Gå til innhold

Seriøs samtale i forholdet venter, hvilken vei bikker det?


Anbefalte innlegg

Dere klarsynte: Føler forholdet jeg er i står ved et veiskille, jeg må ta initiativ til en seriøs samtale om flere ting som ikke er så bra i forholdet, og jeg aner ikke om han er klar over det en gang, eller om han vil forstå det jeg sier. Enten går dette veldig bra, og vi kommer nærmere hverandre og blir sterkere sammen, eller så går dette helt feil nei. Jeg aner ikke, men håper selvsagt på det første. Hva får dere opp, dere som er klarsynte?

Anonymkode: ad6df...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han blir ikke å forstå budskapet ditt men du blir værende i forholdet, ulykkelig.

Anonymkode: 312c6...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han blir ikke å forstå budskapet ditt men du blir værende i forholdet, ulykkelig.

Anonymkode: 312c6...8ad

Jeg håper virkelig ikke det blir sånn, enten må det bedring til, eller så må jeg finne styrke til å gå. Men kjenner det evt blir veldig vanskelig ja😔

Anonymkode: ad6df...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler som ser noe?

Anonymkode: ad6df...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å ta det fram opp og håpe på det beste. Måten og tiden du legger det fram på kan ha en del å si for utfallet. Derfor kan det tenkes at du bør ta det en dag dere begge har det rolig og hvor du legger det fram slik at det tenkes at det er i beste mening for å hjelpe deres forhold. Lykke til🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg-er-anonym skrev (30 minutter siden):

Er vel bare å ta det fram opp og håpe på det beste. Måten og tiden du legger det fram på kan ha en del å si for utfallet. Derfor kan det tenkes at du bør ta det en dag dere begge har det rolig og hvor du legger det fram slik at det tenkes at det er i beste mening for å hjelpe deres forhold. Lykke til🙂

Tusen takk for godt råd, det skal jeg ta med meg🙂

Anonymkode: ad6df...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...