Gå til innhold

Splitter naken i felles badstue


Kryneren

Anbefalte innlegg

vesteraalen skrev (8 minutter siden):

Jeg vil anbefale et besøkt til The Well. Veldig flott sted, med ulike bad, basseng, sauna etc. Frivillig å bruke badetøy, unntatt tirsdag hvor det er obligatorisk. Men i alle sauna er det forbud mot badetøy. Og til dem som mener det ikke er noe erotisk med nakenhet i sauna - The Well er veldig populært blant swingers. 

Jeg har vært på The Well flere ganger og overhode ikke tenkt sex der. Kun veldig behagelig og avslappende å kunne bade og gå i badstu uten å måtte kle på seg for å gjøre det.

At noen ødelegger stedet med å tro det er en sexklubb er ekstremt synd for oss andre.

Anonymkode: 7f290...c53

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dersom jeg satt i en felles badstue og en person ble erigert uten å dekke seg til eller vende deg bort, hadde jeg gått. 

Hva hvis det var en kar med skikkelig SSK? Jeg hadde nok blitt litt tent hvis jeg så noe sånt. 🥴

Anonymkode: e471c...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

At noen ødelegger stedet med å tro det er en sexklubb er ekstremt synd for oss andre.

Du kan skylde på de homofile for det, de begynte å gå på The Well for å knulle etter at Herkules ble stengt.

Anonymkode: e471c...202

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært naken i felles badstu.  Alt dette er bare tanker. Kanskje idiotisk å nevne, men skitt au. Så filmen Saunasøstre på NRK1 i går. Vakkert, men ikke erotisk.  Motsatt kan det ose erotikk selv om man er fullt påkledd. Fascinerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har vært på The Well flere ganger og overhode ikke tenkt sex der. Kun veldig behagelig og avslappende å kunne bade og gå i badstu uten å måtte kle på seg for å gjøre det.

At noen ødelegger stedet med å tro det er en sexklubb er ekstremt synd for oss andre.

Anonymkode: 7f290...c53

«Ødelegger stedet» faktisk….. du verden så dramatisk anonyme bruker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesteraalen skrev (39 minutter siden):

«Ødelegger stedet» faktisk….. du verden så dramatisk anonyme bruker. 

Ja, creepy, seksualiserende menn som lusker rundt i krokene, skaper jævlig dårlig stemning. Det har dessverre vært noen av dem på TW; noe som har gått alvorlig ut over stedets renommé.

Anonymkode: 01da0...57b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan skylde på de homofile for det, de begynte å gå på The Well for å knulle etter at Herkules ble stengt.

Anonymkode: e471c...202

Da har de gjerne leid seg hotellrom for å  ta seg ut og det må jo være lov? Jeg nekter å tro at de gjør det midt i glaninga i  saunaene

Anonymkode: f10b7...9e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, creepy, seksualiserende menn som lusker rundt i krokene, skaper jævlig dårlig stemning. Det har dessverre vært noen av dem på TW; noe som har gått alvorlig ut over stedets renommé.

Anonymkode: 01da0...57b

Så enig i dette. 

Anonymkode: 4665a...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at folk blir så lett seksuelt opphisset når de oppholder seg i temperatur rundt 90 grader, som en skikkelig sauna bør holde. Skjønner det er mulig i pysebadstu med 55 grader, men det burde være avtennende med tanke på hvor lite hygienisk det er i sånne.

Anonymkode: 101c6...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så innmari ekkelt at noen ikke kan holde bennern sin for seg selv, men absolutt må blokke rundt seg etter åpne damer på alle steder man kan se naken hud. Skjerp dere, plis!!! Vi vil bare chille i badstua UTEN SEKSUELLE FORVENTNINGER. 

Anonymkode: d4b3d...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk som er visuelle kanskje. Da antagelig flest menn. 

For meg er kropp bare kropp, til stemning, intimitet og relasjon er slik at det gjør en kropp seksuell for meg. 

Jeg er kjipt lite visuell. Skulle ønske jeg var mer av det. Jeg kan kun trigges seksuelt av det visuelle når jeg allerede er kåt. Også da må det visuelle være seksuelt for å trigge meg. 

Så å ta badstue hadde ikke gjort meg kåt, uansett om det var flotte menn der. Jeg ville bare observert rasjonelt dessverre. 

Kvinne 

Anonymkode: dcc28...1e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror badstue-sex er bedre i fantasien enn i virkeligheten. Man blir gjerne svett, klam og litt daff der ... og lufta er gjerne litt tung på puste i. Og det er når man sitter pip stille med hva som ellers ville vært hvilepuls. Hvordan blir det når man blir opphisset, pulsen øker og man puster mer? Ubehaget med å hyle innpå glovarm luft ville vært dramatisk avtennende for min del.

