Gå til innhold

Prøvd BIAB/gelelakk for første gang og er «frelst».


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alltid hatt dårlige negler, prøvd shellac en del ganger før men det faller av etter en ukes tid, blir for dyrt og tidkrevende å fikse de på salong hver uke.

For tre uker siden prøvde jeg BIAB, noen kaller det vel bare gellack tror jeg, og neglene mine er like fine enda! Selvsagt litt ettervekst, skal fikse de igjen neste uke, men det anbefales. Mine egne negler har blitt mye lenger for første gang.

Hvis noen har salonger å anbefale i Oslo/Nordre Follo så si gjerne fra. Prisene varierer jo fra 500-1200 virker det som. Lyst å finne et fast sted å gå, prøvde det bare i Trondheim da jeg var på reise nå :)

Anonymkode: aa870...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette noe som kan fungere hvis man har ekstremt korte og svake/tynne negler etter årevis med neglebiting? 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StrøkenFrøken skrev (3 minutter siden):

Er dette noe som kan fungere hvis man har ekstremt korte og svake/tynne negler etter årevis med neglebiting? 🙈 

Ja, det vil jeg tro :) Mine var korte, sprø og knakk på langs/sprakk opp.

Anonymkode: aa870...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det vil jeg tro :) Mine var korte, sprø og knakk på langs/sprakk opp.

Anonymkode: aa870...5be

Takk! Skal sjekke det ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det selv, synes det var ganske greit å lære seg. Startet med gel, produkter for prep og finish, et par ulike pensler, cleanser og lampe. Etterhvert har jeg kjøpt drill, bits og litt annet utstyr og. Er blitt både en nyttig og morsom hobby. 

Anonymkode: 445f0...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...