Gå til innhold

Splitter naken i felles badstue


Kryneren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Homofile menn gjør ofte det. De pleier å invitere folk til å komme og fylle dem også mens de ligger på senga med bind for øynene.

Anonymkode: e471c...202

Da må dere varsle andre som bare er på fellesområdene for slappe av. Det rykte der ville jeg ha gjort noe med. For eksempel hatt noen rom for de som driver med det der, med intern badstu og boblebad. Da tiltrekker dere ordinære spa-oppholdere også! De kan jo fylle hverandre opp hvor de vil, men det er jo litt stress for folk som har betalt for en timeout i hverdagen, uansett hvilket hull, og hvordan de fyller hverandre opp. Spa skal jo være rolig og behagelig, ikke en kaninfarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://romskogspa.no/

Noen som har vært her? Ser så fint ut, de har sikkert tilbud på dager som det er få folk. Ro i skogen! Rimelig når en ikke skal overnatte også, bare søke skogens ro.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (6 timer siden):

Er det orgier der? En drar jo ikke på Spa-hotell for å utføre orgier, men å slappe av?!??

Nei, ingen orgier der. Seksuell aktivitet er totalt forbudt på The Well og folk som tas på fersken, kastes på dør og utestenges på livstid. The Well er et fantastisk sted med et fantastisk konsept for å pleie kroppen både fysisk og mentalt. At man slipper badetøy, er et viktig moment som gjør The Well enda litt bedre enn de fleste andre spaanlegg.

Dessverre er det ikke alle som har den nødvendige hjernekapasiteten som må til for å forstå konseptet med ikke-seksuell nakenhet. Noen er litt for nært beslektet med apene og skryter mer enn gjerne av diverse seksuell aktivitet de har bedrevet, eller kanskje også ofte historier de har diktet opp, med The Well som kulisser. Disse apene skaper store problemer for The Well som jobber hardt for å ivareta et godt rykte.

Jeg har forøvrig vært der flere ganger og aldri sett noe upassende.

Anonymkode: 07f3d...7e2

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i ei badstu på et nachspiel. Vi var 3 unge menn, type velutstyrte, ingen med penis under 20 cm.

Inn kom ei av jentene på nachspielet. Hun satt med oss i maks 10 minutt, vi prata lett, hun lot blikket ta seg tid,  før hun gikk ut og opp i stua, hvor hun gjorde det slutt med kjæresten. Han har aldri tilgitt oss.

The End.

Anonymkode: ede81...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (På 7.3.2024 den 0.11):

Ville det vært opphissende? Daske hverandre med bjørkeris. Base i snøen i pausene.  Helt netto. Hva ville du syntes?

jeg har vert naken på thewell og på faris bad  og det er fint

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Satt i ei badstu på et nachspiel. Vi var 3 unge menn, type velutstyrte, ingen med penis under 20 cm.

Inn kom ei av jentene på nachspielet. Hun satt med oss i maks 10 minutt, vi prata lett, hun lot blikket ta seg tid,  før hun gikk ut og opp i stua, hvor hun gjorde det slutt med kjæresten. Han har aldri tilgitt oss.

The End.

Anonymkode: ede81...a73

Fikk dere pule henne etter?

Anonymkode: e471c...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk dere pule henne etter?

Anonymkode: e471c...202

Det får du fantasere om. 

Anonymkode: ede81...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skumlest tråden og må bare påpeke at det går an å ha ereksjon uten at dette er seksuelt. Det virker som om noen tror ereksjon = kåt og det er ikke tilfellet. Videre skjønner jeg ikke hvorfor dere driver og glor på folk i badstua. Se på veggen eller lukk øynene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (På 7.3.2024 den 0.11):

Ville det vært opphissende? Daske hverandre med bjørkeris. Base i snøen i pausene.  Helt netto. Hva ville du syntes?

Jeg har tatt felles sauna naken. Ikke bjørkeris. Vi prøvde snøbading utenfor, men det var skare så det funka ikke. 

Skjønner ikke hva denne tråden gjør under seksualitet, for det er ikke noe seksuelt ved det. Sauna er lite tennende, bare varmt og svett. Vedfyrt sauna er bedre enn elektrisk. Finnene bruker mye høyere temperatur og mer damp enn vi nordmenn pleier, jeg holdt på å daue etter 10 minutter på nederste benk, mens den finske jenta satt på øverste benk og skravla og lo og heiv bøtte etter bøtte med vann på ovnen.

