Gå til innhold

Hvis du skulle ha flyttet til et annet land i et par måneder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle ha bodd et eller annet sted utenfor Norge i 2-3 måneder, hvor ville det ha vært og hvorfor? 

Anonymkode: f21ae...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danmark, høres sikkert kjedelig ut men jeg trives alltid godt der.

Anonymkode: c4370...150

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på når, og hva jeg ønsket å gjøre der. Og økonomi. 

Har blant annet bodd i London, Paris og i Spania. I vinterhalvåret er det veldig godt med varmen. Men storby vil nok være min favoritt for denne lengden på opphold. Da blir du virkelig kjent i byen. Samtidig koster det gjerne en del mer. Høyest på lista mi nå står nok Tokyo eller New York. Lombok (Indonesia), frister og, men da maks en måned ellers blir det for ensformig. 

Anonymkode: c9238...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UK eller Irland. Elsker England, Skottland og Irland. Lengter etter å dra dit igjen, har ikke vært der siden før pandemien. Blir helt rørt omtrent av å se bilder eller video som foregår der fordi jeg savner det sånn, haha!

Anonymkode: a4650...bb7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømstad. Hadde møtt så mange kjente på butikken.

Anonymkode: 3ca03...6cf

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten Florida - USA eller Pula - Kroatia

Anonymkode: 1792d...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne kanskje vært hvor som helst for en så kort periode. Det er jo mer som en lang ferie? 

Blir noe annet om det er snakk om lengre tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En storby i Asia. Singapore, Hong Kong, Bangkok, eller Manila.

Anonymkode: f66a8...453

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island eller New Zealand. Bryr meg ikke om storbyer eller uteliv. 

Anonymkode: 9774a...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, usa. Vi holder allerede på å planlegge å være i usa 1-2 måneder. Oppleve litt forskjellige ting på hver vår «bucket list»

Argentina har vi også planer om å være i 1-2 mnd en gang pga familie der

Spania har vi tilgang på et hus når og så mye vi vil så der har vi allerede vært mye (6 uker sist gang vi var der) og familien min er svensker så har bodd på sommarstugan hele sommerferien i flere år

Ellers er jo ikke et par mnd mer enn en ekstra lang ferie så man får jo ikke oppleve å virkelig bo i et annet land, bare oppholde seg der midlertidig

Anonymkode: b4f75...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbringer for tiden vinteren i varmere strøk, men er turist men flytter i praksis desember til mars.
Vinterstid er det jo varmen som lokker, men om sommeren så foretrekker jeg norge. Om jeg skulle "flyttet" om sommeren kunne Irland, Danmark, Canada, deler av USA og de baltiske landene vært fristende. 

Anonymkode: ef28e...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted i "Sydenland". Jeg har psoriasis som blir bedre/bra med sol og saltvann. Gjerne et sted med en familievennlig naturiststrand i området siden jeg liker å sole meg naken. To måneder blir jo litt som en lang ferie. Så kunne nok tenkt meg Kreta/Hellas/Spania/Kroatia en periode på året med temperaturer på 22-25ish grader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tilbringer for tiden vinteren i varmere strøk, men er turist men flytter i praksis desember til mars.
Vinterstid er det jo varmen som lokker, men om sommeren så foretrekker jeg norge. Om jeg skulle "flyttet" om sommeren kunne Irland, Danmark, Canada, deler av USA og de baltiske landene vært fristende. 

Anonymkode: ef28e...f52

Hvor i varmere strøk er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tokyo
Seoul
London
Berlin
Amsterdam

Anonymkode: c4940...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhenen, i Nederland. Pytteliten plass der det skjer minimalt, men man er en togtur unna det meste ❤️

Anonymkode: 2c4bc...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokyo eller Spania. Vurderer to måneder i Tokyo om ikke så lenge.

Anonymkode: c8eae...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferie eller jobb?

Men egentlig samme svaret uansett: London. Mat, aktiviteter, kulturliv, som utgangspunkt for reising i Storbritannia.

Anonymkode: 00347...48b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd og arbeidet mange år i utlandet. Skulle jeg gjort det igjen ville jeg valgt litt motsatt av der jeg bodde. Ville bodd et rolig sted der det ikke var så varmt. I en liten by i i Frankrike, Italia eller Skottland.

Anonymkode: 3c0c8...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange sier Skottland, jeg ble så glad i Skottland at jeg har bodd her i åtte år, så det hadde vært på lista mi om jeg ikke bodde her 😅

Anonymkode: c8eae...66b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...