Gå til innhold

Hvorfor informerer instagram meg om at tidligere psykolog er der?


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Det er så rart at det kommer opp hele tiden. Det over åtte år siden jeg hadde noe med vedkommende å gjøre 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pipaluk skrev (På 24.2.2024 den 18.29):

Det er så rart at det kommer opp hele tiden. Det over åtte år siden jeg hadde noe med vedkommende å gjøre 🤔

Du har nok gitt instagram/en annen Meta-plattform tilgang til kontaktlisten din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ti10
Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Du har nok gitt instagram/en annen Meta-plattform tilgang til kontaktlisten din.

Jeg får også opp fjerne bekjente (noen veldig fjerne) opp som forslag selv om jeg ikke har gitt noen tilgang til noen kontaktliste. Jeg har ikke engang noen kontaktliste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (13 minutter siden):

Jeg får også opp fjerne bekjente (noen veldig fjerne) opp som forslag selv om jeg ikke har gitt noen tilgang til noen kontaktliste. Jeg har ikke engang noen kontaktliste. 

Du har ingen kontaktliste på telefonen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (30 minutter siden):

Jeg får også opp fjerne bekjente (noen veldig fjerne) opp som forslag selv om jeg ikke har gitt noen tilgang til noen kontaktliste. Jeg har ikke engang noen kontaktliste. 

Den ga du tilgang til da du opprettet konto hos meta/Facebook. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (9 timer siden):

Du har nok gitt instagram/en annen Meta-plattform tilgang til kontaktlisten din.

Da er det rart at det ikke dukker opp flere folk som jeg har hatt på lista. Men kanskje de ikke er aktive på Instagram? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest ti10
NenehGoji skrev (På 26.2.2024 den 3.49):

Du har ingen kontaktliste på telefonen? 

Nei, jeg er notorisk dårlig til å lagre tlf.nr. Gjør det aldri. Trenger det ikke, anropslisten er jo der. Og det er ikke disse som kommer opp som forslag.

Og så er det rart at folk jeg faktisk har en del kontakt med, ikke kommer opp som forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For min del holder at jeg har lagret nummeret en gang i tiden eller mailet med noen for flere år siden, så kan de dukke opp som følgeforslag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...