Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ordentlige damer, som er single, og i alderen 50+/- som har høy sexlyst uten å være av typen evig rocka sizequeens? (De siste vet jeg finnes)

Altså oppegående vanlige damer uten mange forhold med flere barnekull bak seg, som bare av en eller annen grunn er singel, men fremdeles har lyst til å være med en ok mann som har høy lyst. 

Jeg er nysgjerrig på om dere finnes der ute et sted. Om alt er helt svart for menn i min alder.

Anonymkode: 19033...e2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi finnes, men jeg er betenkt på holdningen din der du utelukker flere barnekull. Det kan det være mange grunner til, og jeg ser ikke hvorfor det skulle være diskvalifiserende i seg selv. På min alder er uansett barna flyttet ut.

Anonymkode: 0cb10...a85

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi finnes, men jeg er betenkt på holdningen din der du utelukker flere barnekull. Det kan det være mange grunner til, og jeg ser ikke hvorfor det skulle være diskvalifiserende i seg selv. På min alder er uansett barna flyttet ut.

Anonymkode: 0cb10...a85

Det var kanskje fordomsfullt, men enda mer unødvendig og dumt, når jeg tenker meg om. Jeg mener det jeg skriver, men selvsagt hadde jeg lett gjort unntak dersom det er gode grunner, de kan det være flere av. Jeg etterspør høy lyst, da kan det være nettopp slike kvinner jeg søker. Høy lyst er ofte en årsak til at vi gjør feil valg av og til.

Anonymkode: 19033...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 2b71d...500

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes absolutt ja. Men hva er det du egentlig ønsker? Ei dame for bare sex/kos, eller ei du kan ha et skikkelig forhold til som inkluderer mye sex?

Min mann nærmer seg 60, jeg er 46. Fant hverandre for få år siden. Vi har mye sex. 

Anonymkode: 35351...d88

AnonymBruker
Skrevet

Vi finnes :) Jeg nærmer meg 47, men sliter med å finne det samme?  Så mulig vi bare leter på feil sted :)

Anonymkode: 65ba0...662

• Liker 2
Skrevet

Hva er din definisjon på høy sexlyst? Sex flere ganger om dagen? eller 4-5 ganger i uka (som også ses på som høyt av mange menn rundt 50 tydeligvis). Jeg er stort sett under sistnevnte kategori (gjerne mer i starten). Forutsett at sexen OG forholdet er bra selvfølgelig. Sexlyst er avhengig av hvordan du bidrar ellers i forholdet også, det er gjerne der mennene svikter og dreper kvinners sexlyst. Ved at vi blir tatt for gitt og må dra store deler av lasset i forholdet ellers alene. Når mannen feks trenger middagshvil når han kommer hjem fra jobb så får jeg som kvinne null lyst på sex når han våkner uthvilt senere på kvelden. For da har jeg gjort veldig mye i mellomtiden. Og om han i tillegg ikke viser særlig interesse for meg og mitt liv, ikke viser at han virkelig bryr seg om meg både i og utenfor senga = null sexlyst. Er et forhold bra, og man er kompatibel i forhold til sex så har man høyere sexlyst. Så om du stadig opplever at kvinnene har lite sexlyst ville jeg tatt en titt på deg selv om jeg va deg. Hva er fellesnevneren i forholdene du har prøvd? Er ikke det deg?

Så kommer selvfølgelig også utfordringer knyttet til sex når kvinnene kommer i overgangsalderen. Men nå er det såpass mye hjelp å få der, i tillegg til mange måter å ha et aktivt sexliv på, at det er fint løsbart så lenge begge er åpne for å finne gode løsninger sammen. Men der er vi også tilbake til det å ha et godt forhold med mye tilit og åpenhet.

Og du kommer ikke utenom at det fleste kvinner rundt 50 har fått barn i løpet av livet. Men flertallet har bare et kull. Og ofte er barna på vei ut av huset i den alderen. Verre med menn rundt 50, der er det flere som har små barn fortsatt. Hvis du søker kvinner som ikke har fått barn så har du selvfølgelig et begrenset utvalg.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Fine svar, tusen takk, håper på flere etter hvert. Jeg bare spurte ut fra hva jeg selv ville lett etter om jeg var singel.  Ut fra veldig få kriterier riktignok, veldig grovt sett.  Jeg ville bare lytte til markedet om alle tog var gått for en som meg i min alder. Hun jeg er sammen med mener hun ikke er så spesiell som jeg påstår hun er, og tror selv hun bare er en av mange kvinner. Jeg påsto at det var ikke noe marked for meg nå lenger.

Jeg ser at hun har rett i at det ikke er helt svart der ute, basert bare på alder og et par småting til i hvertfall. Men så har jeg unnlatt å ta med mye annet fint ved kjæresten som jeg vet er unikt for henne, så jeg har overhodet ikke falt i tanker om å bytte henne ut av disse svarene. Om de er aldri så interessante. Men det er godt å vite at det ser ut til å være noen der ute som kan plukke opp minst 20% av meg om jeg er så uheldig å miste hun jeg har nå. Men det skal jeg anstrenge meg for å unngå.

Jeg håper andre menn på min alder har nytte av, og får godt mot av denne tråden.

Anonymkode: 03918...389

Skrevet (endret)

Hvor ganmel er du, Ts?

Og hvorfor skulle ikke kvinner rundt 50 ha like stor variasjon over sexlyst som i alle aldere eller alle menn?

Du er veldig fordomsfull.

PS: Du tror andre menn har behov for å vite det samme som deg? Og har nytte av tråden? Hvorfor tror du det? Alle menn deler ikke dine fordommer.

Endret av Rotemor
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (2 timer siden):

Hva er din definisjon på høy sexlyst? Sex flere ganger om dagen? eller 4-5 ganger i uka (som også ses på som høyt av mange menn rundt 50 tydeligvis).

Høy sexlyst er for meg å være stort sett hele tiden mottagelig for intimitet og nærhet, som en eller maks to ganger i uka ender opp med at vi tar det ut gjennom noen gode timer med sex. Med intimitet og nærhet mener jeg kyss, berøringer, nærkontakt, klemming. Alt fra en god klem, en favn, til oralsex for kos først og fremst.

AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (6 minutter siden):

Hvor ganmel er du, Ts?

Og hvorfor skulle ikke kvinner rundt 50 ha like stor variasjon over sexlyst som i alle aldere eller alle menn?

Du er veldig fordomsfull.

PS: Du tror andre menn har behov for å vite det samme som deg? Og har nytte av tråden? Hvorfor tror du det? Alle menn deler ikke dine fordommer.

Det var da svært så opptatt du var av fordommer. Forveksler du ikke fordommer med meninger, som er ulik dine egne her kanskje? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne vært der, for noen år sida. Traff mannen min etter litt leting, så ikke nå mer.

Men...

-jeg hadde ikke vært keen på en mann mer enn to-tre pr unna min egen alder, og...tida mi er ytterst verdifull for meg, derfor ville jeg ha et svært forpliktende forhold med mye gjensidig innsats og mange morsomme opplevelser for å  gidde å bruke tid på det.

Jeg endte opp med ektemann i stedet, det passer meg godt.

Anonymkode: d499e...2c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det var da svært så opptatt du var av fordommer. Forveksler du ikke fordommer med meninger, som er ulik dine egne her kanskje? 

Nei. Jeg forveksler ikke ordene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir 50 i år. Ganske greit utdannet og har 2 barn fra tidligere med samme far. Høy sexlyst og er ikke rocka eller harry. Liker å ta vare på meg selv utseendemessig, holde meg i form og kle meg feminint. Får mye fin oppmerksomhet ennå 🙈  Jeg var singel og traff min kjære på nettet for 2 år siden. Så vi finnes 🥰

Anonymkode: 8fe51...b59

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor svarer du ikke på hvor gammel du selv er, Ts? At du søker kvinner +/-50 sier jo lite om din alder og hvilket marked som er der ute for deg. Ganske spesielt likevel å ha ønske om å undersøke markedet når man er i et forhold.

Som andre også sier, så virker det du skriver som om du har fordommer mot kvinner. Om du mener du ikke har fordommer mot kvinner i denne alderen, så burde du kanskje velge å uttrykke deg på en måte som ikke gir inntrykk av at du har slike fordommer. Bare en tanke...

Jeg er en oppegående, singel kvinne på 50, med høy sexlyst. Men skal jeg bli sammen med en mann så må det være gjennsidig tiltrekning på alle måter. Og en mann som gir inntrykk av å tilsynelatende ha fordommer mot kvinner på min alder og kvinners seksualitet, det er en mann som utelukker seg selv veldig raskt for min del.

Anonymkode: f20ff...36d

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høy sexlyst er for meg å være stort sett hele tiden mottagelig for intimitet og nærhet, som en eller maks to ganger i uka ender opp med at vi tar det ut gjennom noen gode timer med sex. Med intimitet og nærhet mener jeg kyss, berøringer, nærkontakt, klemming. Alt fra en god klem, en favn, til oralsex for kos først og fremst.

Det der er ikke høy sexlyst. Du søker noen som har fysisk berøring som sitt kjærlighetsspråk.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (1 minutt siden):

Det der er ikke høy sexlyst. Du søker noen som har fysisk berøring som sitt kjærlighetsspråk.

Spørsmålet var hva høy sexlyst var for meg. Skal du lære meg det? Jeg er ikke enig med deg her.

Jeg skjønner at det er mange skjær i sjøen når det gjelder eldre kvinner. Ikke nytt, men lærerikt likevel.  Vi gamle gubber er ikke like greie vi heller. 

Men det overrasker meg litt hvor mange fordommer dere har mot menn. Det hoper seg kanskje opp med årene, og dårlige erfaringer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmålet var hva høy sexlyst var for meg. Skal du lære meg det? Jeg er ikke enig med deg her.

Jeg skjønner at det er mange skjær i sjøen når det gjelder eldre kvinner. Ikke nytt, men lærerikt likevel.  Vi gamle gubber er ikke like greie vi heller. 

Men det overrasker meg litt hvor mange fordommer dere har mot menn. Det hoper seg kanskje opp med årene, og dårlige erfaringer. 

Alder er jo viktig da. Er nok ikke så mange damer på 50 som er interessert i en 62-åring eller 59-åring for den saks skyld. Hvorfor skulle de nå det?

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Engel said:

. Sexlyst er avhengig av hvordan du bidrar ellers i forholdet også, det er gjerne der mennene svikter og dreper kvinners sexlyst. Ved at vi blir tatt for gitt og må dra store deler av lasset i forholdet ellers alene. Når mannen feks trenger middagshvil når han kommer hjem fra jobb så får jeg som kvinne null lyst på sex når han våkner uthvilt senere på kvelden.

Det du beskriver her er jo klassisk parforhold problematikk som kanskje handler om mangel på kommunikasjon. At han er sliten etter jobb er normalt. Det kommer litt an på jobben da. Men man må ta fysiske behov og helse på alvor. Så hvis han får en lur, så er han opplagt på kvelden=sexlyst. Men da har du mistet sexlysten. Hvis han dropper hvilen så kan dere gjøre ting sammen (husarbeid, hobby el.) men da vil han sikkert være for sliten til slutt for god sex. Men da har du lyst fordi dere har vært sammen..  Sånt må kunne løses.

Så finnes det helt klart menn som både skal sove og slappe av på ettermiddagen og bare være våken nok til å spise maten din og få seg et nummer før han legger seg igjen. Det blir værre, men har trolig noe med helse og livsstil å gjøre. 

Anonymkode: 9a42c...cb1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alder er jo viktig da. Er nok ikke så mange damer på 50 som er interessert i en 62-åring eller 59-åring for den saks skyld. Hvorfor skulle de nå det?

... Nei si det.. Kjærligheten, kanskje? Eller ble det konseptet nedlagt en gang ved tusenårsskiftet? 

Anonymkode: 9a42c...cb1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...