AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg er så drittlei av at Temu alltid dukker opp når jeg søker etter et produkt jeg vil kjøpe. Feks, i dag søkte jeg etter «stativ til planter», og neste alle søkeresultatene var Temu. Jeg er ikke interessert i kjøpe noe som helst på Temu, og nettbutikken er helt elendig. Har noen noe tips? Anonymkode: edcb9...c02 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Del Skrevet 26. februar 2024 Tror du kan blokke nettsteder fra forskjellige enheter? Ikke sikker asså men tenker ja i 2024 Anonymkode: 7a5dd...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg har ikke svar, men vil følge med svarene du får her, for det irriterer meg veldig og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Del Skrevet 26. februar 2024 Om du bruker Chrome kan du i hvert fall laste ned extensions som feks. uBlock eller Block Site Anonymkode: 356b1...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg har prøvd alt mulig men ikke fått det til på min iPhone med Safari. Hvorfor er Temu 95 % av shopping resultatene? Hvor blir det av norske nettbutikker? Anonymkode: edcb9...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dried Mangoliano Skrevet 28. februar 2024 #6 Del Skrevet 28. februar 2024 Har fått det til på android mobil i chrome ganske nylig. Var faktisk nettopp Temu jeg ville blokkere. Litt usikker på akkurat hvordan. Men prøv de små vertikale prikkene på søkeresultatene, så kommer du til et "Ad center", velg en Temu-annonse og så "Block ad" eller "View less". Mener jeg fant et valg om å blokke alt fra Temu en eller annen plass. Synd at google søkeresultater har blitt dårligere de siste årene. Både shopping, men også artikler som bare er skrevet for å generere trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 28. februar 2024 #7 Del Skrevet 28. februar 2024 uBlacklist (google.com) fungerer ypperlig med Edge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #8 Del Skrevet 29. februar 2024 Siden vi er mange som lurer på det samme så limer jeg inn denne løsningen for Safari/iPhone: Trykk på de tre prikkene som står rett over annonsene (til høyre). Da får du muligheten til å blokkere annonser. Da jeg blokkerte én Temu-annonse forsvant alle. ☺️ Anonymkode: 341bc...cd9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #9 Del Skrevet 29. februar 2024 Samme med fruugo Anonymkode: 018e8...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 29. februar 2024 #10 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) Man kan også ekskludere spesifikke ord. Du kan for eksempel prøve å søke etter Donald i google. Da dukker det opp veldig mye Donald fra Andeby. Slenger du på en "minus" og Duck (altså google: donald -duck) får du filtrert bort alt som inneholder Duck, og da ender man opp med Trump Man kan også bruke " ", dette vil tvinge Google til å levere søketreff med nøyaktig det som står inni anførselstegnene Endret 29. februar 2024 av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå