Gå til innhold

langdistanse-forhold


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Her er det ti timers kjøretur mellom. Med jobber og unger i tillegg så er det jo litt av et puslespill for å få til å treffes. Men vi har klart å få det til omtrent en gang i måneden, og det synes jeg ikke er verst alt tatt i betraktning. Og så hadde vi flere uker sammen i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi bor 7 timer unna med tog, 1 time med fly.. men begge har det travelt, så vi sees vel bare annenhver mnd omtrent, og da er det 2 - 3 dager vi får vært sammen, og det er kjempe fint då. men skulle ønske jeg kunne treffe ham oftere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest kristine

Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over et halvt år. Og vi er kjempe forelsket. Er sammen nesten hver dag og klarer nesten ikke en natt uten hverandre. Men så fikk jeg nettopp vite at han skal flytte til australia i 2 år og ta master. Jeg vet ikke hvorfor men klarer ikke slutte å gråte og være trist. Det er et år til,men orker ikke tanken på å ikke kunne være sammen med han. 2 år er veldig lenge,han kommer hjem om sommern. Noen som har vært eller er i samme situasjon.?. Jeg er så lei meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1,5 år nå. Han bor i USA og jeg bor i Norge. Vi begynner begge på studiene nå og bortsett fra at jeg har tenkt til å ta et utvekslingsår i USA er det ingen mulighet for at vi kan flytte sammen før om 5 år. Han var her i Norge i tre måneder i jula og jeg var der i sommer.

Det er tøft, men hvis du vet i hjertet ditt at det er verdt det, så er det antakeligvis verdt det. Vi snakker sammen hver dag på Skype og det hjelper litt. Jeg går rundt med et konstant savn av han, men begynner å forstå at jeg bare må gjøre det beste ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen er i marinen, jeg bor i England nå.

Jeg ser han enten ca annenhver helg. Jeg flytter mulig til Wales fordi det vil gi oss hele.. 10-12 timer ekstra hver helg som han slipper å resie. Med jevne mellomrom (som nå) blir han borte lenger, som 2 -3 mnd.. men det er max en gang i året.. Han kommer hjem nå på lørdag <3

Jeg bytter også jobb nå for å slippe å eventuelt måtte jobbe når han er hjemme. Nå jobber jeg som bartender og det passer dårlig når han har fri kun helger som regel og ferier selvfølgelig.

Man må være instilt på å legge litt ekstra i det..

mye kommer an på hvor trygg du er på forholde og hvor trygg du er på deg selv også om dere klarer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest ragnarok

Fri familie er et kjempe tips.

Jeg betaler litt 50kr måneden eller noe + det jeg bruker til andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...