Gå til innhold

Hva synes du er motiverende at instruktør gjør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På gruppetimer, for eksempel, hvordan blir du mer motivert av instruktøren? Blir du motivert av skriking og brøling? At vedkommende stiller seg oppi deg med intens blikkontakt ? Høyere musikk? Synging? Masse prating? 

På mitt senter er det mange varianter, men det JEG blir mest motivert av er når instruktøren sier hvor lang tid en øvelse skal vare eller hvor lenge det er igjen. Om øvelsen føles «uendelig» og er tung og instruktøren babler i vei, orker jeg ikke. 

Ellers liker jeg musikk som ikke ødelegger hørselen og at instruktøren ikke skriker oppå musikken, hører ikke hva vedkommende sier da uansett. 

Anonymkode: c9a84...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

På gruppetimer, for eksempel, hvordan blir du mer motivert av instruktøren? Blir du motivert av skriking og brøling? At vedkommende stiller seg oppi deg med intens blikkontakt ? Høyere musikk? Synging? Masse prating? 

På mitt senter er det mange varianter, men det JEG blir mest motivert av er når instruktøren sier hvor lang tid en øvelse skal vare eller hvor lenge det er igjen. Om øvelsen føles «uendelig» og er tung og instruktøren babler i vei, orker jeg ikke. 

Ellers liker jeg musikk som ikke ødelegger hørselen og at instruktøren ikke skriker oppå musikken, hører ikke hva vedkommende sier da uansett. 

At hun ser bra , da blir jeg motivert som mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker når de har mye energi! Prating og synging er kjempefint for min del. Liker at de av og til kommer bort til meg med denne intense blikkontakten du nevner, men helst ikke heeeele timen😅 

Anonymkode: ad9ee...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (5 timer siden):

At hun ser bra , da blir jeg motivert som mann.

Så briller er nei fra deg? Eller er hjelpemidler ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye energi og glede, masse smil, dårlig spøker, tull og latter. God stemning! Litt skravling og synging er bare artig. 
Ikke noe skriking og brøling, det er bare stressende. De må gjerne komme bort, men spørs hva de skal, hvis de skal se på meg og smile eller tulle, groove sammen på dansetimer, slike ting er fint. Noe connection liksom. Kanskje litt preget av at jeg har to venninner som er instruktører, og vi har mye blikk, smil, latter, grooving og tull gjennom timene. 
Generelt, les rommet, dra opp stemning, motiver, gi energi og smil, lag det gøy! 

Anonymkode: e723b...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så briller er nei fra deg? Eller er hjelpemidler ok?

Ser bra ut, glemte et ord🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...