Gå til innhold

krem o.l til brysvorter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

for å holde dem stive altså... fins det??? hehe.. er ikke det at jeg vil gå rundt med stive brystvorter hele tiden, men føler faktisk at puppene mine får en helt annen form når de er stive, mer runde liksom, istede for bananpupper! hehehe... noen som vet om det fins noe sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om krem som gir deg stive brystvorter. Trodde kanskje du hadde såre brystvorter, da finnes det jo mye man kan smøre på.

Det eneste jeg har hørt om (bortsett fra brystpumpe) må være dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få de stive ,og pensle de med klar neglelakkk.

Bare til spesielle anledninger da.

Det hørtes jammen ut som en fin måte å ødelegge huden på :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes en krem, men J.Lo har en egen assistent som klyper henne i brystvortene før hun skal spille inn musikkvideoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det finnes en krem, men J.Lo har en egen assistent som klyper henne i brystvortene før hun skal spille inn musikkvideoer.

:overrasket: En egen til BARE det formål? Herregud, må være enkelt å jobbe hos hun da, jeg kan f.eks. hente avisen to ganger daglig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fasinerende diskusjon; isbiter er jo et velkjent gammelt fjortis triks (fjortiser er jammen forut for sin tid - ingen fjortiser som har bananpupper, vel??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fasinerende diskusjon; isbiter er jo et velkjent gammelt fjortis triks (fjortiser er jammen forut for sin tid  - ingen fjortiser som har bananpupper, vel??)

skal vel ikke akkurat være en diskusjon da...det var vel et spørsmål som trengte svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...