse og ønsker noe som dette: (er det mulig og oppnå?)

permanente-kroeller.jpg

spørsmål til alle med krøller:
Hvordan er det å opprettholde det?                       Hvordan blir det når det tørker etter det er vått? F.eks når sommeren kommer og man bader i sjøen og bruker da ikke hårføner og produkter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lyst jeg også. Mistet mine naturlige krøller ved hvert svangerskap. Siste svangerskap kom de ikke tilbake senere, og jeg savner å ha krøllet hår. Ingen råd fra meg, men håper noen svarer deg. 

Anonymkode: b6254...691

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi tok sånn perm som du viser bilde av, og det ble råtøft! Hun hadde veldig glatt, normalt tykt hår, og ville ha litt forandring. 

Permanenten holdt seg slik i et halvt år, men kunne nok vart lenger dersom hun hadde vært flinkere å ta vare på den. Men etter dette var det også fint, selv om krøllene ble slakkere. 

Anonymkode: 0a928...652

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berga111 skrev (22 timer siden):

Hei! Jeg vurderer sterkt å ta en permanent. Synes krøller er så fint og har lyst på MYE krøller. Er det noen som har tatt det og kan anbefale hvilke type jeg skal spør etter? Hvor lenge holder det? Ser perm bra ut? Jeg hr veldig mye hår og normal tykkelse og ønsker noe som dette: (er det mulig og oppnå?)

permanente-kroeller.jpg

spørsmål til alle med krøller:
Hvordan er det å opprettholde det?                       Hvordan blir det når det tørker etter det er vått? F.eks når sommeren kommer og man bader i sjøen og bruker da ikke hårføner og produkter

Krøllete hår krever mye fuktighet, så det er viktig at du tilfører fuktighet. Jeg må bruke leave in for å få nok fukt, og for å samle krøllene.

Saltvann er fantastisk på krøllene mine, tror krøllene mine aldri er så fine som når jeg har bada i sjøen og det har lufttørket 😅

Anonymkode: 8c0c9...88f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...