Gå til innhold

Har joggebuksene (for herre) også endret fasong... ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å begynne å trene litt, for første gang på 20 år, så skulle kjøpe en joggebukse, og gikk derfor til noen av de større kjente kjedene for å prøve noen. Har fått med meg at jentenes trenings "bukser"nå til dags "skal" vise eksakt fasong for intimområder, eksakt form på vagina og rumpe skal synes tydelig for alle rundt, av uviss årsak, men det plager ikke meg mye siden jeg ikke er jente så de får holde på som de vil, men ble rett og slett sjokkert over at herrebuksene virket ha samme problematikk, i litt mindre grad. Er så lite "fritt" stoff foran så "kroppsdeler" vises veldig tydelig gjennom stoffet.... Som om noen er tom for stoff på fabrikken eller noe, merkelige saker..... Ja en kan alltids se konturer det kunne en i gamle dager også, men pleide da virkelig å være mer "rom" foran så ekstra stoff og andre ting ble litt blandet sammen så en ikke så helt "hva som var hva" som regel, med mindre jeg husker feil ??

Er det jeg som bare husker feil, eller har herrebuksene endret fasong? Og hvor får en tak i joggebukser med litt "rom" foran? :P 

Anonymkode: 2b0b8...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange flere ulike modeller nå, du har kanskje vært «uheldig» i modellen du valgte.

 

Anonymkode: df7bc...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mange flere ulike modeller nå, du har kanskje vært «uheldig» i modellen du valgte.

 

Anonymkode: df7bc...d7f

Ok, kan muligens ha noe med at jeg er blitt litt "feitere" med årene også, så kanskje jeg må ha en modell for feite folk så det blir mer "rom" til kroppen, kan jo ta det som oppfølgingsspørsmål hvor kjøper "feite" folk herre joggebukser?

Anonymkode: 2b0b8...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite folk kjøper sikkert på Cubus eller Dressmann! 

Anonymkode: 2b0e2...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du har relativt slim fit joggebukser, som du ser på syltynne ungdommer, nesten som tights. Fra blant annet Nike og Adidas. Men begge disse produsentene har også baggy og komfortable joggebukser. Og det har sikkert andre også. Forskjellige modeller. Bare veldig mange i disse to merkene her jeg bor. Og Puma. 

Anonymkode: 638de...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spesielt beskrivelse TS men ja, også joggebukser for menn har også blitt mer "slim fit", altså tettsittende æ, sammenlignet med for 20 år siden. Stoffet har også blitt mye tynnere, hvis du sammenligner med en f.eks. Bula-joggebukse fra tidlig 2000-tallet.

Det er rett og slett mote som har endret seg men vil du ikke det, min beste tips er å se etter merker som ikke følger trender. F.eks. joggebukser fra Sparkjøp er fortsatt like vide.

Anonymkode: f5120...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale disse:

https://trimtexstore.no/products/trainer-2-0-pants-tx-men?_pos=1&_fid=42501e2f5&_ss=c

De sitter ganske tight så er gode å løpe i, men har litt annet stoff foran så ikke alt vises. Passer også i forskjellig vær og vind, så gode nå på våren.

Også løp i det du er komfortabel i, folk bryr seg ikke så mye, en føler mest på det selv. 

 

Anonymkode: a38eb...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...