Knulle i jacuzzien derimot ... magisk. Vi har en veranda som er godt skjermet mot innsyn med stor oppvarmet jacuzzi. Varmen fra vannet kombinert med friheten (og "frekkheten") med å ha sex utendørs er topp. Nydelig sted for en rolig runde dypt inni henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (3 timer siden):

Jeg tror badstue-sex er bedre i fantasien enn i virkeligheten. Man blir gjerne svett, klam og litt daff der ... og lufta er gjerne litt tung på puste i. Og det er når man sitter pip stille med hva som ellers ville vært hvilepuls. Hvordan blir det når man blir opphisset, pulsen øker og man puster mer? Ubehaget med å hyle innpå glovarm luft ville vært dramatisk avtennende for min del.

Knulle i jacuzzien derimot ... magisk. Vi har en veranda som er godt skjermet mot innsyn med stor oppvarmet jacuzzi. Varmen fra vannet kombinert med friheten (og "frekkheten") med å ha sex utendørs er topp. Nydelig sted for en rolig runde dypt inni henne.

Sex i jacuzzi høres nydelig ut.   Passe skjermet, passe frekt. Ellers har du sikkert rett i at den visuelle fantasien nok er mer pirrende enn virkeligheten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Seff, hvem har vel ikke det?

Anonymkode: 56489...8b5

Ikke jeg. Er ikke selvskader med prykiske problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (3 timer siden):

Jeg tror badstue-sex er bedre i fantasien enn i virkeligheten. Man blir gjerne svett, klam og litt daff der ... og lufta er gjerne litt tung på puste i. Og det er når man sitter pip stille med hva som ellers ville vært hvilepuls. Hvordan blir det når man blir opphisset, pulsen øker og man puster mer? Ubehaget med å hyle innpå glovarm luft ville vært dramatisk avtennende for min del.

Knulle i jacuzzien derimot ... magisk. Vi har en veranda som er godt skjermet mot innsyn med stor oppvarmet jacuzzi. Varmen fra vannet kombinert med friheten (og "frekkheten") med å ha sex utendørs er topp. Nydelig sted for en rolig runde dypt inni henne.

Min erfaring med badstue- sex har vært fantastisk. Varmen gjør noe med blodtilførselen til underlivet og følsomhet. Kun hatt i privat badstue, men det var veldig deilig. I felles badstue hadde det ikke blitt noe. Så eksibisjonist er jeg ikke. 

Anonymkode: dcc28...1e4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (4 minutter siden):

Ikke jeg. Er ikke selvskader med prykiske problemer.

Mange føler seg mer oppkvikket av det, vet jeg. Tror de er friske nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vesteraalen skrev (19 timer siden):

Jeg vil anbefale et besøkt til The Well. Veldig flott sted, med ulike bad, basseng, sauna etc. Frivillig å bruke badetøy, unntatt tirsdag hvor det er obligatorisk. Men i alle sauna er det forbud mot badetøy. Og til dem som mener det ikke er noe erotisk med nakenhet i sauna - The Well er veldig populært blant swingers. 

The well hotellet er veldig populært blant mange mennesker som vil ha en seksuell opplevelse, akkurat som alle andre hotell.

Dessverre skrives det innlegg i ymse forum der The Well fremstilles som noe annet enn et nakenspasted, noe som har økt vaktholdet, skaper i beste fall misnøye og i enkelte tilfeller farlige situasjoner med randome folk som tar turen dit for å antaste folk.. 

Anonymkode: 0be8d...1ea

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å bare sitte i en bastu alene og urinere når det trengs, helst i ovnen.

Anonymkode: e471c...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

The well hotellet er veldig populært blant mange mennesker som vil ha en seksuell opplevelse, akkurat som alle andre hotell.

Dessverre skrives det innlegg i ymse forum der The Well fremstilles som noe annet enn et nakenspasted, noe som har økt vaktholdet, skaper i beste fall misnøye og i enkelte tilfeller farlige situasjoner med randome folk som tar turen dit for å antaste folk.. 

Anonymkode: 0be8d...1ea

Er det orgier der? En drar jo ikke på Spa-hotell for å utføre orgier, men å slappe av?!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (3 minutter siden):

Er det orgier der? En drar jo ikke på Spa-hotell for å utføre orgier, men å slappe av?!??

Homofile menn gjør ofte det. De pleier å invitere folk til å komme og fylle dem også mens de ligger på senga med bind for øynene.

Anonymkode: e471c...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...