Gå til innhold

Clarins


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Clarins beauty flash balm og Clarins eye conture gel. Er det noen som har noen erfaringer med disse?? Er det nødvendig med øyegeleen i tillegg til balmen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring med balmen men Clarins Eye Contour Gel har jeg brukt en del, og er veldig fornøyd. Den kjøler så deilig når man smører den rundt øynene, og føles så godt å ta på..mest derfor jeg liker den kanskje. Den føles veldig bra hvis man er litt sliten i øynene, klør eller er opphovnet f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte beauty flash balmen en gang fordi selgerdama påstod at hun ikke kunne leve uten den. Skulle vist gjøre meg fresh og vakker selv om jeg ikke hadde sovet natta før..

Den er bare klissete og ekkel og gjør ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd beauty flash balmen. Synes den er oppskrytt. Hadde også hørt at den skulle få deg til å se uthvilt og fresh ut.. at den var alle make up artisters venn. Selv synes jeg bare den er en klissete krem som lukte vondt. Det verste med den er at den flasser av i store flak (tok kanskje litt for mye på??) slik at man ser mer spedalsk enn uthvilt ut..

:icon_neutral:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at Beauty Flash Balmen er utrolig oppskrytt! Den anbefaler jeg ikke!

Men øyekremen er bra da. Har også prøvd den som hetet Eye Revive Beauty Flash, og den var like bra syns jeg iallefall.

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...