Gå til innhold

Hårprodukter som får volumiøst hår til å være mer rett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uten at man må bruke rettetang? 

Anonymkode: 0b537...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårprodukter med silikon er fine for å gjøre hår rett, "tungt" (ligger flatt) og glansfult. Kvinner med krøllete hår bruker slikt når de retter håret, men det er selvfølgelig med produkt OG rettetang. Men så har de ordentlig krøllete hår som de prøver å gjøre pannekakeflatt.

Se isåfall etter hårprodukter med silikoner. Om det står at det tilfører glans, gjør glatt og mykt, da er det mest sannsynlig silikon i det. Eneste jeg har hørt om som er populært er "CHI Silk Infusion".

Ellers har jeg lite erfaring med nettopp slike hårprodukter, dessverre!

Anonymkode: 4bb59...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 23.03):

Hårprodukter med silikon er fine for å gjøre hår rett, "tungt" (ligger flatt) og glansfult. Kvinner med krøllete hår bruker slikt når de retter håret, men det er selvfølgelig med produkt OG rettetang. Men så har de ordentlig krøllete hår som de prøver å gjøre pannekakeflatt.

Se isåfall etter hårprodukter med silikoner. Om det står at det tilfører glans, gjør glatt og mykt, da er det mest sannsynlig silikon i det. Eneste jeg har hørt om som er populært er "CHI Silk Infusion".

Ellers har jeg lite erfaring med nettopp slike hårprodukter, dessverre!

Anonymkode: 4bb59...cba

Chi silk infusion er nok for tungt for nordisk hår. Bruker det selv på mine krøller (er halvt svart) når jeg retter håret. Men de har en spray, Chi shine infusion, som nok funker bedre, men det er mest for glans og glatthet. Volum må nok fjernes med klipp, eller rettetang. Men hvorfor du ønsker å fjerne volum skjønner jeg ikke ts, mange som kunne drept for mye volum og rett hår😅

Anonymkode: 46230...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...