AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #61 Skrevet 18. mars 2024 Feiret 35 årsdag for litt siden, jeg serverte biffgryte med hjemmelaget potetstapp og salat til 30 personer. Til dessert var det irish coffee. Hadde «fri bar» under middagen. Sluttsummen ble 6000,- Anonymkode: ad721...243
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #62 Skrevet 18. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Feiret 35 årsdag for litt siden, jeg serverte biffgryte med hjemmelaget potetstapp og salat til 30 personer. Til dessert var det irish coffee. Hadde «fri bar» under middagen. Sluttsummen ble 6000,- Anonymkode: ad721...243 Hva er forskjell på fri bar og «fri bar»? Anonymkode: 72a0c...8f2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #63 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser flere foreslår tomatsuppe til middag, men det tror jeg ikke vil være mettende/nok mat for mange. Mange menn mener jo at suppe ikke er middag, og hvis man er ute hele dagen med aktiviteter og moro så må man ha noe mer mettende tenker jeg. Men hva med helstekt lam? Tror de ligger på rundt 3000kr for et helt lam som dere kan grille ute. Smaker helt sykt godt, og du trenger bare fikse litt grønnsaker og kone poteter ved siden av. Kanskje fløtegratinerte poteter? Anonymkode: ff9cd...418 En tynn posesuppe er ikke middag men man kan gjøre en suppe god og mett. Og ja det er noen menn som har et sterkt behov for å ytre at suppe ikke middag men det er det faktisk. Anonymkode: 1cbb3...eda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå