AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Tråden ble slettet i går. Det jeg ville fram til (uten å være slem eller noe) var at jeg syntes det ble litt vel mye sirkus rundt denne fyren. Han sluttet i sinne pga pampene i skiforbundet, men hvem er oppfører seg som en pamp nå? Masse styr, pressekonferanse, sirkus, redbull og fly. Han er da ikke noe bedre enn sjefene sine i skiforbundet når han så åpenlyst lar seg kjøpe slik han beviser nå. Syns det blir dobbeltmoral. Anonymkode: 3653f...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars Her tenker jeg du skal lese deg opp om sakens kjærne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars Anonysoum skrev (41 minutter siden): Her tenker jeg du skal lese deg opp om sakens kjærne Hadde du noe du ville si, eller var det kun en dårlig hersketeknikk du hadde å komme med? 😊 Anonymkode: 3653f...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du noe du ville si, eller var det kun en dårlig hersketeknikk du hadde å komme med? 😊 Anonymkode: 3653f...bf0 Det var et godt råd. Anonymkode: c979e...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Tråden ble slettet i går. Det jeg ville fram til (uten å være slem eller noe) var at jeg syntes det ble litt vel mye sirkus rundt denne fyren. Han sluttet i sinne pga pampene i skiforbundet, men hvem er oppfører seg som en pamp nå? Masse styr, pressekonferanse, sirkus, redbull og fly. Han er da ikke noe bedre enn sjefene sine i skiforbundet når han så åpenlyst lar seg kjøpe slik han beviser nå. Syns det blir dobbeltmoral. Anonymkode: 3653f...bf0 Er ikke hele poenget at han nettopp ville la seg kjøpe, og at skiforbundet stoppet det? De nektet ham visse sponsorer. Skjønner veldig godt at folk bryter med dem. Snart forlater nok stjernene landet til og med, og kommer til å gå renn med et annet lands flagg på brystet. Vi tar ikke vare på stjernene våre. "Alle skal med" har begynnt å ta mer og mer plass i idretten. Er det ett sted dét ikke burde gjelde, så er det vell toppidrett?! Anonymkode: cc49d...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars Du diskuterer en navngitt person. Legg den på rampelys, her blir den slettet. Ulempen er at da kan du ikke skrive som anonym bruker … Anonymkode: 250ae...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 8.21): Tråden ble slettet i går. Det jeg ville fram til (uten å være slem eller noe) var at jeg syntes det ble litt vel mye sirkus rundt denne fyren. Han sluttet i sinne pga pampene i skiforbundet, men hvem er oppfører seg som en pamp nå? Masse styr, pressekonferanse, sirkus, redbull og fly. Han er da ikke noe bedre enn sjefene sine i skiforbundet når han så åpenlyst lar seg kjøpe slik han beviser nå. Syns det blir dobbeltmoral. Anonymkode: 3653f...bf0 Slik jeg oppfattet det så er skiforbundets avtaler veldig inngripende, man er f.eks forpliktet til å gå i klær man f.eks. ikke liker, mens man selv vil ha på seg noe annet eller noe fint. Tenk om du du ofret tusenvis av timer med trening med et ønske om å vise deg, og så for du ikke lov å kle deg slik du ønsker selv, da forsvinner jo litt av poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå