AnonymBruker Skrevet 25. mars #941 Del Skrevet 25. mars Ja, fikk restskatt på 42 000. Litt misfornøyd med det, hadde lønt seg med mer i restskatt. Anonymkode: 26fc6...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 25. mars #942 Del Skrevet 25. mars noen som har fått skattepengene denne uken ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #943 Del Skrevet 25. mars Det lurer jeg og på. Anonymkode: 59ebd...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #944 Del Skrevet 25. mars Nei desverre:/ står heller ikke under mine krav og utbetalinger så alt håp er ute her😆😂 Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #945 Del Skrevet 25. mars Hjelmesett skrev (19 minutter siden): noen som har fått skattepengene denne uken ? Blir ikke utbetalt denne uken. Anonymkode: 2f75b...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #946 Del Skrevet 25. mars Satser på neste uke at pengene kommer på konto 😊 Det ligger under mine krav og utbetalinger nå. Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #947 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir ikke utbetalt denne uken. Anonymkode: 2f75b...5af Hvor har du det fra? Anonymkode: adaf5...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #948 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Satser på neste uke at pengene kommer på konto 😊 Det ligger under mine krav og utbetalinger nå. Anonymkode: ba379...a35 Vist man har redigert skatten og de ligger der er de på vei også da?😊 er litt redd jeg må vente lenge 😅 Anonymkode: d60f2...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi92 Skrevet 25. mars #949 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor har du det fra? Anonymkode: adaf5...ec4 Står på Skatten Min på Facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #950 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Satser på neste uke at pengene kommer på konto 😊 Det ligger under mine krav og utbetalinger nå. Anonymkode: ba379...a35 Vist de ligger under krav og utbetaling men man har redigert skatten kommer det snart da også? Anonymkode: d60f2...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #951 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min kom forrige uke, får tilbake ca 1 800,-. Er happy med det jeg. For 3 år siden fikk jeg en stor og kjip smell - som kun var min egen slurvefeil. Så i årene etter har jeg vært veldig nøye med å ha oversikt og dobbeltsjekke tallene som ligger inne for skattekortet mitt. Anonymkode: 44cb9...024 Du fikk et stort, rentefritt lån! Det er jo bare bra! Renta var jo lav den gangen, så ikke så mye å spare, men alle monner drar! Anonymkode: 01482...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #952 Del Skrevet 25. mars Nemi92 skrev (1 time siden): Står på Skatten Min på Facebook Har lett og lett på den sida, men finner det ikke🙈 Anonymkode: adaf5...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #953 Del Skrevet 25. mars Pengene kan komme i påskeuka. Skjermdump fra kommentarfelt på «skatten min» på Facebook. Anonymkode: 28728...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #954 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pengene kan komme i påskeuka. Skjermdump fra kommentarfelt på «skatten min» på Facebook. Anonymkode: 28728...c15 EDIT, det var visst feil, ingen utbetalinger i påskeuka, men uka etter 😅 Anonymkode: 28728...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #955 Del Skrevet 25. mars 13 minutter siden, AnonymBruker said: EDIT, det var visst feil, ingen utbetalinger i påskeuka, men uka etter 😅 Anonymkode: 28728...c15 Neste mulighet blir altså tirsdag.2.april Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #956 Del Skrevet 1. april Kan man få skatteoppgjøret i natt? Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #957 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan man få skatteoppgjøret i natt? Anonymkode: ba379...a35 Håper det. Dritt lei av å vente nå 🙄 Anonymkode: 9c1ef...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #958 Del Skrevet 1. april Får mitt før 1. juni står det inne på siden. Anonymkode: 943d6...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #959 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Får mitt før 1. juni står det inne på siden. Anonymkode: 943d6...72d Samme står det hos meg.. Anonymkode: 22207...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #960 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Får mitt før 1. juni står det inne på siden. Anonymkode: 943d6...72d Hvor står dette? Og er det noe som har dukket opp nå? Summen jeg har til gode kom inn på mine krav og betalinger inne på Altinn før påsken, men det har ikke skjedd noe inne på skatteetaten sidene. Der står det fortsatt at jeg kan få pengene før 1. juni Anonymkode: a73e0...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå