Gjest Lurven Skrevet 24. februar #81 Del Skrevet 24. februar (endret) Ja, +/- 5-10 år.mange rundt samme alder som heter det samme. Som regel kan man jo finne ut ca alderen på folk basert på navnet deres Endret 24. februar av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #82 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fikk opp at oldefaren min mest sannsynlig ble født i 2023 😁 Anonymkode: b9745...1c7 Så ung familie du må ha, som har en oldefar født etter 1945! Anonymkode: 675d4...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. februar #83 Del Skrevet 24. februar Mitt navn er fra etterkrigstida, da mine foreldre var små. Egne barns navn er også gamle ift tiden de er født på. Ikke helt tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #84 Del Skrevet 24. februar Både jeg og mine søsken har fått navn som var på topp rundt da våre foreldre ble født. Anonymkode: 44b8e...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #85 Del Skrevet 25. februar Jeg er født i 1982 og navnet mitt tilsa at jeg er født i 1945 😄 Anonymkode: e83df...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #86 Del Skrevet 25. februar Skulle vært ca. 40 år eldre enn jeg er. Ikke overrasket, deler jeg navn med noen er det stort sett mødrene og bestemødrene til jenter på min egen alder. Anonymkode: 2fdc6...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. februar #87 Del Skrevet 25. februar Navnet mitt er ganske unikt (passer til innholdet med andre ord). Få både før meg eller etter meg med likt navn. Når jeg var liten hatet jeg det fordi det var klin umulig å finne f.eks badehåndklær med navnet på og når noen skulle skrive det ble det alltid feil. I dag elsker jeg navnet mitt. Men det er et navn som verken var mer eller mindre tidsriktig i 84 enn 2024 eller 64 eller 74 for den del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 25. februar #88 Del Skrevet 25. februar De mener jeg er født i 1990, mine barn i hhv 1984 og 1973. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 25. februar #89 Del Skrevet 25. februar Mitt var midt i blinken. Helt riktig år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #90 Del Skrevet 25. februar Var bare 13 stykker som hadde mitt navn da jeg ble født. Navnet mitt ble populært 20 år etter meg. Anonymkode: 98576...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 25. februar #91 Del Skrevet 25. februar Bommet med nesten 40 år 🤣 Mulig det sier med om navnet mine foreldre valgte, enn om statistikken da. Skal sies at det er et kjent dobbeltnavn, og ikke av de aller mest vanlige, så er det en del som heter det og vi var tre i et stort kull på videregående som het det samme. Det var nok mer spesielt da for har ikke kjent andre utover disse som heter det samme, men visst om flere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #92 Del Skrevet 25. februar Mitt navn var populært på 70tallet.. Jeg er født i 87... Anonymkode: 446d4...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #93 Del Skrevet 25. februar anon01 skrev (På 23.2.2024 den 16.45): De bommet med over 8 år, så nope. Feil som faen Så feil var det vel ikke😅 Mitt navn var feil med 7 år, mannens var feil med 24 år. Av våre 5 barn, var det kun ett av navnene som var på lista. Hun er født i 2020, men i følge lista skulle hun vært født i 2004. Anonymkode: 6c99f...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #94 Del Skrevet 27. februar Ikke engang pluss/minus 10 år, på hverken meg, mine søsken eller mine barn. Anonymkode: eba60...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #95 Del Skrevet 27. februar 14 år feil mitt navn var populært i 56, og jeg er født i 70 Anonymkode: 9c4d1...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. februar #96 Del Skrevet 27. februar Det stemte sånn ca., jeg er født 5 år tidligere enn kalkulatoren foreslo. For et av barna stemte det virkelig ikke (fikk opp 1949 ), men stemte med et par års margin på de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. februar #97 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 16.38): Kom over denne siden på ssb og syns den var litt artig. Si meg hva du heter, så skal jeg fortelle deg hvilket år du er født. Søkte opp navnene til mine tre barn og meg selv og noen andre familiemedlemmer. Det stemte sånn ca. på mine barn og tantebarn og andre barn jeg kjenner fra generasjonen under meg. På meg og foreldrene mine stemte det ikke i det hele tatt. Broren min stemte på nøyaktig årstallet og det var litt artig. Anonymkode: 2f163...6e6 Nope. Jeg har ikke noe trendnavn, så det er ikke så lett å finne «min» periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #98 Del Skrevet 27. februar Mitt navn ble not found. Så har vel aldri hatt noe tidstypisk navn. Vet om 2 stk som er noen få år eldre enn meg med samme navn. Generelt er det ikke mange som har samme navn. Anonymkode: 1671a...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #99 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 17.11): Haha, jentungen min fikk opp "Du er mest sannsynligvis født i 1946", hun er født i 2009. Men, oldemora som hun er oppkalt etter er født i 1946. Guttungen fikk 2008, er født i 2007. Bommet med 3 år på meg, og 30 år bom på samboeren. Anonymkode: cddc3...db6 Kanskje jenta di heter det samme som meg, da. Jeg er også "mest sannsynlig født" i 1946 (født i 1974) og navnet mitt har begynt å stige i popularitet fra 2003 (som var bunnpunktet).. Anonymkode: c1145...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #100 Del Skrevet 27. februar anon01 skrev (På 23.2.2024 den 19.14): Men det må jeg vel få lov til å mene, også kan du mene ditt 😊 Jeg reagerte på det samme. 8 år er ikke "feil som faen". Og nå er vi snart kommet dit at alle kan mene hva de vil og skal respekteres for det. Selv om man "mener" at griser kan fly 🙄 Anonymkode: c1145...59c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå