AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Ønsker i så fall å vite hvordan det går både innen kjærlighet, jobb og økonomi? Tusen takk om du tar deg tid ❤️ Anonymkode: 0dcab...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Ingen? Anonymkode: 0dcab...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar (endret) Romanse: Queen pent RX og ten wands RX ( ser ikke noe tegn på ny romanse de nesten månedene) Om du er dronning mynter RX så virker det som du vil fokusere på deg selv og ivareta deg selv bedre, de neste månedene. Og så er det er råd om å dele dine byrder med andre. La folk hjelpe litt. Jobb: 3 mynter Her er det fremgang og læring ved hjelp av team effort. Du jobber best i team med andre. Økonomi: 2 pent RX. Sliter du med å betale regningene?🤔 Det du skal gjøre er ihvertfall ikke å bruke masse penger på dilldall. Du skal organisere og rydde opp i hvordan du bruker penger. Endret 26. februar av lillevill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar lillevill skrev (36 minutter siden): Romanse: Queen pent RX og ten wands RX ( ser ikke noe tegn på ny romanse de nesten månedene) Om du er dronning mynter RX så virker det som du vil fokusere på deg selv og ivareta deg selv bedre, de neste månedene. Og så er det er råd om å dele dine byrder med andre. La folk hjelpe litt. Jobb: 3 mynter Her er det fremgang og læring ved hjelp av team effort. Du jobber best i team med andre. Økonomi: 2 pent RX. Sliter du med å betale regningene?🤔 Det du skal gjøre er ihvertfall ikke å bruke masse penger på dilldall. Du skal organisere og rydde opp i hvordan du bruker penger. Hadde du kunnet lese meg også, om du har tid? Lurer på om jeg er på rett vei i forhold til kjærligheten? Og lurer på om muskelsmertene i kroppen roer seg litt utover våren og sommeren? Tusen takk, om du vil prøve😊 Anonymkode: 8df88...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du kunnet lese meg også, om du har tid? Lurer på om jeg er på rett vei i forhold til kjærligheten? Og lurer på om muskelsmertene i kroppen roer seg litt utover våren og sommeren? Tusen takk, om du vil prøve😊 Anonymkode: 8df88...cf6 Ja det er noen du allerede snakker med nå? Jeg vet ikke om dette er en person det blir noe varig med og som alltid så er det fint å gi det tid og bli kjent. Ikke være naiv. Hva er det med muskelsmerter? Hva kan gjrøes med det? Det kan være fint å stresse ned ihvertfall. Kan du trene, svømme og sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar lillevill skrev (Akkurat nå): Ja det er noen du allerede snakker med nå? Jeg vet ikke om dette er en person det blir noe varig med og som alltid så er det fint å gi det tid og bli kjent. Ikke være naiv. Hva er det med muskelsmerter? Hva kan gjrøes med det? Det kan være fint å stresse ned ihvertfall. Kan du trene, svømme og sånt? Ja jeg er i et litt nytt forhold, har vært sammen i fire mnd, datet i 6-7 mnd. Mye er bra, andre ting stusser jeg over, så lurte bare på om du så om jeg var på rett vei med dette, at det gradvis vil føles bedre når vi blir bedre kjent og får snakket om ting og tang osv? Kroniske muskelsmerter, fibromyalgi og senebetennelser, alt er prøvd av ulike behandlingsmuligheter gjennom mange år, så nå er det lenge siden jeg har gått til noe behandling. Kan gå rolige turer, men ikke trene på annen måte, pga fibromyalgien. Det er også testet ut på ulike måter over lengre tid, og jeg blir bare verre av det. Prøver å stresse ned😅 Tusen takk❤️ Anonymkode: 8df88...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. februar #7 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja jeg er i et litt nytt forhold, har vært sammen i fire mnd, datet i 6-7 mnd. Mye er bra, andre ting stusser jeg over, så lurte bare på om du så om jeg var på rett vei med dette, at det gradvis vil føles bedre når vi blir bedre kjent og får snakket om ting og tang osv? Kroniske muskelsmerter, fibromyalgi og senebetennelser, alt er prøvd av ulike behandlingsmuligheter gjennom mange år, så nå er det lenge siden jeg har gått til noe behandling. Kan gå rolige turer, men ikke trene på annen måte, pga fibromyalgien. Det er også testet ut på ulike måter over lengre tid, og jeg blir bare verre av det. Prøver å stresse ned😅 Tusen takk❤️ Anonymkode: 8df88...cf6 Jeg får et kort om romanse ja, men ikke giftemål. Du snakket om ting du stusset over. Ta det som læring og finn ut om det er akkurat en sånn partner du trenger. Vi kan aldri forandre en person, men det er fint om begge er innstilt på at man strekker seg litt for å imøtekomme den andre på behov og ønsker. Og ja virket som stress var ganske viktig å passe på i ditt tilfelle. 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar 5 hours ago, lillevill said: Romanse: Queen pent RX og ten wands RX ( ser ikke noe tegn på ny romanse de nesten månedene) Om du er dronning mynter RX så virker det som du vil fokusere på deg selv og ivareta deg selv bedre, de neste månedene. Og så er det er råd om å dele dine byrder med andre. La folk hjelpe litt. Jobb: 3 mynter Her er det fremgang og læring ved hjelp av team effort. Du jobber best i team med andre. Økonomi: 2 pent RX. Sliter du med å betale regningene?🤔 Det du skal gjøre er ihvertfall ikke å bruke masse penger på dilldall. Du skal organisere og rydde opp i hvordan du bruker penger. Jeg sliter ikke med å betale regningene, har noen millioner i fond og sparekonto, men de varer jo ikke evig 🥺 Anonymkode: 0dcab...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg sliter ikke med å betale regningene, har noen millioner i fond og sparekonto, men de varer jo ikke evig 🥺 Anonymkode: 0dcab...27f Tolker ikke 2 of Coins som at du blir, eller er fattig, det handler i denne settingen om balansering av penger - gjerne under litt ubalanse og/eller tvil. Sannsynligvis finner du det utfordrende å balansere hvordan du skal bruke pengene, og dersom det gjelder fremtiden er det dette i nær fremtid. Det sier ingenting om at du blir fattig Anonymkode: b2e29...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar lillevill skrev (2 timer siden): Jeg får et kort om romanse ja, men ikke giftemål. Du snakket om ting du stusset over. Ta det som læring og finn ut om det er akkurat en sånn partner du trenger. Vi kan aldri forandre en person, men det er fint om begge er innstilt på at man strekker seg litt for å imøtekomme den andre på behov og ønsker. Og ja virket som stress var ganske viktig å passe på i ditt tilfelle. 🤷 Tusen takk❤️ Vi er midt i 40-årene, tror ikke giftemål nødvendigvis er noe jeg ser for meg, men ønsker jo en livspartner. Jeg har tenkt som du skriver, at jeg skal ta dette som læring. Det er en del ting av det jeg ser etter i et forhold og i en partner som ikke er tilstede her, og derfor klarer jeg foreløpig ikke lande i forholdet. Ønsker jo at vi skal få det til, men for å komme dit må mange samtaler tas, og noen ting må endres, og det er jeg usikker på om han får til. Når du skriver «romanse, men ikke giftemål», mener du i praksis «kort romanse, ikke livspartner»? Anonymkode: 8df88...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Del Skrevet 27. februar Hva er forøvrig «dill dall»? 👀 Anonymkode: 0dcab...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. februar #12 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er forøvrig «dill dall»? 👀 Anonymkode: 0dcab...27f Ting du ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. februar #13 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tolker ikke 2 of Coins som at du blir, eller er fattig, det handler i denne settingen om balansering av penger - gjerne under litt ubalanse og/eller tvil. Sannsynligvis finner du det utfordrende å balansere hvordan du skal bruke pengene, og dersom det gjelder fremtiden er det dette i nær fremtid. Det sier ingenting om at du blir fattig Anonymkode: b2e29...3a5 Takk, godt sagt. Balansering av pengebruk ja, det er helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. februar #14 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tusen takk❤️ Vi er midt i 40-årene, tror ikke giftemål nødvendigvis er noe jeg ser for meg, men ønsker jo en livspartner. Jeg har tenkt som du skriver, at jeg skal ta dette som læring. Det er en del ting av det jeg ser etter i et forhold og i en partner som ikke er tilstede her, og derfor klarer jeg foreløpig ikke lande i forholdet. Ønsker jo at vi skal få det til, men for å komme dit må mange samtaler tas, og noen ting må endres, og det er jeg usikker på om han får til. Når du skriver «romanse, men ikke giftemål», mener du i praksis «kort romanse, ikke livspartner»? Anonymkode: 8df88...cf6 Jeg liker egentlig ikke å spå kjærlighet for det kan legge føringer hvor hva folk velger. Det er viktig å velge gode folk inn i livet sitt. Jeg synes det virker som en herlig flørt men at det kansje ikke er den aller mest perfekte personen for akkurat deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #15 Del Skrevet 27. februar lillevill skrev (2 timer siden): Jeg liker egentlig ikke å spå kjærlighet for det kan legge føringer hvor hva folk velger. Det er viktig å velge gode folk inn i livet sitt. Jeg synes det virker som en herlig flørt men at det kansje ikke er den aller mest perfekte personen for akkurat deg. Takk for svar❤️ Det aner meg at du har rett. Anonymkode: 8df88...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #16 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 16.52): Ja jeg er i et litt nytt forhold, har vært sammen i fire mnd, datet i 6-7 mnd. Mye er bra, andre ting stusser jeg over, så lurte bare på om du så om jeg var på rett vei med dette, at det gradvis vil føles bedre når vi blir bedre kjent og får snakket om ting og tang osv? Jeg tror du må gå forsiktig fram her. Jeg svarer vanligvis ikke i denne typen tråder, selv om jeg ofte kan vite ting, men fikk nå en sterk følelse av at jeg måtte trykke meg inn her og si «Du skal passe deg for han der». Nå ser jeg at det snakkes om en romanse her også, så da passet jo det da. Anonymkode: 687a5...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 3. mars #17 Del Skrevet 3. mars lillevill skrev (På 26.2.2024 den 15.58): Romanse: Queen pent RX og ten wands RX ( ser ikke noe tegn på ny romanse de nesten månedene) Om du er dronning mynter RX så virker det som du vil fokusere på deg selv og ivareta deg selv bedre, de neste månedene. Og så er det er råd om å dele dine byrder med andre. La folk hjelpe litt. Jobb: 3 mynter Her er det fremgang og læring ved hjelp av team effort. Du jobber best i team med andre. Økonomi: 2 pent RX. Sliter du med å betale regningene?🤔 Det du skal gjøre er ihvertfall ikke å bruke masse penger på dilldall. Du skal organisere og rydde opp i hvordan du bruker penger. Kan du spå meg også? 🥲🥲🥲 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 3. mars #18 Del Skrevet 3. mars Hvordan spår man noen som opptrer helt anonymt? Lurer genuint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 3. mars #19 Del Skrevet 3. mars Fant80 skrev (Akkurat nå): Hvordan spår man noen som opptrer helt anonymt? Lurer genuint. Du bare skriver ned det du tenker? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #20 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror du må gå forsiktig fram her. Jeg svarer vanligvis ikke i denne typen tråder, selv om jeg ofte kan vite ting, men fikk nå en sterk følelse av at jeg måtte trykke meg inn her og si «Du skal passe deg for han der». Nå ser jeg at det snakkes om en romanse her også, så da passet jo det da. Anonymkode: 687a5...6e9 Huff😔 Ser du noe mer rundt dette? Blir takknemlig om du vil prøve å få frem noe. På hvilken måte jeg skal passe meg? Ja det var en annen her som skrev «romanse men ikke giftemål», det var ikke mine ord, jeg ønsker i utgangspunktet at vi skal få det til lang sikt, men det er stadig småting som skjer som skuffer meg, og skaper vonde følelser. Også klarer jeg ikke si fra skikkelig, for han oppfører seg som om det ikke er noe å reagere på der. Så blir jeg usikker på mine reaksjoner da, og begynner å overtolke. Spørsmålet er om vi kan klare å snakke sammen om dette på en skikkelig måte, og ordne det som ikke funker? Jeg tror virkelig ikke at han skaper dårlige følelser i meg med vilje, for vi var venner før vi ble kjærester, og har mange felles venner, og han er en bra mann på mange måter, virker bare litt tankeløs og vet ikke hvordan han skal behandle en kjæreste. Får du opp noe mer? Anonymkode: 8df88...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå