Gå til innhold

Splitter naken i felles badstue


Kryneren

Anbefalte innlegg

Ville det vært opphissende? Daske hverandre med bjørkeris. Base i snøen i pausene.  Helt netto. Hva ville du syntes?

Endret av Kryneren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ta badstu er utrolig dårlig forspill til sex, kroppen blir trøtt, slapp og svett, ballene blir saggy. Bedre å ta et isbad så en våkner.

Anonymkode: 56489...8b5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nrk1 nå.

Anonymkode: fc2a1...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å ta badstu er utrolig dårlig forspill til sex, kroppen blir trøtt, slapp og svett, ballene blir saggy. Bedre å ta et isbad så en våkner.

Anonymkode: 56489...8b5

Har du prøvd isbad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingenting uvanlig i å være naken i felles badstue; hele Finland gjør det i saunaen.

Derimot er det i alle høyeste grad uvanlig å se noe seksuelt i dette; folk som kler på seg i badstuen ville vært utenkelig før i tiden.

Anonymkode: 0b5b4...e72

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nrk1 nå.

Anonymkode: fc2a1...24c

Ja. Der er det bare damer i badstua. Vakkert på en måte. Lurer på hvordan det hadde vært å være mann i den gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kryneren skrev (Akkurat nå):

Ja. Der er det bare damer i badstua. Vakkert på en måte. Lurer på hvordan det hadde vært å være mann i den gjengen.

Var litt rising der også.

Anonymkode: fc2a1...24c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (18 minutter siden):

Har du prøvd isbad?

Seff, hvem har vel ikke det?

Anonymkode: 56489...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Seff, hvem har vel ikke det?

Anonymkode: 56489...8b5

Ikke jeg- hverken mer eller uten badetøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Var litt rising der også.

Anonymkode: fc2a1...24c

Det var det. Men tenkte likevel ikke det som bdsm eller noe annet erotisk.  

Det er rart- du kan se nakne kropper, og se dem gjøre ting- i en samme blir det erotikk, i en annen ikke.  Hva gjør utslag tro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I badstue må man også være høflig slik som andre steder.. Men en klok moden dame vil nok ikke heve øyenbrynene av å se på en ståkuk, for hun skjønner jo også at det kan komme av varmen i badestua.. Hun legger kanskje merke utrykk for dette.. hvis en mann glaner på henne, da vet hun nok at pikken er opphisset av henne.. Men da kan hun reagere med å prate og utnytte situasjon😜 Jeg synes det er et klart skille, mellom ei vanlig dame og ei kåt dame.. Vanligvis er jeg stum som en østers i badestua, inntil jeg hører ei som er pratesyk.
 

Så alt i alt.. viser jeg hensyn til kvinner i badstua.. vil hun ha small talk, så gjør hun det fordi hun vil🤗

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (8 timer siden):

Ville det vært opphissende? Daske hverandre med bjørkeris. Base i snøen i pausene.  Helt netto. Hva ville du syntes?

Har gjort det. Store badstuer med kanskje 30-40 mennesker av begge kjønn. Seksuelt opphissende? Nei. Fint? Ja.

Det er en grov misforståelse at det alltid er noe seksuelt opphissende med det å være naken. Seksuell tenning, med mindre man er en hyperpubertal tenåring eller helt ute av balanse på andre måter, handler om setting. Spiller ingen rolle om man har klær på eller ikke. Er settingen riktig, kan man bli superkåt av folk med lange vinterjakker, og totalt avtent av folk som er splitter nakne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være opphisdende naken i badstu der varmen og synet av nakne kropper kan være tennende. Ikke gamle mennesker, eller der alt henger noe voldsomt. Slikt tenner meg ikke.

Jeg blir bare glad av å se en erigert penis. Good on you, tenker jeg da. 

Hvis mannen bare lar det skje uten å være slesk eller forsøke aktiv å peive rundt med den kan jeg bli sprengkåt.

Erigert penis er vakkert emm.

Anonymkode: 9c192...ba7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg satt i en felles badstue og en person ble erigert uten å dekke seg til eller vende deg bort, hadde jeg gått. 

Lite seksuelt fokus i en slik setting, og selv om det hadde vært det, er samtykke noe alle bør studere nøye.

Anonymkode: 0be8d...1ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badstue er ikke en seksuell plass. Det er det samme som om du skulle bli seksuell på kafé. Det er utelukket. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil en ha eller gjøre noe seksuelt er ikke badstue plassen. Alt må ikke ha med sex å gjøre. Jeg har vært i badstue med fysioterapeuten min og andre og aldri tenkt tanken på at det er noe seksuelt opphissende med situasjonen.  Jeg tenker det er litt ekkelt med menn som alltid må tenke sex i alle situasjoner og plasser 

Anonymkode: e5b61...9d8

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil anbefale et besøkt til The Well. Veldig flott sted, med ulike bad, basseng, sauna etc. Frivillig å bruke badetøy, unntatt tirsdag hvor det er obligatorisk. Men i alle sauna er det forbud mot badetøy. Og til dem som mener det ikke er noe erotisk med nakenhet i sauna - The Well er veldig populært blant swingers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesteraalen skrev (2 minutter siden):

Jeg vil anbefale et besøkt til The Well. Veldig flott sted, med ulike bad, basseng, sauna etc. Frivillig å bruke badetøy, unntatt tirsdag hvor det er obligatorisk. Men i alle sauna er det forbud mot badetøy. Og til dem som mener det ikke er noe erotisk med nakenhet i sauna - The Well er veldig populært blant swingers. 

Viss du tror alle badstuer kan sammenlignes med The well er du miljøskadet 

Anonymkode: e5b61...9d8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsgjest

Tenker du har en av de sprø tankene folk av og til får, men aldri sier høyt, fordi de vet det ikke passer seg.
Vi får alle helt idiotiske tanker iblant, og avskriver dem der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man er naken i badstua, synes jeg det er en god ting å ha med håndduk å sitte på. Det handler litt om hygiene. Skulle man treffe til å få reisning, så er det jo bare å legge en flik av håndduken over. 

Anonymkode: 9c9c7...e73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...