Gå til innhold

Hvilken dose menopur brukte du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva er din AMH og alder? Hvordan gikk det? 

 

Anonymkode: ef5a2...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk på 175 IU i 11 dager. Er 39 år og har AMH på 28,3. Fikk ut 8 egg (pluss en del tomme follikler), hvorav alle var modne og 7 ble befruktet. Alle 7 klarte seg og satte inn ett og fikk 6 på frys (ble gravid, men endte dessverre i MA). Veldig god uttelling med andre ord. 

Endret av Venterpåregnbuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på 300iu i 10 dager. Trigget med Otrivelle. 36 år. AMH på 3.3. Av 8 modne follikler fikk vi ut 5 egg. 3 fertilisert. 2 på frys.

Fikk ikke så mange egg ut, men det var egentlig et ganske godt resultat utifra hvor dårlig amh jeg har. :) Terningkast 4. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 Satte Første dose i går ca 22, den var på 300. Men syntes dette var litt vanskelig. Trodde jeg skulle ha den i magen i 8 sekunder og ferdig med og få sprøyta i magen

?! Men da så jeg at den bare var nedi 250. Ringte så legevakta som veiledet meg, satte resten når jeg fikk snakket med dem etter ca 20 min (håper det går greit?) når jeg så 0, DA tellte  i 8 sek m sprøyta i magen etter jeg  eller den kom til 0 tallet.  Er det sånn dere har gjort også? Fikk beskjed om og ta ultralyd til Fredag. Dagen skal jeg begynne med Fyremadel . Er jeg da ferdig med Menopur? Siden det står jeg skal starte med Fyremadel på morningen dagen etter ultralyd?

Anonymkode: d7519...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 Satte Første dose i går ca 22, den var på 300. Men syntes dette var litt vanskelig. Trodde jeg skulle ha den i magen i 8 sekunder og ferdig med og få sprøyta i magen

?! Men da så jeg at den bare var nedi 250. Ringte så legevakta som veiledet meg, satte resten når jeg fikk snakket med dem etter ca 20 min (håper det går greit?) når jeg så 0, DA tellte  i 8 sek m sprøyta i magen etter jeg  eller den kom til 0 tallet.  Er det sånn dere har gjort også? Fikk beskjed om og ta ultralyd til Fredag. Dagen skal jeg begynne med Fyremadel . Er jeg da ferdig med Menopur? Siden det står jeg skal starte med Fyremadel på morningen dagen etter ultralyd?

Anonymkode: d7519...c24

Dette med doser og varighet av behandling er 100% individuelt og du bør ikke sammenligne med andre sine behandlingsplaner. 

At du har satt dosen i 2 omganger går helt fint - ingen skade skjedd. Så det går bra. Du skal holde inne helt til hele dosen er inne og deretter holde sprøyten inne i magen. Helt normalt å syns det er vanskelig og skummelt første gang. 

Du får beskjed på UL hva du skal gjøre videre. 

Anonymkode: aea94...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...