lillevill Skrevet 8. mars 2024 #81 Del Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du virker ganske høy på deg selv om du tror folk stirrer på deg hele tiden Anonymkode: 99d0d...8a8 Kan jo være hun merker at folk stirrer da. Synes det er respektløst ovenfor sin partner å stirre sånn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #82 Del Skrevet 8. mars 2024 Hvorfor så innbilsk? Anonymkode: e0c94...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #83 Del Skrevet 8. mars 2024 Selv så blir jeg litt smigret dersom jeg opplever det. Anonymkode: a7fa7...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 8. mars 2024 #84 Del Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 14.53): Uønskede blikk er et seksuelt overgrep som er straffbart. Det er på tide at uønskede blikk alltid fører til tiltale og rettsak. Som ellers når det gjelder seksuell kriminalitet, bør det innføres omvendt bevisbyrde, og han som ser på en kvinne uten tillatelse, bør få sin rettmessige straff! Anonymkode: 064da...d26 😂😂 hva er neste, uønskede tanker straffbart også? Sorry, vi er programmerte til å ønske å knulle det som frister, homo sapiens;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #85 Del Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 14.53): Uønskede blikk er et seksuelt overgrep som er straffbart. Det er på tide at uønskede blikk alltid fører til tiltale og rettsak. Som ellers når det gjelder seksuell kriminalitet, bør det innføres omvendt bevisbyrde, og han som ser på en kvinne uten tillatelse, bør få sin rettmessige straff! Anonymkode: 064da...d26 Ehh… seriøst??? Nei, uønskede blikk er IKKE et seksuelt overgrep. Kom tilbake til det ufarlige blikket som ikke fysisk tar borti deg etter du har blitt voldtatt en 5-6 ganger. Da kan man diskutere hva som er et seksuelt overgrep og hva som ikke er det. Anonymkode: c5e9e...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #86 Del Skrevet 8. mars 2024 Se der, ja. Havnet i haibassenget igjen. Det kan skje den beste her fra tid til annen. Til et visst tidspunkt flørtet jeg med tanken om at hi muligens kunne være trollinnlegg i disfavør av kvinner. TS svarte så noe som gjorde at jeg avfeide det. I alle tilfeller var min deltakelse kun forsøk på mulige forklaringer til HI. Ingen av mine tidligere svar burde bli grovt mistolkes. Det skjer oftere her inne enn i noen andre forum jeg frekventerer. Folk er forskjellige, og det er tross alt lettere å fremstå ignorant dersom man er det. Jeg hadde ingen vansker med å å vise sympati med TS, selv om jeg aldri har eller vil møte problemstillingen hennes. Det er enkelt dersom man tillater seg fantasi og medfølelse. 11 hours ago, AnonymBruker said: Sette grupper opp mot hverandre. Hvorav du selv ikke tilhører noen av gruppene. Flott... Anonymkode: a1ed2...872 Falsk dilemma! Oppkonstruerte problemstilling, med indirekte og defuse beskyldninger om motiver. Du får meg ikke et eneste øyeblikk til å tro at om jeg hadde tilhørt noen av gruppene, så hadde det veltet om alt for deg. Nei, å tilføre flere perspektiver og ideer, hypoteser om mulige forklaringe, forsøk på nyanseringer, er verken what-aboutism eller å sette noen opp mot hverandre. Klassisk hersketeknikk og misforstå med vilje. Jeg er ikke naiv lenger, og har gjort meg opp meninger om at få kan være så trangsynte, utviser motvilje eller motarbeider logikk dersom de ikke har en agenda, eventuelt noe angt mindre flatterende. Om du ikke kan se lengere enn du utgir det for..uflott 7 hours ago, AnonymBruker said: Javel. Så siden en handicappet ikke liker å bli beglodd, så skal kvinner like det? Jeg skjønner ikke logikken din. Du er jo bare sint, du tenker ikke logisk. Argumentasjonen din er jo helt ute. Jeg tillegger deg ingenting. Men jeg tok deg i at det at du fullstendig avfeier kvinners meninger og følelser - som du igjen gjør her - ikke akkurat er helt ekstremt kvinnevennlig heller. Og det at du nekter å se det, da understøtter du jo bare det jeg sier. Du avfeier og angriper meg også. Og insinuerer at kvinner ikke skal respekteres - eller hva er poenget med at alt ikke skal respekteres blindt? Nei, du graver bare din egen grav her. Jeg trodde aldri du var kvinnehater, og har aldri kalt deg det, men du nærmer deg jo for hvert ord du skriver. Anonymkode: 1eecd...39d Jepp, kjenner igjen denne. Hersketeknikken virker, og Jeg skjønner erfaringsmessig hvor dette bærer. Men det som var gøy for 7 år siden har endret seg mye på samfunnsnivå. I dag ser jeg ekte skadepotensial i bevisste forsøk på å fremstille menn som fiender. KG, vil jeg anta er ekstremt mottakelig for dette, der kvinner til alle tider heier opp usakelige, for den saks skyld umoralske innlegg så lenge det er i en Kvinne vs Mann-sammenheng. Derfor kaster jeg inn håndkle og går rett til slutten for å velge letteste motstand vei. Ikke for min del, for stoltheten del, men ene og alene for utlysningens del. Nei, jeg er på ingen måte en kvinnehater. Ja, jeg blir sint når utfallet blir så kortsluttet. Kommentaren min handler verken om TS eller andre kvinner. Det handler ene og alene om kun dere to som personer. Dette pga de godt gjenkjennelige manipulerende teknikkene på å vri hva enn til å piske frem flere falske dilemmaer. Jeg liker også å snu ideer til hva det ikke er, men heller i forsøk på løsninger enn søken etter krigsmotstandere. Før var dette morsomt, nå er det samfunnsskadelig. Vi trenger færre krigere til kjønnskampen, ikke flere. Derfor beskylder jeg dere for å være blodfeminister. Brukerdebatt. Anonymkode: 44561...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #87 Del Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 15.43): Det må være tilstrekkelig at det oppleves som et seksuelt overgrep for at det skal defineres som sådan. Anonymkode: 064da...d26 Dette blir for dumt. Ingen har blitt eller vil dømt for å ha sett på et annet menneske i det offentlige rom. En slik tolkning av seksuelt overgrep er "helt på jordet". Anonymkode: 0e45d...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #88 Del Skrevet 2. april Må nok være enda verre å dolle seg opp og ikke få noen respons. Anonymkode: e480e...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå