Gå til innhold

Er navnet ditt "tidsriktig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bommet med over 35 år på mitt navn.

Anonymkode: 5d285...bbf

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk opp at oldefaren min mest sannsynlig ble født i 2023 😁

Anonymkode: b9745...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis født 15 år for tidlig, barnet mitt er født 3 år for tidlig og mannen er født 13 år for sent. 

Jeg ble veldig skuffet da jeg noen måneder etter å ha fått barnet skjønte at navnet var på vei fremover. Jeg ønsket ikke et så veldig vanlig navn, selv om det er et navn "alle" har hørt. Jeg kjente bare ingen som het det selv, så regnet ikke med at det var 4-5 stk av dem i barnehagen 😅

Anonymkode: d7178...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme søk! :) 

Den bommet med fire år på meg, men kurven for mitt navn hadde to nesten like høye topper, nemlig det året som ble foreslått og mitt fødselsår. 

Den bommet med 22 år på mannen min og 26 år på søsteren hans, så der var vi ikke helt heldige. 

Ellers traff den ganske godt på tanteunger, tilfeldig valgte venner og bekjente, pluss ungene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jeg kjenner på min alder som heter det samme som meg, men toppen var 8 år tidligere enn året jeg var født.

Anonymkode: 7990a...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Beate og hvem som helst kan gjette at jeg er i 40-50 årene 😆 Det er meg og Hege, Linda, Monica og den gjengen der liksom😂

Anonymkode: 1eff0...afd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sier jeg ble født for 2 år siden. Legg til 40 år til 😅

Ungen min er visst nok født i 1946 🤣

Anonymkode: 31f7d...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var antakelig født i 1996 ut fra mitt navn men er født i 1988 Artikkelen er faktiske skrevet på Bursdagen min i 2020 ;) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bom med 2 år, så vil si det passet ganske bra. 

Anonymkode: 12fc8...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig tiår, men foreldrene mine var nok litt forut, for det havnet på navnetoppen 9 år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mener jeg er født i 1958, jeg er født i 1985. 

Eldste barn er født to år etter at den gjetter. Er navn som var populært i 2007 da han fikk det, men ikke på topp 10.

Mellomste er født i 2014, den sier 1946.

Yngste i 2026, den sier 2022.

 

Anonymkode: 6c79d...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt: ikke på lista. 

Eldstejenta som er oppkalt etter sin tipp-oldemor: bomma med 2 år. 

Minstejenta som er oppkalt etter en av favorittkarakterene mine på teater/film: bomma med 20 år. Noe som stemmer ganske bra med når dette stykket først ble satt opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomma med 13 år. Men er oppkalt etter venninnen til mamma, så det er vel heller hun som var forut for sin tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bom for egen del. For min sønn var der færre enn 5 da han ble født, men over 60 for et par år siden. Min manns navn får «ingen treff», til tross for at det faktisk er et navn jeg tror de fleste i allefall har hørt.

Anonymkode: f142c...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Sinsiew said:

Minstejenta som er oppkalt etter en av favorittkarakterene mine på teater/film: bomma med 20 år. Noe som stemmer ganske bra med når dette stykket først ble satt opp. 

Må du gjøre meg så nysgjerrig? Nå tenker jeg på alt fra Fantine til Annie til Spiderwoman 😅

Anonymkode: b9745...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bommet med 11 år 😄 Jeg er født i 1979, men fikk 1968 på den testen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe denne var gøy! De bommet på mitt med to år (før jeg ble født), så man kan vel egentlig ikke kalle det feil. Man regnes jo som jevngammel med folk bare to år eldre enn seg, tross alt. 

Samboeren min, broren hans, svigerfar OG min far min har såpass sjeldene navn at de ikke er inkludert i noen statistikker, desverre.

Men mine oldeforeldre var tydeligvis forut for sin tid da de navnga min bestemor (der bommet ssb med nesten 30 år etter hun ble født) og på min samboers bestemor bommet de med nesten 90 år etter hun ble født. 

Anonymkode: 8c27c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil 🤣 Sto at jeg mest sannsynlig var født i 2012. Tallet er 1985. 

Anonymkode: bdc35...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...