Gå til innhold

Hvilken elbil skal vi kjøpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 hours ago, AnonymBruker said:

For min del vil jeg ikke kjøpe kinesisk. Det er ikke et alternativ i min bok og det er av politiske grunner. Jeg ønsker ikke å støtte et land som undertrykker sitt folk så mye. Nå er det selvfølgelig umulig å la være å kjøpe ting som er helt eller delvis produsert i Kina, men jeg har i hvert fall tatt mitt valg vedrørende biler. 

Anonymkode: 2bc2d...003

Bedre å kjøpe noe fra usa som sender bomber til Israel slik at de kan ta livet av flere barn.

Anonymkode: eda98...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marvels skrev (På 4.3.2024 den 14.15):

Byd Tang. Rå bil med lang rekkevidde, firehjulstrekk, masse ekstrautstyr og stor plass. 7 seter, likevell romslig. Slår man ned de to bakerste setene kan man bo i bilen 😂 den har i tillegg stor motor og kan lett dra tyngre hengere. God pris mtp hva slags bil man får!

Godt mulig det fungerer rent teknisk å dra tunge hengere med den, men du får ikke lov. Maks hengervekt er 1500kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (23 minutter siden):

Godt mulig det fungerer rent teknisk å dra tunge hengere med den, men du får ikke lov. Maks hengervekt er 1500kg. 

Det var for å sette et eksempel på at den har stor motor (nesten 600hk). Den trekker lett hestehenger med hest (totalt 1500kg)

Jeg skrev også at "man kan bo i bilen" om man legger ned de bakerste setene (gjør den om til 5-seter), men likevel har jeg ikke tenkt til å bo i den 😅

Endret av Marvels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...