Gå til innhold

Hvorfor skriker folk ut her inne når det er innlegg som ligner på hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så lei når jeg leser innlegg og så er det folk som svarer trådstarter med at de må slutte å lage flere innlegg, at de må søke hjelp, at de kamuflerer seg bak lignende innlegg osv.

Skjønner de ikke at mange opplever lignende ting, og at ett innlegg kan generere at andre som er i lignende situasjoner da får lyst å skrive sin historie som ligner?

Anonymkode: 42593...2b5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk en søkefunksjon der du kan lete etter tråder som tar opp det du vil spørre om. Det er ikke bare liknende ting. Det er folk som lager tråder der en tråd har et spørsmål, men så blir det laget en annen tråd der ts fortsetter med å spørre om identiske ting i stedet for å spørre i den opprinnelige tråden.

Anonymkode: 44411...0d4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk er drittlei av en haug troll som sitter og finner på historier, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen 

Anonymkode: 65d6a...7de

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fordi folk er drittlei av en haug troll som sitter og finner på historier, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen 

Anonymkode: 65d6a...7de

Selv om DU aldri har opplevd en historie før, så betyr ikke dette at INGEN andre kan ha opplevd en spesiell historie noen gang. 

Jeg har faktisk opplevd ting som enkelte her på Kvinneguiden mest sannsynlig aldri ville ha trod på hvis jeg  forsøker å skrive om dette her inne.    

Anonymkode: c3273...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selv om DU aldri har opplevd en historie før, så betyr ikke dette at INGEN andre kan ha opplevd en spesiell historie noen gang. 

Jeg har faktisk opplevd ting som enkelte her på Kvinneguiden mest sannsynlig aldri ville ha trod på hvis jeg  forsøker å skrive om dette her inne.    

Anonymkode: c3273...968

Ts her

Folk skriker opp om trolling alt for mye

Anonymkode: 42593...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 22.57):

Ts her

Folk skriker opp om trolling alt for mye

Anonymkode: 42593...2b5

Trolling = dette underholdte ikke meg 

tror vel at alle trollene er til for dem. 😅

Anonymkode: 0b8a1...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...