AnonymBruker Skrevet 20. mars #881 Del Skrevet 20. mars Da er vi fler! Digg🤑 Anonymkode: 749ef...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #882 Del Skrevet 20. mars Jeg leverte skattemeldingen 14 mars. Står ingenting på inn/utbetalinger. Jeg var sykmeldt i fjor, jobbet bare litt, også gikk jeg over på AAP.. Så kan jo hende det tar lengre tid fordi det var mye "styr". For håpe det kan komme senere i dag. Anonymkode: 8cb96...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #883 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg leverte skattemeldingen 14 mars. Står ingenting på inn/utbetalinger. Jeg var sykmeldt i fjor, jobbet bare litt, også gikk jeg over på AAP.. Så kan jo hende det tar lengre tid fordi det var mye "styr". For håpe det kan komme senere i dag. Anonymkode: 8cb96...045 Samme her. Leverte 14 mars. Ikke fått oppgjør. Anonymkode: 0d567...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #884 Del Skrevet 20. mars ikkeenrobot skrev (51 minutter siden): Samme her Jeg fikk melding og leverte torsdag forrige uke. Fikk mail i natt at oppgjøret var klart og pengene på konto kl 7 Står ikke i fanen til høyre før de faktisk blir utbetalt ser jeg nå. Flink du er å spare Tja, ferien vi skal på vil bli kjempedyr, så man kan jo lure på om jeg egentlig er så flink. 🤣 Hvis jeg hadde vært flink til å spare, hadde vi blitt hjemme. 🤣 Anonymkode: 06c38...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet 20. mars #885 Del Skrevet 20. mars 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, ferien vi skal på vil bli kjempedyr, så man kan jo lure på om jeg egentlig er så flink. 🤣 Hvis jeg hadde vært flink til å spare, hadde vi blitt hjemme. 🤣 Anonymkode: 06c38...adc hahahaha sant 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #886 Del Skrevet 20. mars Fikk pengene i natt. leverte inn(med korrigeringer) forrige torsdag. Har ikke noe veldig kompliserte greier på min selvangivelse, lønn, gjeld, innskudd, bolig, vanlige fradrag for renter, barnepass, fagforening+. Anonymkode: 5d6a6...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 20. mars #887 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 15.39): det er spennende.. har betalt 57000 reskatt og vet ikke hva som venter meg i år. hvordan var deres og hva venter dere i år? Anonymkode: 43757...ec8 Forventet cirka seks tusen igjen, men skatteetaten har ikke tatt stilling til hva jeg får. Må ha flere opplysninger, salg av hytte osv. Mulig jeg ber om utsettelse for innlevering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #888 Del Skrevet 20. mars Fått pengene i dag jeg også! Ingen mail/sms om mottatt skattemelding/skatteoppgjør da😅 Anonymkode: 89186...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #889 Del Skrevet 20. mars Noen av dere som har fått igjen skatteoppgjør som er gift og ektefelle skylder?😅🤪 Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. mars #890 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen av dere som har fått igjen skatteoppgjør som er gift og ektefelle skylder?😅🤪 Anonymkode: f2fd6...33f Ja. Eller, jeg da. Fikk 35 000 i baksmell, mens han fikk igjen 24 000 kr. Vi gifter oss til sommeren, men har helt felles økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #891 Del Skrevet 20. mars SPOCA skrev (15 minutter siden): Ja. Eller, jeg da. Fikk 35 000 i baksmell, mens han fikk igjen 24 000 kr. Vi gifter oss til sommeren, men har helt felles økonomi. Takk for svar! Vin er gift. Jeg fikk tilbake og han fikk smell, og det står på Skatteetaten at hvis den ene blir skyldig av ektefeller kommer oppgjøret tidligst i juni. Har ett ørlite håp om at det ikke stemmer😂😂 Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #892 Del Skrevet 20. mars Jeg og mannen leverte begge selvangivelsen torsdag i forrige uke. Ingen endringer. Vi skal begge få penger tilbake, men ingen av oss har fått oppgjøret eller penger enda. Anonymkode: 8ee8a...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #893 Del Skrevet 20. mars Fikk melding mandag og sendte inn i dag, fikk 14k igjen Anonymkode: 943d6...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #894 Del Skrevet 20. mars Vi (gift par) mottok og sendte inn skattemeldingen 13.mars, mannen gjorde en endring/korrigering. Vi fikk utbetalt i dag 😊 Anonymkode: 5706c...161 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #895 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi (gift par) mottok og sendte inn skattemeldingen 13.mars, mannen gjorde en endring/korrigering. Vi fikk utbetalt i dag 😊 Anonymkode: 5706c...161 Men da fikk dere igjen begge to?😊 For her er han skyldig Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #896 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da fikk dere igjen begge to?😊 For her er han skyldig Anonymkode: f2fd6...33f I fjor var det i alle fall sånn at hvis ektefelle hadde restskatt, fikk du ikke før i juni. Nå i år fikk han heldigvis 500kr igjen, så jeg fikk pengene i dag. 🤣 Anonymkode: 06c38...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #897 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I fjor var det i alle fall sånn at hvis ektefelle hadde restskatt, fikk du ikke før i juni. Nå i år fikk han heldigvis 500kr igjen, så jeg fikk pengene i dag. 🤣 Anonymkode: 06c38...adc Hahah ikke sant! Heldig. Er sikkert sånn i år også🫠 Men er lov å håpe si! Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #898 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahah ikke sant! Heldig. Er sikkert sånn i år også🫠 Men er lov å håpe si! Anonymkode: f2fd6...33f Altså vi har ikke felles gjeld en gang😂 Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #899 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Altså vi har ikke felles gjeld en gang😂 Anonymkode: f2fd6...33f Har ingen ting å si så lenge dere er gift, da lignes dere sammen. Anonymkode: 06c38...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #900 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ingen ting å si så lenge dere er gift, da lignes dere sammen. Anonymkode: 06c38...adc Ja ikke sant🤦🏼♀️ Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå