Gå til innhold

Kjole i uhøytidelig vielse på rådhuset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til kjole jeg kan ha på meg? Føler det blir for mye med full brudekjole osv. Vi skal vies i rådhuset, kun barna og oss, og våre foreldre som vitner tilstede. Skal ha en bedre middag ute etterpå, ellers har vi ikke behov for større feiring. Hva hadde du på deg når du giftet deg i rådhuset?😅

Anonymkode: f267b...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har tips til kjole jeg kan ha på meg? Føler det blir for mye med full brudekjole osv. Vi skal vies i rådhuset, kun barna og oss, og våre foreldre som vitner tilstede. Skal ha en bedre middag ute etterpå, ellers har vi ikke behov for større feiring. Hva hadde du på deg når du giftet deg i rådhuset?😅

Anonymkode: f267b...6be

En enkel/stilren kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bunad

Anonymkode: 68e5c...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brudekjole i hvitt. Seremonien er høytidelig og tøtende.

Anonymkode: bca16...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brudekjole. Den var ganske enkel (ikke noe slep og sånt), men det var ikke fordi vi gifta oss borgerlig. Seremonien der er like høytidelig som i kirken, bare uten Gud ;) 

Hvis dere vil holde det enklest mulig, ville jeg gått for bunad, om du har det, eller en penkjole du kan bruke flere ganger.

Anonymkode: 8e893...946

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ca samme opplegg minus barn. Jeg hadde på meg en knelang hvit blondekjole, bestilt på zalando, men ordnet håret og sminke og fine sandaler. Var glovarmt den dagen så traff greit.  

Anonymkode: 36b38...730

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunad

Anonymkode: 967e7...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på meg en sort, kort og trang kjole ;) 

Fordi det er meg. 

Anonymkode: bf009...be6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha brudekjole så ta brudekjole! Jeg hadde lett gjort det, kanskje ikke den største prinsesse type ballkjolen men en litt mer nett og elegant. 

Anonymkode: 63177...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde egentlig lyst å ha en svart kjole, fordi det er mest meg og var på vinteren. Men mannen min synes det var litt trist, så da ble det er knelang hvit kjole og boots til. Kjolen kan jeg bruke i senere anledninger og på jobb :)

Anonymkode: c5156...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha hvit kjole eller er farge ok? Foretrekker du lang eller kort?

Anonymkode: 68e0f...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 20.51):

Noen som har tips til kjole jeg kan ha på meg? Føler det blir for mye med full brudekjole osv. Vi skal vies i rådhuset, kun barna og oss, og våre foreldre som vitner tilstede. Skal ha en bedre middag ute etterpå, ellers har vi ikke behov for større feiring. Hva hadde du på deg når du giftet deg i rådhuset?😅

Anonymkode: f267b...6be

En hvit, lett sommerkjole til rett under kneet. Vi giftet oss i juli, så det var helt passelig. Hadde en blomst i håret som eneste pynt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...