Gå til innhold

Kan noen spå meg og?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror du kommer til å finne ut at han faktisk gjør det med vilje. Altså ikke at han med vilje skaper dårlige følelser hos deg, men at han forstår at han gjør det, og ikke bryr seg om det. Det er en fare for at hans overbevisning om at det er greit at han behandler deg sånn smitter over på deg, og du begynner å tro at du er mindre verdt, at du må tåle å bli satt sist, at du skal leve med å være den som og tåler, istedenfor at det blir et likeverdig forhold.

Jeg foreslår at du begynner å skrive dagbok, skriv ned hver gang du har vært med han hvordan du hadde det hva du følte, hva deg ga deg. Så kan du etterhvert lese igjennom og se om du synes det i det hele ser ut som om dette forholdet gir deg mest positivt eller negativt.

Men, når det er sagt, jeg er veldig redd for at du kan bli manipulert til å bare venne deg mer og mer til å bli behandla dårlig også tenke at sånn skal det være. Ikke la deg bli gaslighted. Hold deg våken!

Anonymkode: 687a5...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror du kommer til å finne ut at han faktisk gjør det med vilje. Altså ikke at han med vilje skaper dårlige følelser hos deg, men at han forstår at han gjør det, og ikke bryr seg om det. Det er en fare for at hans overbevisning om at det er greit at han behandler deg sånn smitter over på deg, og du begynner å tro at du er mindre verdt, at du må tåle å bli satt sist, at du skal leve med å være den som og tåler, istedenfor at det blir et likeverdig forhold.

Jeg foreslår at du begynner å skrive dagbok, skriv ned hver gang du har vært med han hvordan du hadde det hva du følte, hva deg ga deg. Så kan du etterhvert lese igjennom og se om du synes det i det hele ser ut som om dette forholdet gir deg mest positivt eller negativt.

Men, når det er sagt, jeg er veldig redd for at du kan bli manipulert til å bare venne deg mer og mer til å bli behandla dårlig også tenke at sånn skal det være. Ikke la deg bli gaslighted. Hold deg våken!

Anonymkode: 687a5...6e9

Hvem er det du svarer? Meg eller noen av de andre? 

-Ts

Anonymkode: 0dcab...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påan igjen, med ser du noen kjæreste i nær fremtid, skulle så gjerne ha prøvd det igjen, selv om jeg vegrer meg. Hvordan er det med jobb, er mye turbulens der jeg jobber nå, holde jeg ut?

Anonymkode: 7a8f9...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort studier på dette. De konkluderer alle med at spådommer ikke fungerer (duh), og at de som tror på slikt har under gjennomsnittet lav intelligens. Men hvis en er dum nok til å tro på spådommer, forstår man vel sikkert heller ikke betydningen av vitenskap....

Anonymkode: a44ed...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er gjort studier på dette. De konkluderer alle med at spådommer ikke fungerer (duh), og at de som tror på slikt har under gjennomsnittet lav intelligens. Men hvis en er dum nok til å tro på spådommer, forstår man vel sikkert heller ikke betydningen av vitenskap....

Anonymkode: a44ed...f78

Kombo, smartingen.

Anonymkode: 0dcab...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror du kommer til å finne ut at han faktisk gjør det med vilje. Altså ikke at han med vilje skaper dårlige følelser hos deg, men at han forstår at han gjør det, og ikke bryr seg om det. Det er en fare for at hans overbevisning om at det er greit at han behandler deg sånn smitter over på deg, og du begynner å tro at du er mindre verdt, at du må tåle å bli satt sist, at du skal leve med å være den som og tåler, istedenfor at det blir et likeverdig forhold.

Jeg foreslår at du begynner å skrive dagbok, skriv ned hver gang du har vært med han hvordan du hadde det hva du følte, hva deg ga deg. Så kan du etterhvert lese igjennom og se om du synes det i det hele ser ut som om dette forholdet gir deg mest positivt eller negativt.

Men, når det er sagt, jeg er veldig redd for at du kan bli manipulert til å bare venne deg mer og mer til å bli behandla dårlig også tenke at sånn skal det være. Ikke la deg bli gaslighted. Hold deg våken!

Anonymkode: 687a5...6e9

Takk igjen for svar. Jeg må si at jeg ikke på noen måte er så ille som du beskriver. Han er ikke manipulerende i det hele tatt. Han kan være litt tankeløs og lat til tider, men han er en god mann som bare vil både meg vel og andre vel. Jeg ser det på måten han behandler andre rundt seg også. Rolig, snill og behagelig mann. Jeg derimot kan være ganske overtenkende, og har en del usikkerhet i meg fra gammelt av som lett kan bli trigget. Han har aldri behandlet meg dårlig, han er alltid respektabel. Det er mer snakk om ulikheter emosjonelt, at vi trenger tid på å lære hverandre å kjenne, lære hverandres behov å kjenne osv. Vi har hatt noen gode samtaler siden sist jeg skrev i denne tråden, og jeg syns vi allerede har kommet et stykke lenger på vei. Det føles bedre nå. 
 

Men du skriver bl.a at jeg må tåle å bli satt sist. Det er noe i nettopp det. Han har et barn, som selvfølgelig kommer aller først. Planlegging rundt når han skal være sammen med barnet, spesielt i ferier og helligdager, kan drøye med å komme på plass. Han og eksen samarbeider godt, men planene kommer sent på plass, sånn at jeg alltid må se an før vi to kan legge planer sammen. Her må jeg liksom ta det jeg får, hvis jeg skal få litt alenetid med han. Han har også en bror m/familie, som nå f.eks, skal komme og låne hytta til kjæresten i påsken, i 6 hele dager. Da har vi to dager igjen til å være sammen der bare oss to. Det er for trangt der for oss å være der sammen alle sammen. Dette er bare et eksempel, men det er kanskje her det ligger det du ser, at jeg må tåle å komme sist i sånn type planlegging. Litt kjipt er det jo. 

Men det med dagbok var lurt. Litt redd for å skrive noe sånt som kan finnes og leses av han eller andre, men jeg skal uansett følge med i fortsettelsen på hvordan dette utvikler seg. Jeg lar meg ikke manipulere, og har jeg det ikke bra i lengden, så blir jeg ikke værende. Men akkurat nå føles det litt bedre, så jeg velger å håpe og tro på positivt utfall😊

Anonymkode: 8df88...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel, jeg, Ts, spør igjen:

Ønsker å vite hvordan det går både innen kjærlighet, jobb og økonomi? 
 

Tusen takk om du tar deg tid ❤️

Anonymkode: 0dcab...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 3.3.2024 den 19.02):

Hvordan spår man noen som opptrer helt anonymt? Lurer genuint.

Jeg lurer også på det - også helt genuint.

Jeg skal legge til at jeg har veldig liten tro på sånt, men er utrolig nysgjerrig hvordan man greier å spå noen gjennom internett uavhengig om de er bak anonymbruker eller et nick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...