Gå til innhold

Var det ikke lov å stille spørsmål om Lucas Braathen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tråden ble slettet i går.

Det jeg ville fram til (uten å være slem eller noe) var at jeg syntes det ble litt vel mye sirkus rundt denne fyren. Han sluttet i sinne pga pampene i skiforbundet, men hvem er oppfører seg som en pamp nå? Masse styr, pressekonferanse, sirkus, redbull og fly. Han er da ikke noe bedre enn sjefene sine i skiforbundet når han så åpenlyst lar seg kjøpe slik han beviser nå.

Syns det blir dobbeltmoral.

Anonymkode: 3653f...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tenker jeg du skal lese deg opp om sakens kjærne :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonysoum skrev (41 minutter siden):

Her tenker jeg du skal lese deg opp om sakens kjærne :) 

Hadde du noe du ville si, eller var det kun en dårlig hersketeknikk du hadde å komme med? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde du noe du ville si, eller var det kun en dårlig hersketeknikk du hadde å komme med? 😊

Det var et godt råd.

Anonymkode: c979e...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det jeg ville fram til (uten å være slem eller noe) var at jeg syntes det ble litt vel mye sirkus rundt denne fyren. Han sluttet i sinne pga pampene i skiforbundet, men hvem er oppfører seg som en pamp nå? Masse styr, pressekonferanse, sirkus, redbull og fly. Han er da ikke noe bedre enn sjefene sine i skiforbundet når han så åpenlyst lar seg kjøpe slik han beviser nå.

Er ikke hele poenget at han nettopp ville la seg kjøpe, og at skiforbundet stoppet det? De nektet ham visse sponsorer.

Skjønner veldig godt at folk bryter med dem. Snart forlater nok stjernene landet til og med, og kommer til å gå renn med et annet lands flagg på brystet. Vi tar ikke vare på stjernene våre. "Alle skal med" har begynnt å ta mer og mer plass i idretten. Er det ett sted dét ikke burde gjelde, så er det vell toppidrett?!

Anonymkode: cc49d...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du diskuterer en navngitt person. Legg den på rampelys, her blir den slettet. Ulempen er at da kan du ikke skrive som anonym bruker … 

Anonymkode: 250ae...5c6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 8.21):

Slik jeg oppfattet det så er skiforbundets avtaler veldig inngripende, man er f.eks forpliktet til å gå i klær man f.eks. ikke liker, mens man selv vil ha på seg noe annet eller noe fint.  Tenk om du du ofret tusenvis av timer med trening med et ønske om å vise deg, og så for du ikke lov å kle deg slik du ønsker selv, da forsvinner jo litt av poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...