Gå til innhold

Har du noen gang spist en hel pose ned potetgull på en kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det har jeg gjort flere ganger. Mannen og jeg har avtalt at vi slutter å kjøpe de store posene på 300 gram, vi kjøper en sort med litt mindre fett som er 140 g pr pose, for åpner vi posen spiser vi hele.... Jeg kan også spise opp en slik alene  🙄

Jeg er ikke like slukhals på ostepop eller saltstenger, men sjokolade derimot. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LETT. Men blir som regel litt smådårlig etter det. Lærer aldri! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem, men blir av og til kvalm etterpå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null stress 😋 

MEN jeg bør slutte med den overspisinga. Er oppe i 22,5 i bmi. Skal ned igjen til 21,3. Har alltid kunne spise alt hva jeg ville, men alderen kommer ikke alene🪨

Anonymkode: d23a9...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann spiser potetgull som om han er sulten. Det stappes, tygges knapt og stappes mer, til det er tomt. Det er hele never som dyttes inn i gapet. 

Jeg kan se på en potetgullsmule, og så blir jeg feit. Men han? Nei, han skal holde seg slank og i form. Jeg har med andre ord aldri spist en hel pose potetgull på en kveld. Mest fordi min mann tømmer posen før jeg rekker å ense at det er chips i rommet...

Anonymkode: e28e6...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På noen potetgull-poser står det oppskrift til å lage selv. Når en tenker over det så er det ikke så mye, hvis en legger sammen alle skivene til potetene. Kanskje fire-fem poteter, men det er klart det er mye stivelse.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, klarer maks en liten skål med potetgull som rommer 2-3 dl. 

Anonymkode: be7b1...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har spist en hel pose superchips med salt på en kveld, men litt usikker. Kunne uansett helt sikkert klart det, fordi jeg blir så avhengig av dem når jeg først har spist en bit. Må være noe med krydderblandingen. Men de få gangene jeg kjøper potetgull, har jeg gjerne posen både fredag, lørdag og søndag, også kaster jeg eventuelle rester. Vet at man kan spare på potetgull fra helg til helg, men jeg syns potetgull taper seg raskt på konsistens og smak når posen er åpnet. 

Anonymkode: 5f55b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint spise en pose Sørlandschips i løpet av en kveld. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange ganger.

Anonymkode: 7114a...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne gjøre det før i tiden da jeg var yngre, men nå spiser jeg kanskje en pose over 3-4 dager.

Anonymkode: 99db9...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull; nei. Der kan jeg fint ha en pose et par uker.

Om du derimot hadde spurt meg om en sjokoladeplate eller «liten» isboks (inntil ca 1 liter), så hadde svaret vært noe helt annet 😂

Anonymkode: 7f4ed...14f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øøhh. Seff, og langt mer. Jeg er binge-eater. At folk mener at de ikke «klarer» det er umulig for meg å forstå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (19 timer siden):

LETT. Men blir som regel litt smådårlig etter det. Lærer aldri! 

Da spiser du ikke en pose lett da, om du blir dårlig etterpå! 

Anonymkode: 5655b...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen problem, men gjør det sjeldent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Da spiser du ikke en pose lett da, om du blir dårlig etterpå! 

Anonymkode: 5655b...0ce

Ok 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lett ete to posar på veldig kort tid + sjokolade, etc. Derfor kjøper eg sjelden slikt, kan ikkje ha slikt i hus😅 og derfor klarar eg halde meg normalvektig😅

Anonymkode: fd110...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endt opp med at den chipsposen ble middagen den dagen 😆 bare et par ganger. Føles bra i øyeblikket, men har sluttet å kjøpe de største posene. 

Anonymkode: e44fe...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...