Gå til innhold

Noen som har vært i Villajoyosa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser så pent ut der, med de fargerike husene. Er det et sted verdt å reise til? Jeg er glad i strandliv og god mat, også er det greit at det er noe å finne på i nærheten. Voksen dame 40+, ingen barn som skal være med. Tips til hotell, gjerne med basseng? Ser på booking.com at det er flere som ser bra ut, men kjekt å få tips fra noen som har vært der. 

Anonymkode: beb1e...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*bump*

Anonymkode: beb1e...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært "innom" der, da jeg var ledsager for bruker som var på Solgården. Fikk dessverre ikke sett særlig av byen, men det var veldig fint nede ved stranden ja. Har null peiling på mat og uteliv der, dessverre. Personlig hadde jeg nok valgt en annen plass å reise til, tror jeg, det lille jeg så av plassen ropte ikke "kom tilbake!"

Anonymkode: 5cfd9...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har bare vært "innom" der, da jeg var ledsager for bruker som var på Solgården. Fikk dessverre ikke sett særlig av byen, men det var veldig fint nede ved stranden ja. Har null peiling på mat og uteliv der, dessverre. Personlig hadde jeg nok valgt en annen plass å reise til, tror jeg, det lille jeg så av plassen ropte ikke "kom tilbake!"

Anonymkode: 5cfd9...3e4

Oi, såpass ja! Har lest at det er rolig, men ellers finner jeg ikke så mye. Tror jeg heller reiser til Sitges igjen, der er jeg kjent og det er litt mer å gjøre  :) 

Anonymkode: beb1e...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig men ikke allverdens å finne på. Om jeg husker rett er det strand med rullestein.

Anonymkode: 26427...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sted, romantisk med de fargerike husene. Flere små gode plasser for mat og drikke. Blant annet helt fremst i midten er det en norsk dame og hennes mann som driver en fantastisk restaurant, nydelig sted og god mat. 

Stranda er stor, romslig, fine bade og solemuligheter. 
 

Utelivet vet jeg lite om, da det ikke er det som har stått på agendaen med små barn. 
Er kort vei til Benidorm med taxi eller Allicante. 

Anonymkode: 07908...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...