Gå til innhold

Jeg savner deg så enormt 💕


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg følte meg aldri alene når jeg var sammen med deg, og vi var alltid sammen.

Jeg hadde aldri fritidsproblemer eller trengte å lure på hva jeg skulle gjøre en fredag eller lørdagskveld når jeg ikke hadde noen å være med.

Jeg trengte ikke å invitere noen på besøk eller invitere meg selv på besøk til andre, fordi jeg hadde deg, og det var alltid godt å bare chille sammen med deg.

Jeg skjønner nå at jeg har vært litt for mye sammen med deg, for nå er det veldig stille og ensomt her og jeg har ikke så mange venner, men det var fordi jeg elsket å være med deg og hadde ikke behov for å ha så mange andre rundt meg.

 Jeg elsket deg herfra til månen og tilbake, og forstår ikke enda etter fem måneder at du ikke lever lengre. Jeg forstår ikke hvor du er hen, og jeg forstår ikke at du aldri mer kommer tilbake. Jeg forstår ikke at jeg aldri mer skal få kysse deg, holde deg i hånden eller sove sammen med deg.

Jeg forstår heller ikke at jeg aldri mer skal få nyte den deilige sexen vi hadde.

Over 14 år av livet mitt har jeg vært med deg min elskede, og nå må jeg stake ut en ny kurs alene, og det har jeg ikke gjort før.

Gud hvor jeg savner deg min elskede, og jeg håper du har det godt hvor hen du er.

Håper vi møtes igjen en dag på den andre siden.

Jeg elsket deg mer enn ord kan beskrive ❤

Anonymkode: 12f5e...86d

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ingen egentlig dør og at dere treffes igjen jeg da..

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme tanker til deg. ❤️ 

Veldig godt skrevet om den store kjærligheten dere delte. Snakket med en venninne nylig om det at man føler man må "ha flere" og vi kom frem til at ja, det blir kanskje mer ensomt om noen blir borte, samtidig så velger man det man liker best helt frem til den dagen det potensielt skjer. ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg følte meg aldri alene når jeg var sammen med deg, og vi var alltid sammen.

Jeg hadde aldri fritidsproblemer eller trengte å lure på hva jeg skulle gjøre en fredag eller lørdagskveld når jeg ikke hadde noen å være med.

Jeg trengte ikke å invitere noen på besøk eller invitere meg selv på besøk til andre, fordi jeg hadde deg, og det var alltid godt å bare chille sammen med deg.

Jeg skjønner nå at jeg har vært litt for mye sammen med deg, for nå er det veldig stille og ensomt her og jeg har ikke så mange venner, men det var fordi jeg elsket å være med deg og hadde ikke behov for å ha så mange andre rundt meg.

 Jeg elsket deg herfra til månen og tilbake, og forstår ikke enda etter fem måneder at du ikke lever lengre. Jeg forstår ikke hvor du er hen, og jeg forstår ikke at du aldri mer kommer tilbake. Jeg forstår ikke at jeg aldri mer skal få kysse deg, holde deg i hånden eller sove sammen med deg.

Jeg forstår heller ikke at jeg aldri mer skal få nyte den deilige sexen vi hadde.

Over 14 år av livet mitt har jeg vært med deg min elskede, og nå må jeg stake ut en ny kurs alene, og det har jeg ikke gjort før.

Gud hvor jeg savner deg min elskede, og jeg håper du har det godt hvor hen du er.

Håper vi møtes igjen en dag på den andre siden.

Jeg elsket deg mer enn ord kan beskrive ❤

Anonymkode: 12f5e...86d

Var det du som mistet din kjære for 5 mnd.siden i kreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...