Anonymkode: 2fbf6...4ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en badstu er det helt naturlig å være naken. Ønsker noen å ha på ei truse eller et håndkle, er det helt greit, men ikke kritiser andre for å være nakne. Og er man nakne er det selvsagt også naturlig med en ereksjon i ny og ne. Det kan man ikke styre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/7/2024 at 12:18 PM, vesteraalen said:

The Well er veldig populært blant swingers. 

Swingers, som er vant med felles nakenhet og å forholde seg til strenge klubbregler, tenker jeg helt fint vil holde seg innenfor gjesteavtalen til The Well.

Endret av hohumpf
Rettet skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært naken mange ganger i felles badstu/dampbad/bad på Farris bad og The Well, samt en del spa i Tyskland, Belgia og Nederland.

Alle steder jeg har vært er trygge for alle!

Til vanlig så har jeg to økter med felles nakenbadstu og kuldebad hver uke gjennom hele året. Det er veldig godt for både kropp og sinn.

Felles nakenhet der det er naturlig, badstu/dampbad/bad/soling/fellesgarderober, er ikke seksuelt. De som vil forsøke å gjøre det seksuelt vil få tiltale og bli bortvist.

The Well, som jeg har vært mange ganger og snart skal til igjen, er det trygt og godt. Det er slik jeg ser det veldig lite hold i de onde ryktene som spres.

(… og denne tråden har ikke noe å gjøre under seksualitet. Den burde ha ligget under «hobby og fritid.»)

Endret av hohumpf
Rettet en skrivefeil.
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/7/2024 at 12:21 PM, AnonymBruker said:

Viss du tror alle badstuer kan sammenlignes med The well er du miljøskadet 

Anonymkode: e5b61...9d8

Jeg kom nettopp fra the well. Veldig lite seksuelt 

Anonymkode: 4c276...86f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/7/2024 at 12:21 PM, AnonymBruker said:

Viss du tror alle badstuer kan sammenlignes med The well er du miljøskadet 

Anonymkode: e5b61...9d8

Det er litt drøyt å kalle noen for «miljøskadet» bare fordi du ikke er enig med vedkommende.

Normen, og det beste, i badstu er at en er naken, og sitter på et håndkle!

I Norden begynte det nok i huler, hytter og enkle telt for noen tusen år siden. Vikingene tok med seg skikken hjem fra sine tokt østover. Det var bra for hygienen, lørdag – laugardag på norrønt – ble vaskedagen, og det var helt vanlig at kvinner og menn badet nakne sammen. Det finnes øyenvitneskildring fra badstubading på 1400-tallet.

Kulturen overlevde bedre i Finland, de var nærmere knyttet til den ortodokse kirken som ikke slo ned på det å være naken sammen i badstua. Så, Finland og Øst-Europa har en mye mer levende tradisjon.

Jeg synes det er fint at det denne arenaen for ikkeseksuell, felles og kjønnsblandet nakenhet er kommet tilbake til Norge.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 23.20):

Satt i ei badstu på et nachspiel. Vi var 3 unge menn, type velutstyrte, ingen med penis under 20 cm.

Inn kom ei av jentene på nachspielet. Hun satt med oss i maks 10 minutt, vi prata lett, hun lot blikket ta seg tid,  før hun gikk ut og opp i stua, hvor hun gjorde det slutt med kjæresten. Han har aldri tilgitt oss.

The End.

Anonymkode: ede81...a73

Kommer dere fra Afrika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 23.20):

Satt i ei badstu på et nachspiel. Vi var 3 unge menn, type velutstyrte, ingen med penis under 20 cm.

Inn kom ei av jentene på nachspielet. Hun satt med oss i maks 10 minutt, vi prata lett, hun lot blikket ta seg tid,  før hun gikk ut og opp i stua, hvor hun gjorde det slutt med kjæresten. Han har aldri tilgitt oss.

The End.

Anonymkode: ede81...a73

At du ikke klarer å holde deg til tråden din. Du har til og med fått en egen.

Anonymkode: b26a9...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Friminutt skrev (5 timer siden):

Kommer dere fra Afrika?

Nope. Mer norsk skal du lette lenge etter. 

Anonymkode: ede81...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...