Gå til innhold

Solkremtips ved akne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 39år og har bestemt meg for at fra nå skal jeg være supernøye med solkrem i ansiktet, faktor 50 hver dag. Jeg sliter med akne på haken, men har endelig fått behandling som hjelper og dette problemet er minimert. MEN etter to dager med solkrem er det plutselig 3 kviser på haken min. Dobbelcleanser på kvelden når jeg har brukt solkrem (Clinique cleansing oil og Cerave hydrating cleanser). Bruker ikke sminke. 
Jeg har brukt Cerave faktor 50 for ansikt. Står at den er ikke-comedon. Er det noen som vet om en solkrem man ikke får kviser av? 

Anonymkode: 7f7ce...d8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cliniderm sin solkrem for ansiktet, fungerer bra for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok variere litt fra person til person, cliniderm sin har fungert bra på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med mye acne. Både Klairs og cosrx fungerer for min hud. 

Anonymkode: 7b531...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Hvilken Cliniderm for ansiktet har fungert for dere? Ser det er flere ulike. Har noen prøvd denne:

IMG_6564.png

Anonymkode: 7f7ce...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for tips! Hvilken Cliniderm for ansiktet har fungert for dere? Ser det er flere ulike. Har noen prøvd denne:

IMG_6564.png

Anonymkode: 7f7ce...d8e

https://apotekfordeg.no/produkter/cliniderm-light-mattifying-sun-face-fluid-spf50-40-ml/?utm_source=Google Shopping&utm_campaign=Google Shopping&utm_medium=cpc&utm_term=3280&gclid=EAIaIQobChMI0q_ssvPmhAMV0RCiAx2N6wJlEAQYBCABEgKc9vD_BwE 

Denne fungerer bra for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skikkelig aknepro hud og har prøvd utallige solkremer. Liker best: 

Cliniderm light og Cosrx. 

Men uansett kan jeg ikke bruke solkrem hver bidige dag, da får jeg kviser. 

Anonymkode: 1a122...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr Ankerstjerne Urban Protection er veldig god. Det er den eneste jeg kan bruke flere dager på rad uten hudproblemer. 

Anonymkode: bdf7d...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også akneutsatt hud og garnier super-uv fluid er en av få jeg ikke får kviser av. Fin over vanlig dagkrem og under sminke og man blir ikke hvit av den.

IMG_5957.thumb.jpeg.99fa48ec0dd42c3a04d046aed834b61c.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Cliniderm ❤️ Cosmica har også en lett en som jeg har forstått er identisk med en fra Cliniderm som har gått ut.

Mange solkremer har alcohol denat høyt oppe i ingredienslisten og det kan jeg ikke forstå kan være bra, heller ikke for akneutsatt hud. Det kan være uttørkende.

 

Anonymkode: 2cd85...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...