Gå til innhold

Hvorfor er noen menn så shitty mot damer hvis det er andre menn rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig har jeg opplevd dette flere ganger at jeg kan være på egenhånd med en mann, og når det bare er oss to så er mannen grei, virker interessert i å snakke med meg og lytter til det jeg sier, behandler meg som en normal person, gjør ikke narr av meg og behandler meg ikke nedlatende om det er noe jeg ikke vet/ ikke kan. MEN hvis jeg møter den samme mannen igjen senere og det er andre menn rundt oss eller sammen med oss så blir jeg behandlet helt annerledes. Da kan jeg gjerne bli ignorert når jeg snakker, få nedlatende vitser/kommentarer slengt mot meg (spesielt om ting jeg ikke kan eller ikke vet) og bli behandlet så dårlig. 

Skjønner ikke hva slags sjakktrekk menn tror dette er fordi som kvinne så får jeg skikkelig avsmak på sånne menn. Altså hvis det å "tøffe seg foran gutta" er viktigere enn å behandle meg greit, så be my guest altså. Men da må du være klinkende klar over og forberedt på at jeg ikke har noe lyst til å bruke tid sammen med deg lengre. Uansett hvor "snill og grei" du skal forsøke å være til meg igjen senere når vi er på tomannshånd. 

 

Anonymkode: 75f6d...975

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ganske typisk "alfa hann" oppførsel. Eller de liker ialefall å tro det selv. Sjakktrekket er å imponere de andre mennene rundt deg, ikke deg. "Se så sterk,kul,tøff,artig,gøy type jeg er "

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel ikke vise gutta at han er en tøffel

Anonymkode: e5137...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han vil vel ikke vise gutta at han er en tøffel

Anonymkode: e5137...e4a

Syns det er helt på trynet at menn tror de ikke kan vise vanlig folkeskikk mot kvinner slik at kvinner faktisk vil ha de, for da er de en "tøffel",? Så det er bedre å være en singel drittsekk som gutta syns er "tøff", enn å ha ei dame som er glad i deg? Wtf, skjønner meg ikke på greia...

Anonymkode: 75f6d...975

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå glad at jeg har funnet en tøffel :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn blir sånn så lenge det er flere menn rundt, uavhengig om det er dame tilstede eller ikke. 

Anonymkode: acedd...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unge jenter blir av og til fortalt at gutter som er slemme mot oss egentlig er forelsket i oss, mens sannheten er jo at de bare er slemme. De bra guttene har ryggen din. Når det er barn som holder på sånn, kan man si at det er guttunger som er umodne, om de er menn som fortsatt tøffer seg for kameratene i frykt for å bli oppfattet som tøffel, og tror at det å ikke forsvare og støtte partneren sin, er de fortsatt for umodne for forhold, og bør heller henge med kompiser. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig selvtillit;)

Anonymkode: edb96...5f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Dårlig selvtillit;)

Anonymkode: edb96...5f4

Her har du det riktige svaret, ts:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ikke vise andre menn at de er en tøffel

Anonymkode: e5137...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten er helt lik… og vi er godt voksne. Eller, han behandler meg bra når vi er ute og tilfeldig møter på folk. Men hvis han snakker med kompiser på telefonen eller vi er på fest, kan han bli sånn. Har tatt han på det mange ganger og han er bedre. Men ikke bra. Forbaska unødvendig

Anonymkode: a3943...6d7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar ikke dere damer igjen med dem? Er dere pingler eller flink pike?

Anonymkode: 6d87c...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...